Als er niemand was, hoe heb je dan kunnen binnen komen en afrekenen? #dtvquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er was niemand in de groothandel, want de Belgische horeca was al dicht dus er werden nauwelijks inkopen gedaan. Helaas, Caland.
Ik weet niet of ze in Arnhem al automatische schuifdeuren hebben en zelfscanners?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er niemand was, hoe heb je dan kunnen binnen komen en afrekenen? #dtv
Dus een geheel bedrijfspand met inhoud zonder dat er iemand aanwezig is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze in Arnhem al automatische schuifdeuren hebben en zelfscanners?
Madquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
TR geplaatst op post van @:Doublepain
Dit boeit niemand. Ik bepaal zelf wel hoe ik het wil schrijven zo óók @Lenny_Leonardquote:
Welk punt probeer je precies te maken? Ik heb je al uitgelegd dat de betreffende groothandel geen klandizie had en volle schappen, als ik daar mijn spulletjes afneem help ik de betreffende ondernemer en doe ik anderen geen kwaad. En daarbij was ik er nog vroeg bij, heb ik mijn handen gedesinfecteerd voor en na het vastpakken van de boodschappenkar en de mensen die in de winkel waren houd je gewoon afstand van.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus een geheel bedrijfspand met inhoud zonder dat er iemand aanwezig is.
Dat moeten haast wel Belgen zijn ja.
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staat een wachtrij voor je moeder.
Het is onloquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken?
Jemig wat kansloos.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staat een wachtrij voor je moeder.
Zojuist gekomen!quote:
Ik vind wel dat je een aardig risico neemt door je buiten te begeven.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welk punt probeer je precies te maken? Ik heb je al uitgelegd dat de betreffende groothandel geen klandizie had en volle schappen, als ik daar mijn spulletjes afneem help ik de betreffende ondernemer en doe ik anderen geen kwaad. En daarbij was ik er nog vroeg bij, heb ik mijn handen gedesinfecteerd voor en na het vastpakken van de boodschappenkar en de mensen die in de winkel waren houd je gewoon afstand van.
Lekker man, beetje klaverjassen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Collega's willen samen kaarten ipv onze sportactiviteit.
Werk ik samen met @Caland ?
Veel leesplezier ouwe reus, dat je er maar veel van mag opsteken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zojuist gekomen!
Lekker op tijd en niet via de brievenbus uiteraard want zo'n enorm dik boek past bij niemand door de brievenbus.
Buiten komen is niet onverantwoord, in dicht contact komen met andere mensen wel. Dat laatste is wat jij maar blijft doen. Je kunt jezelf wel een hele bink vinden en anderen blijven uitlachen, maar je bent gewoon kansloos bezig als je dat echt blijft doen. Je kunt ook zonder symptomen besmettelijk zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je een aardig risico neemt door je buiten te begeven.Onverantwoord, zou je het zelf noemen.
Je kan ook gewoon een paar weekjes niet naar de groothandel natuurlijk.
Heb je wel de nodige afstand in acht genomen ten opzichte van de bezorger?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zojuist gekomen!
Lekker op tijd en niet via de brievenbus uiteraard want zo'n enorm dik boek past bij niemand door de brievenbus.
Nee, want je kun took zonder symptomen drager zijn en besmettelijk. Dat is nu juist de hele reden van die social distancing makker.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:20 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo aan het zeiken is aan Caland. Zolang hij geen symptomen heeft is het toch prima.
De angst regeert hier.
Ook zonder symptomen kun je besmettelijk zijn!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:20 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo aan het zeiken is aan Caland. Zolang hij geen symptomen heeft is het toch prima.
De angst regeert hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |