Baudet is in de val gelopen van links. Door te roepen om een lockdown kon Rutten daar naar luisteren en een goede staatsman spelen volgens mij. Voor goede duiding moet je bij Oostblokkert zijnquote:
Hij -Jensen- neemt alles ook wel heel persoonlijk. Hij begon zijn eigen kijkers een beetje af te vallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:46 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hij vertelde niets over Italië, dat zegt genoeg.
En dat alles dankzij Baudet? Right.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:46 schreef BlackNero het volgende:
Baudet is in de val gelopen van links. Door te roepen om een lockdown kon Rutten daar naar luisteren en een goede staatsman spelen volgens mij. Voor goede duiding moet je bij Oostblokkert zijn
Even voor de helderheid he, ik ben geen supporter van Jensen. Ik pak zo nu en dan een podcast mee, half luisterend, geef een mening als het interessant kan zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:46 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Voor goede duiding moet je bij Oostblokkert zijn
Weet ik wel pik. Ik kijk het ook af en toe. Gisteren stond er ''Rechts zit fout'' dan ga ik wel kijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:50 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Even voor de helderheid he, ik ben geen supporter van Jensen. Ik pak zo nu en dan een podcast mee, half luisterend, geef een mening als het interessant kan zijn.
Die laatste had ik toevallig gekeken om te zien hoe erg hij nog in de contramine kan blijven.
sarsquote:
quote:
Oh dat valt me nu pas op.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:50 schreef superniger het volgende:
Toch had ik liever Giovanca gezien vandaag.
Dan hadden we nog wat te lachen.
Heb het gezien... kan hem vergaand volgen.. Bill Gates enzo en minderen wereldbevolking etc.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:52 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]![]()
Wat vond jij van de laatste Jensen uitzending?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |