Oja, dat Bill Gates-fragment was ook best heftig.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb het gezien... kan hem vergaand volgen.. Bill Gates enzo en minderen wereldbevolking etc.
Er zijn ook mensen die hun bijdrage stop hebben gezet....![]()
Maar of dit allemaal 'gepland' is gaat wel ver hoor!
Daar wordt echt wel naar te kijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:55 schreef Oostblokkert het volgende:
Die viroloog trekt de vergelijking met die oost-aziatische landen, daar had Baudet het ook over en dat lijkt me verstandig. Onwerkelijk dat daar niet naar gekeken wordt.
Ja, die varkenspest!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oja, dat Bill Gates-fragment was ook best heftig.
Ja hij had wel een aantal sterke punten. Die kijkersvragen waren ook goed. Over de varkenspest enzo.
Ik krijg de indruk van niet. Baudet stelde daar kamervragen over en kreeg te horen dat ze zich niet hadden verdiept, aanhalend door Baudet, een land als Singapore.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:57 schreef svann het volgende:
[..]
Daar wordt echt wel naar te kijken.
Daar hebben de vakmensen/virologen echt geen Baudet voor nodig.
Hij ging toch niet Bill Gates bashen hoop ik?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oja, dat Bill Gates-fragment was ook best heftig.
Ja hij had wel een aantal sterke punten. Die kijkersvragen waren ook goed. Over de varkenspest enzo.
Het was een karaktermoord, serieusquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij ging toch niet Bill Gates bashen hoop ik?
Maar niet op z'n Giovancas!quote:
Zonde dat ze Knevel niet wilden optrommelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:59 schreef BobW het volgende:
Wel zielig dat Tijs steeds naast een amateur moet zitten.
Nee, maar Gates heeft voorspellingen gedaan die redelijk uitgekomen zijn door Corona!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij ging toch niet Bill Gates bashen hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |