Kwestie van tijd voordat dat hier ook gebeurt lijkt me.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:41 schreef Caland het volgende:
Belgie in lockdown. Weer een extra reden om dat hier niet te doen dus
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hebben jullie ook van die collega's die nu we Slack gebruiken hun status voor elk wissewasje veranderen? Aan het eten, working remotely, naar het toilet. Tering autist.
Nee, ik doe werk waar enig niveau voor nodig isquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hebben jullie ook van die collega's die nu we Slack gebruiken hun status voor elk wissewasje veranderen? Aan het eten, working remotely, naar het toilet. Tering autist.
Zeg je nu dat werk waar ze Slack gebruiken geen niveau heeft?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik doe werk waar enig niveau voor nodig is
Nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
geen slack hierquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat is slakquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nee, ik zeg dat jij werk doet waar je ook een aap voor kan trainen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat werk waar ze Slack gebruiken geen niveau heeft?
Raar. Jij weet niet wat ik voor werk doequote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat jij werk doet waar je ook een aap voor kan trainen.
Nee, maar ik zie wel hoe je over dingen nadenkt en hoe snel je dingen doorhebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Raar. Jij weet niet wat ik voor werk doe.
Heb er een gehad jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vast voor stoners hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gisteren van Alexander Kloppig geleerd dat het een soort whatsapp is.
Weet je wat verontrustend is?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie wel hoe je over dingen nadenkt en hoe snel je dingen doorhebt.
En dat is bijzonder verontrustend te noemen.
Check.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
Als scrummie niet snel woest op mijn bericht reageert ga ik iemand anders pesten.
Bloedirritant.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
Als scrummie niet snel woest op mijn bericht reageert ga ik iemand anders pesten.
Een omgedraaid cola-kratje om bij het bovenste schap te komen valt hier niet onder, René.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik doe werk waar enig niveau voor nodig is
Mijn pakket komt tussen 14:30 en 16:30quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:55 schreef Caland het volgende:
Mijn pakketje zou tussen half 1 en half 3 komen
Ze hebben dus nog een half uur
SPANNEND
Geklikt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
UITLOGGEN. In mijn profiel staat een linkje.
Ben je dan ook zo'n idioot die gaat roepen "JULLIE ZIJN TE LAAT!" als ze 14:35 komen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:55 schreef Caland het volgende:
Mijn pakketje zou tussen half 1 en half 3 komen
Ze hebben dus nog een half uur
SPANNEND
Ik ben een pauper met een frituur maar het smaakt toch minder lekker.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Poah, ik ga mijn frikandel speciaal wel missen hoor.
Ja, ik heb er nu spijt van dat ik er geen heb. Misschien kan de buurman wat bitterballen over het hek gooien ofzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben een pauper met een frituur maar het smaakt toch minder lekker.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:59 schreef Coco. het volgende:
Al die oude quote meldingen als ik naar een ander topic ga.
quote:17-03-2020 | 14.00
19 patiënten overleden, 292 nieuwe patiënten, in totaal 1705 positief geteste personen
Sinds gisteren zijn 292 mensen positief getest op COVID-19, de ziekte die veroorzaakt wordt door het nieuwe coronavirus. Daarmee komt het totaal positief geteste mensen op 1705. Onder hen zijn 389 mensen die in de zorg werken; zij worden vaker dan andere groepen getest.
19 patiënten zijn sinds de vorige update overleden aan COVID-19. In totaal zijn er nu 43 mensen gestorven aan de ziekte. De leeftijd van de overledenen ligt tussen 63 en 94 jaar. Eerder meldden we dat de jongste overledene 59 was, dit kwam door een administratieve fout. In totaal zijn 314 patiënten opgenomen (geweest) in een ziekenhuis.
De meeste positief geteste mensen wonen in de provincie Noord Brabant, namelijk 634 personen. Daarna zijn de meeste positief geteste mensen gemeld in Limburg (197) en Zuid Holland (175).
Nieuwe kaart
Vanaf vandaag wordt de verspreiding van het aantal positief geteste mensen in Nederland weergegeven met een incidentiekaart. De gekleurde vlakken geven niet het totale aantal positief geteste mensen weer, maar het aantal per 100.000 inwoners.
Deze quote ik even.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:59 schreef Coco. het volgende:
Al die oude quote meldingen als ik naar een ander topic ga.
Wat een goed initiatief van je.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:01 schreef GGMM het volgende:
Nee grapje @:scrummie2.1 en @:maxi-mus ik heb boeken besteld.
Boeken met werkinfo. Ik denk als het werk minder wordt kan ik me toch nog nuttig maken@:jojoortje
[..]
Deze quote ik even.
Waarom krijgt @Jojoortje een mention?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:01 schreef GGMM het volgende:
Nee grapje @:scrummie2.1 en @:maxi-mus ik heb boeken besteld.
Boeken met werkinfo. Ik denk als het werk minder wordt kan ik me toch nog nuttig maken@:jojoortje
[..]
Deze quote ik even.
Omdat ze laatst liep te klagen dat mensen die de hele dag op hun dikke reet zitten te Netflixen zich dood moeten schamen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom krijgt @:jojoortje een mention?
Een administratieve fout. Die mensen kunnen we dus ook niet meer serieus nemen.quote:
Goedzo. Ik ook niet. Ik werk gewoon voor mijn kgeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze laatst liep te klagen dat mensen die de hele dag op hun dikke reet zitten te Netflixen zich dood moeten schamen.
Ik toon hiermee aan dat ik niet één van die mensen ben.
Geen paniek, iedereen hier heeft hem uiteindelijk gewoon netjes omhoog gekregen bij de moeder van @onlogisch.quote:
Geklikt, maar ik had behoefte aan absolute getallen. Hier heb ik niks aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:06 schreef MC-Morgan het volgende:
Wat leuk, een nieuw soort kaartje.
https://www.rivm.nl/coronavirus-kaart-van-nederland-per-gemeente
Het aantal geregistreerde coronabesmettingen in Brabant is dinsdag met 80 gestegen ten opzichte van een dag eerder. Dat blijkt uit cijfers van het RIVM. In totaal telt Brabant nu 634 patiënten. Maandag maakte het RIVM nog bekend dat bij 554 mensen de coronavirustest positief was .quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt, maar ik had behoefte aan absolute getallen. Hier heb ik niks aan.
Topje van de ijsberg. Het gaat veel harder dan dat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:11 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Het aantal geregistreerde coronabesmettingen in Brabant is dinsdag met 80 gestegen ten opzichte van een dag eerder. Dat blijkt uit cijfers van het RIVM. In totaal telt Brabant nu 634 patiënten. Maandag maakte het RIVM nog bekend dat bij 554 mensen de coronavirustest positief was .
Het landelijke aantal positieve tests staat dinsdag op 1705. Dat zijn er 292 meer dan de 1413 die het RIVM maandag bekendmaakte. Onder hen zijn 389 mensen die in de zorg werken; zij worden vaker dan andere groepen getest. Breda telt met 96 de meeste coronapatiënten in Nederland.
Natuurlijk. In werkelijkheid zullen vele tienduizenden mensen die virus inmiddels onder de leden hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Topje van de ijsberg. Het gaat veel harder dan dat.
Heb je hier een berekening bij?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. In werkelijkheid zullen vele tienduizenden mensen die virus inmiddels onder de leden hebben.
Tilburg is nog altijd niet de coronahoofdstad.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:11 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Het aantal geregistreerde coronabesmettingen in Brabant is dinsdag met 80 gestegen ten opzichte van een dag eerder. Dat blijkt uit cijfers van het RIVM. In totaal telt Brabant nu 634 patiënten. Maandag maakte het RIVM nog bekend dat bij 554 mensen de coronavirustest positief was .
Het landelijke aantal positieve tests staat dinsdag op 1705. Dat zijn er 292 meer dan de 1413 die het RIVM maandag bekendmaakte. Onder hen zijn 389 mensen die in de zorg werken; zij worden vaker dan andere groepen getest. Breda telt met 96 de meeste coronapatiënten in Nederland.
Als je gewoon niet test heb je ook geen nieuwe besmettingen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. In werkelijkheid zullen vele tienduizenden mensen die virus inmiddels onder de leden hebben.
Parel van het zuidenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tilburg is nog altijd niet de coronahoofdstad.
Kut Breda.
@:caland
@:zipportal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gaat weer iets mis, achterlijk varkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen paniek, iedereen hier heeft hem uiteindelijk gewoon netjes omhoog gekregen bij de moeder van @:onlogisch.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
@:GGMM ik heb iets gevonden wat je twee favoriete dingen in het leven met elkaar combineert.Dit had ik toevallig al gezien. Erg tof gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit is echt raarquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:06 schreef MC-Morgan het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:21 schreef Caland het volgende:
Ah chill, lag in de brievenbus
Nu kan ik dus mooi claimen dat ik hem niet ontvangen heb. Gratis horloge
Dat moet een mooi pauper horloge zijn dan, dat ze het zo in de brievenbus flikkeren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:21 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen paniek, iedereen hier heeft hem uiteindelijk gewoon netjes omhoog gekregen bij de moeder van @:onlogisch.
Aliexpress pakketjes komen dus toch weer aanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:21 schreef Caland het volgende:
Geen hele dure nee, maar voor 200 euro mag je best even aanbellen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat moet een mooi pauper horloge zijn dan, dat ze het zo in de brievenbus flikkeren.
Kijk ook eens in de brievenbus.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:27 schreef GGMM het volgende:
Over 3 minuten is het mogelijk dat mijn pakket wordt bezorgd
Ik hou jullie op de hoogte.
Hopen dat de boekjes in de brievenbus passen, dan kun je als een echte tokkie je geld terug eisen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:27 schreef GGMM het volgende:
Over 3 minuten is het mogelijk dat mijn pakket wordt bezorgd
Ik hou jullie op de hoogte.
Dat ligt denk ik aan de hoeveelheidquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Uhm ok die kunnen bij mij gewoon in de brievenbus.
niet mijn probleemquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:30 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het over studieboeken niet over de Donald Duck
Geklikt.quote:
De druk die ik vorige week had is wel weg. Ik heb mijn analyse gedaan en daarbij ook een uitspraak. Met die uitspraak moeten ze het doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe gaat het in het ziekenhuis Lenny?
Wat deed je in het ziekenhuis danquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De druk die ik vorige week had is wel weg. Ik heb mijn analyse gedaan en daarbij ook een uitspraak. Met die uitspraak moeten ze het doen.
Ondertussen weer met andere projecten bezig, maar het is wachten tot de paniek weer toeslaat.
Kloppigquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gisteren van Alexander Kloppig geleerd dat het een soort whatsapp is.
volgens mij werreke voor ze kkcheld?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat deed je in het ziekenhuis dan
Gevaarlijke gek.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe XzazGod is uit!!![]()
![]()
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #320 Duurt lang
Helemaal niets in Amsterdam!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe XzazGod is uit!!![]()
![]()
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #320 Duurt lang
Verantwoordelijk voor o.a. capaciteiten. Dus nu vooral verwachte instroom op kliniek (huidige bezetting, spoed instroom en alles via OK) om vervolgens keuzes te kunnen maken. Dat was in dit geval: cohortverpleging en een bepaald percentage van de operaties eruit gooien.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat deed je in het ziekenhuis dan
Ja, dit eigenlijk gewoon.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mij werreke voor ze kkcheld?
Heb je een boodschap voor mensen zoals @Caland, die doodleuk doorgaan met afspreken in groepen, over de ernst van de situatie?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verantwoordelijk voor o.a. capaciteiten. Dus nu vooral verwachte instroom op kliniek (huidige bezetting, spoed instroom en alles via OK) om vervolgens keuzes te kunnen maken. Dat was in dit geval: cohortverpleging en een bepaald percentage van de operaties eruit gooien.
Grootste stijging in Amsterdamquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar wordt er gemoderd?
@:lonaa
Dit komt dus van iemand die het dan weer wel nodig vond om in groothandels rond te gaan lopen dit weekend.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je een boodschap voor mensen zoals @:Caland, die doodleuk doorgaan met afspreken in groepen, over de ernst van de situatie?
Ja. Ik hoop dat mensen die doodleuk doorgaan met afspreken in groepen de tyfus krijgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je een boodschap voor mensen zoals @:Caland, die doodleuk doorgaan met afspreken in groepen, over de ernst van de situatie?
Nee, was in COR.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was het een grapje over @:onlogisch?
Zet voortaan een TR. Dan komt het vanzelf goedquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, was in COR.
Onlogisch mod alleen 'HitlerGod' weg. Terwel andere mods dat niets boeien als @:Caland of @:JanCees het zeggen.![]()
Doe iets met deze gratis tip, @:onlogisch
Hierbij het Kyran-dilemma samengevat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, was in COR.
Onlogisch mod alleen 'HitlerGod' weg. Terwel andere mods dat niets boeien als @:Caland of @:JanCees het zeggen.![]()
Doe iets met deze gratis tip, @:onlogisch
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:48 schreef onlogisch het volgende:
vanaf 15 min!!!1!1111!1
GEPOST IN 2010.
WIE POST DIT EVEN IN COR????
Nee. Want er is niks mis met HilterGod.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet voortaan een TR. Dan komt het vanzelf goed
Er was niemand in de groothandel, want de Belgische horeca was al dicht dus er werden nauwelijks inkopen gedaan. Helaas, Caland.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit komt dus van iemand die het dan weer wel nodig vond om in groothandels rond te gaan lopen dit weekend.
Ik laat mijn boodschappen tenminste nog thuisbezorgen
@Calandquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat mensen die doodleuk doorgaan met afspreken in groepen de tyfus krijgen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet voortaan een TR. Dan komt het vanzelf goed
tevens mod![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee. Want er is niks mis met HilterGod.
StalinGOAT.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[warning] DAT IS HET WEL[/warning]
Als er niemand was, hoe heb je dan kunnen binnen komen en afrekenen? #dtvquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er was niemand in de groothandel, want de Belgische horeca was al dicht dus er werden nauwelijks inkopen gedaan. Helaas, Caland.
Ik weet niet of ze in Arnhem al automatische schuifdeuren hebben en zelfscanners?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er niemand was, hoe heb je dan kunnen binnen komen en afrekenen? #dtv
Dus een geheel bedrijfspand met inhoud zonder dat er iemand aanwezig is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze in Arnhem al automatische schuifdeuren hebben en zelfscanners?
Madquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
TR geplaatst op post van @:Doublepain
Dit boeit niemand. Ik bepaal zelf wel hoe ik het wil schrijven zo óók @Lenny_Leonardquote:
Welk punt probeer je precies te maken? Ik heb je al uitgelegd dat de betreffende groothandel geen klandizie had en volle schappen, als ik daar mijn spulletjes afneem help ik de betreffende ondernemer en doe ik anderen geen kwaad. En daarbij was ik er nog vroeg bij, heb ik mijn handen gedesinfecteerd voor en na het vastpakken van de boodschappenkar en de mensen die in de winkel waren houd je gewoon afstand van.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus een geheel bedrijfspand met inhoud zonder dat er iemand aanwezig is.
Dat moeten haast wel Belgen zijn ja.
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staat een wachtrij voor je moeder.
Het is onloquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken?
Jemig wat kansloos.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staat een wachtrij voor je moeder.
Zojuist gekomen!quote:
Ik vind wel dat je een aardig risico neemt door je buiten te begeven.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welk punt probeer je precies te maken? Ik heb je al uitgelegd dat de betreffende groothandel geen klandizie had en volle schappen, als ik daar mijn spulletjes afneem help ik de betreffende ondernemer en doe ik anderen geen kwaad. En daarbij was ik er nog vroeg bij, heb ik mijn handen gedesinfecteerd voor en na het vastpakken van de boodschappenkar en de mensen die in de winkel waren houd je gewoon afstand van.
Lekker man, beetje klaverjassen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Collega's willen samen kaarten ipv onze sportactiviteit.
Werk ik samen met @Caland ?
Veel leesplezier ouwe reus, dat je er maar veel van mag opsteken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zojuist gekomen!
Lekker op tijd en niet via de brievenbus uiteraard want zo'n enorm dik boek past bij niemand door de brievenbus.
Buiten komen is niet onverantwoord, in dicht contact komen met andere mensen wel. Dat laatste is wat jij maar blijft doen. Je kunt jezelf wel een hele bink vinden en anderen blijven uitlachen, maar je bent gewoon kansloos bezig als je dat echt blijft doen. Je kunt ook zonder symptomen besmettelijk zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je een aardig risico neemt door je buiten te begeven.Onverantwoord, zou je het zelf noemen.
Je kan ook gewoon een paar weekjes niet naar de groothandel natuurlijk.
Heb je wel de nodige afstand in acht genomen ten opzichte van de bezorger?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zojuist gekomen!
Lekker op tijd en niet via de brievenbus uiteraard want zo'n enorm dik boek past bij niemand door de brievenbus.
Nee, want je kun took zonder symptomen drager zijn en besmettelijk. Dat is nu juist de hele reden van die social distancing makker.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:20 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo aan het zeiken is aan Caland. Zolang hij geen symptomen heeft is het toch prima.
De angst regeert hier.
Ook zonder symptomen kun je besmettelijk zijn!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:20 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo aan het zeiken is aan Caland. Zolang hij geen symptomen heeft is het toch prima.
De angst regeert hier.
Exact. Dus mij is het een raadsel waarom jij je groothandelbezoekjes boven de gezondheid van andere mensen plaatst.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
Je kunt ook zonder symptomen besmettelijk zijn.
Wat sluit je je post af met een prachtige volzin, zeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je wel de nodige afstand in acht genomen ten opzichte van de bezorger?
Al deinzen veel mensen waarschijnlijk automatisch wel terug als ze je zien, en anders wel zodra hun reukorgaan het penetrante aroma van je lichaamsgeur registreert.
Vrijdag zat je nog in de kroeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Paar weken niet klaverjassen het is wat. Helder nadenken svp
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Situatie is wel aan het veranderen nu
Niet echt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Situatie is wel aan het veranderen nu
Beste wat je kunt doen is het eruit zweten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
Ik ga straks overigens weer richting het goffertpark als ik klaar ben met werken.
Hopelijk krijg ik toestemming van @:rensajacied en @:kapiteintje
Alle sauna's moeten open!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Beste wat je kunt doen is het eruit zweten.
Ik heb je net toch gezegd dat afstand houden het risico op besmetting nihil maakt? Ik heb je toch ook gezegd dat er in de groothandel zowat niemand aanwezig was? Ik heb de inkopen toch gedaan op een moment dat het virus nog niet wijdverspreid was? Ik heb toch mijn handen gedesinfecteerd? Ik heb toch eten nodig, dus het risico op verspreiding kun je nooit helemaal uitsluiten, maar je kunt in ieder geval zo goed als het kan voorzorgsmaatregelen nemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Exact. Dus mij is het een raadsel waarom jij je groothandelbezoekjes boven de gezondheid van andere mensen plaatst.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb je net toch gezegd dat afstand houden het risico op besmetting nihil maakt? Ik heb je toch ook gezegd dat er in de groothandel zowat niemand aanwezig was? Ik heb de inkopen toch gedaan op een moment dat het virus nog niet wijdverspreid was? Ik heb toch mijn handen gedesinfecteerd? Ik heb toch eten nodig, dus het risico op verspreiding kun je nooit helemaal uitsluiten, maar je kunt in ieder geval zo goed als het kan voorzorgsmaatregelen nemen.
We worden wellicht allemaal overvallen door de snelheid waarmee de hele zaak zich voltrekt, daarom lijken gedragingen van gisteren wellicht laakbaar met de feiten van vandaag of had je beter moeten weten, prima. Maar dat je willens en wetens het risico op verspreiding bewust blijft verhogen louter voor je eigen amusement, dat vind ik behoorlijk schrijnend. Verder vind ik je een prima kerel, maar ik maak mij hier wel echt zorgen om en daarom blijf ik het herhalen.
Ga vooral door met het herhalen ja. Vermakelijk is het wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb je net toch gezegd dat afstand houden het risico op besmetting nihil maakt? Ik heb je toch ook gezegd dat er in de groothandel zowat niemand aanwezig was? Ik heb de inkopen toch gedaan op een moment dat het virus nog niet wijdverspreid was? Ik heb toch mijn handen gedesinfecteerd? Ik heb toch eten nodig, dus het risico op verspreiding kun je nooit helemaal uitsluiten, maar je kunt in ieder geval zo goed als het kan voorzorgsmaatregelen nemen.
We worden wellicht allemaal overvallen door de snelheid waarmee de hele zaak zich voltrekt, daarom lijken gedragingen van gisteren wellicht laakbaar met de feiten van vandaag of had je beter moeten weten, prima. Maar dat je willens en wetens het risico op verspreiding bewust blijft verhogen louter voor je eigen amusement, dat vind ik behoorlijk schrijnend. Verder vind ik je een prima kerel, maar ik maak mij hier wel echt zorgen om en daarom blijf ik het herhalen.
Mand.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja he, vooral je maten die in de frontlinie staan straks en trauma's oplopen doordat ze triage moeten toepassen. Zo enorm vermakelijk!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga vooral door met het herhalen ja. Vermakelijk is het wel in ieder geval.
Ik zei hier toch al dat ik geen goed gevoel erbij had en na vrijdagavond besloot niet meer drukke plekken te bezoeken, nog voor de maatregelen.quote:
Ja, de kans dat jij je om een boom heen vouwt tijdens één van je groothandelbezoekjes is groter.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja he, vooral je maten die in de frontlinie staan straks en trauma's oplopen doordat ze triage moeten toepassen. Zo enorm vermakelijk!
Maar er waren donderdag al maatregelen, toen was het ook al vrij duidelijk dat de horeca dicht zou gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei hier toch al dat ik geen goed gevoel erbij had en na vrijdagavond besloot niet meer drukke plekken te bezoeken, nog voor de maatregelen.
uh neequote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, de kans dat jij je om een boom heen vouwt tijdens één van je groothandelbezoekjes is groter.
Correct, echter zag ik het toen nog niet volledig in en opende mijn ogen tijdens dat bezoek aan de kroeg wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar er waren donderdag al maatregelen, toen was het ook al vrij duidelijk dat de horeca dicht zou gaan.
Het was gewoon grappig geweest, als het niet zo triest was. Hele dagen op Fok!, maar geen half uurtje de tijd nemen om je normaal in te lezen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, de kans dat jij je om een boom heen vouwt tijdens één van je groothandelbezoekjes is groter.
@DonRajaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[warning] DAT IS HET WEL[/warning]
Vrijwel iedereen neemt het hier serieus? Het is gewoon hypocriet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Lekker zeiken op Rens, 1 van de mensen hier die het wél serieus neemt. Klasse hoor.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Correct, echter zag ik het toen nog niet volledig in en opende mijn ogen tijdens dat bezoek aan de kroeg wel.
Wat is er hypocriet aan? Hij stelt zijn gedrag toch bij, dat is beter dan gewoon stug door blijven gaan omdat je geen gezichtsverlies durft te lijden in de ogen van je ongeïnformeerde laconieke vriendjes. De pijn van:quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen neemt het hier serieus? Het is gewoon hypocriet.
Joh, ik kom deze week in contact met hooguit een mannetje of 15. Daar waar dat normaal gesproken een factortje 10 minimaal is. Hoezo zou ik het niet bijstellen dan? Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet aan? Hij stelt zijn gedrag toch bij, dat is beter dan gewoon stug door blijven gaan omdat je geen gezichtsverlies durft te lijden in de ogen van je ongeïnformeerde laconieke vriendjes. De pijn van:
'HAHAH HOMOOTJE, STEL JE NIET ZO AAN JOH HET IS MAAR EEN GRIEPJE.'
Is voor deze mensen belangrijker dan mensenlevens redden.
Dat je vrijdag nog gewoon in de kroeg stond terwijl dat toen al werd afgeraden maar nu iedereen moet wijzen op zijn of haar gedrag. Maar goed, ik heb niet zo'n zin in deze discussie. Ben het wel met je eens dat je beter ten halve gekeerd kunt zijn dan ten hele gedwaald.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet aan? Hij stelt zijn gedrag toch bij, dat is beter dan gewoon stug door blijven gaan omdat je geen gezichtsverlies durft te lijden in de ogen van je ongeïnformeerde laconieke vriendjes. De pijn van:
'HAHAH HOMOOTJE, STEL JE NIET ZO AAN JOH HET IS MAAR EEN GRIEPJE.'
Is voor deze mensen belangrijker dan mensenlevens redden.
Ik zit al bij de banknop klaarquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kut.
Een trolletje gemaakt in het COR topic. Hopelijk is paprika coulant.
@Caland en ik hebben al veel kennis opgedaan hoor in dat topicquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb mij er meer in verdiept inderdaad. Zou jij ook moeten doen.
En voor die "herd immunity" zullen we toch mensen nodig hebben die besmet zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh, ik kom deze week in contact met hooguit een mannetje of 15. Daar waar dat normaal gesproken een factortje 10 minimaal is. Hoezo zou ik het niet bijstellen dan? Stel je niet zo aan.
Ja, je kan er wat psychiaters op loslaten dat topic.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Caland en ik hebben al veel kennis opgedaan hoor in dat topic
Een kleine glimlachquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hier de post: COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #321 ISS bestaat (niet)
Ban maar
IK WAS NET BIJ DE AH EN WAT IK ZAG WAS ECHT ONGELOFIJK, TOEN MAAR OMGEDRAAID EN NAAR HUIS GEGAAN OM DIT TE TYPENquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, je kan er wat psychiaters op loslaten dat topic.
TR meegepakt!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ban maar
Godquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ban maar
Een onschuldig grapje moet toch kunnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ban maar
Het was 960 toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Aan de ene kant lui met zenuwinzinkingen en waanbeelden, en aan de andere kant van die types als @:kapiteintje die voor 1000 euro boodschappen doen en de hele dag met handgel rondlopen.
Ik ben helemaal niet religieus, maar nu riep ik toch "God save us all".quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En voor die "herd immunity" zullen we toch mensen nodig hebben die besmet zijn.
dat was macronquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
Er was ook zo'n Turkse ondernemer die zei dat het op oorlog leek
Die weet niet wat oorlog is.
Hier is al 3 dagen al het brood op.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik was net nog in de AH. Niks aan de hand. Alles op voorraad.
Al dat gehamster in het noorden van het land..
Tyfusvolk boven de rivieren.
BrabantGod
Oorlogstijd in NL kon je als niet jood veel meer dan nu.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
Er was ook zo'n Turkse ondernemer die zei dat het op oorlog leek
Die weet niet wat oorlog is.
bijzonder, hier in tilly totaal nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is al 3 dagen al het brood op.
Ik ben woedend.
Hier is ook alles gewoon vol hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik was net nog in de AH. Niks aan de hand. Alles op voorraad.
Al dat gehamster in het noorden van het land..
Tyfusvolk boven de rivieren.
BrabantGod
Stuur mij even wat brood danquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bijzonder, hier in tilly totaal niet
Ik was alleen teleurgesteld dat er geen uien waren. Medewerker aangesproken en hij is netjes achter uien gaan halen voor me.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is al 3 dagen al het brood op.
Ik ben woedend.
Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
Zodra er weer brood beschikbaar is pleur ik m'n hele vriezer vol
Ze kunnen de tyfus krijgen
Hoe praat dat jouw eigen handelen goed? Je blijft maar naar anderen wijzen, het is vrij kinderlijk gedrag.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer 100+ likes genottwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op maandag 16-03-2020 om 17:59:20@parool Hier is niks Amsterdams aan. Stelletje yuppen die een hype willen volgen. reageer retweet
Hamster.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
Zodra er weer brood beschikbaar is pleur ik m'n hele vriezer vol
Ze kunnen de tyfus krijgen
Stijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:48 schreef RensAjacied het volgende:
Weer 100+ likes genottwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op maandag 16-03-2020 om 17:59:20@:parool Hier is niks Amsterdams aan. Stelletje yuppen die een hype willen volgen. reageer retweet
Wie is alaphillipe?
Je mag bedragen blijven verzinnen om de aandacht op mij te leggen, maar vooralsnog ben jij degene die fout bezig is, niet ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Aan de ene kant lui met zenuwinzinkingen en waanbeelden, en aan de andere kant van die types als @:kapiteintje die voor 1000 euro boodschappen doen en de hele dag met handgel rondlopen.
Ik krijg lichtelijk het idee dat het tegen dovemansoren is gezegd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kapi wil per se zijn gelijk hebben
Heel irritant is dat.
Maakt me geen reet uit, hij is gewoon fout bezig. We kennen alle persoonlijke aanvallen inmiddels wel, maar hij kan straks niet zeggen dat hij niet beter wist.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg lichtelijk het idee dat het tegen dovemansoren is gezegd.
Nu al 12,9 in Borne. Antigenot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:06 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik bewonder je doorzettingsvermogen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maakt me geen reet uit, hij is gewoon fout bezig. We kennen alle persoonlijke aanvallen inmiddels wel, maar hij kan straks niet zeggen dat hij niet beter wist.
Gisteren zei Ab Osterhaus bij op1 precies hetzelfde als wij, het zou me niet verbazen als hij stiekum meegelezen heeft.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoef niet iedere halve minuut per dag ''WEES BANG'' of iets in die strekking te lezen, zeg.
Je hoeft ook niet bang te zijn, je moet gewoon verantwoordelijk gedrag vertonen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoef niet iedere halve minuut per dag ''WEES BANG'' of iets in die strekking te lezen, zeg.
daar zijn er momenteel al veel vanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren zei Ab Osterhaus bij op1 precies hetzelfde als wij, het zou me niet verbazen als hij stiekum meegelezen heeft.![]()
Ik denk dat ik me vanaf nu ook maar expert viroloog ga noemen.
maxi vrindquote:
Wat zei hij dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren zei Ab Osterhaus bij op1 precies hetzelfde als wij, het zou me niet verbazen als hij stiekum meegelezen heeft.![]()
Ik denk dat ik me vanaf nu ook maar expert viroloog ga noemen.
Beste Kapo,quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet bang te zijn, je moet gewoon verantwoordelijk gedrag vertonen.
Kort samengevat dat Nederland het wel goed bezig is en Engeland niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maxi vrindw
[..]
Wat zei hij dan?
ohja, jij bent van de generatie die nergens op in gaat maar gewoon gelijk begint te huilenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Beste Kapo,
Accepteer gewoon dat we onze (thuiswerk/thuisschool)quarantainetijd niet constant willen invullen met dat eindeloze gejammer en gejank onder elke post.
Spreken we Chinees, Turks, Afrikaans? Ga lekker met aTypisch in een whatsappconversatie zitten als je wilt fantaseren over je schuilkelder en noodvoorraad. Door dat eeuwige gejammer van jullie twee is deze SC een stuk minder leuk te lezen.
Groet.
Oh ik heb echt geen idee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kort samengevat dat Nederland het wel goed bezig is en Engeland niet.
Die kans lijkt me ook 0 ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De tijd zal het allemaal wel leren. Maar ik denk niet dat we na 7 april weer vrolijk verder kunnen.
zal wel loslopen allemaalquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De tijd zal het allemaal wel leren. Maar ik denk niet dat we na 7 april weer vrolijk verder kunnen.
Ik denk ook dat het nog wel een tijdje gaat duren. Het duurt nu wel een stuk langer voordat Ado degradeert.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:07 schreef Caland het volgende:
Mijn conclusie na oa het CORtopic is ook wel dat de mensen die roepen om totale sociale onthouding ook de mensen zijn die geen sociale contacten hebben.
Ja, ZO KAN IK HET OOK.
zal wel minimaal met een maand verlengd wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pfff precies dat zeg. Gewoon een beetje normaal doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn conclusie na oa het CORtopic is ook wel dat de mensen die roepen om totale sociale onthouding ook de mensen zijn die geen sociale contacten hebben.
Ja, ZO KAN IK HET OOK.
ik ben wel benieuwd naar je volgende analyse over Michiel Kramerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pfff precies dat zeg. Gewoon een beetje normaal doen.
Ja nja als dat alles is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het nog wel een tijdje gaat duren. Het duurt nu wel een stuk langer voordat Ado degradeert.
ben benieuwd wat wel en wat niet verlengd gaat worden. Hoe langer je alles dicht houdt hoe groter de schade. Als je alles in waves open gooit minimaliseer je de piek natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal wel minimaal met een maand verlengd worden
Gewoon lekker blowen en/of zuipen en FIFA spelen met vrienden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En hoelang het houdbaar is, je kan de horeca niet maanden dichthouden lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ben benieuwd wat wel en wat niet verlengd gaat worden. Hoe langer je alles dicht houdt hoe groter de schade. Als je alles in waves open gooit minimaliseer je de piek natuurlijk.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar je volgende analyse over Michiel Kramer
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ohja, jij bent van de generatie die nergens op in gaat
lekker man
Lolquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:07 schreef Caland het volgende:
Ja, ZO KAN IK HET OOK.
Ik denk dat er nog wel meer dichtgaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ben benieuwd wat wel en wat niet verlengd gaat worden. Hoe langer je alles dicht houdt hoe groter de schade. Als je alles in waves open gooit minimaliseer je de piek natuurlijk.
Moest net even naar de supermarkt. Dat is echt 1 grote ontmoetingsplek geworden voor buurtbewoners. Complete gezinnen die vrolijk met elkaar aan het ouwehoeren waren. Donder ff op zegquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:20 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Gewoon lekker blowen en/of zuipen en FIFA spelen met vrienden.
Ja, ZO KAN IK HET OOK.
Goede kans ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel meer dichtgaat.
In die debiele stad van je ja. Hier stonden de mensen in de rij zelfs netjes pakweg anderhalve meter achter elkaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest net even naar de supermarkt. Dat is echt 1 grote ontmoetingsplek geworden voor buurtbewoners. Complete gezinnen die vrolijk met elkaar aan het ouwehoeren waren. Donder ff op zeg
Nog voldoende assortiment? Hier begint het weer wat op gang te komen volgens mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In die debiele stad van je ja. Hier stonden de mensen in de rij zelfs netjes pakweg anderhalve meter achter elkaar.
BrabantGOD.
Hier in 010 kan het echt per supermarkt verschillen, was mijn bevinding. Al is het maar een vestiging om de hoek.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest net even naar de supermarkt. Dat is echt 1 grote ontmoetingsplek geworden voor buurtbewoners. Complete gezinnen die vrolijk met elkaar aan het ouwehoeren waren. Donder ff op zeg
alles is hier er nogquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog
[..]
Nog voldoende assortiment? Hier begint het weer wat op gang te komen volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |