quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik raad jou dit topic aan opa:
COR / Niet onbelangrijk: BLIJF BEWEGEN!
Ik had wel een corona-geïnspireerde uitvinding verwacht. Enigszins teleurgesteld in de normaal altijd zo actuele Ed Baars.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:57 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
![]()
[/info]
LEUK VOOR THUIS!
Eens. Beter slikken we gewoon alles wat de deskundigen adviseren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Sommige mensen (die het al niet op het huidige kabinet hebben) zullen sowieso alles aangrijpen om kritiek te leveren. Vanaf de bank. Lekker man.
Rechtse voor mij dan, lijkt een beetje op Beertje van Beers.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
karl notengenot
middelste chickie is voor mij gereserveerd
Kritiek die nu dus achterhaald blijkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij de Mexicaanse griep werd het juist andersom aangepakt, toen kwam er ook een shitload aan kritiek.
Dat filmpje op dumpert van dat psycho wijf met een kind. Word zo moe van die tokkies die hun kind als ontstekingslont voor hun opgekropte woede gebruiken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Sommige mensen (die het al niet op het huidige kabinet hebben) zullen sowieso alles aangrijpen om kritiek te leveren. Vanaf de bank. Lekker man.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kritiek die nu dus achterhaald blijkt.
Trek je conclusiesquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik kreeg hier geen mention alert van.
Die middelste is toch ook van een schreeuwerige melk-reclame van vroeger?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
karl notengenot
middelste chickie is voor mij gereserveerd
ja, achteraf is het makkelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kritiek die nu dus achterhaald blijkt.
Misschien handig dat je eens met de neus op de feiten wordt gedrukt. Begrijp niet waarom je het niet serieus nam vriend.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
Ik voel me net een sociaal werker vandaag
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien handig dat je eens met de neus op de feiten wordt gedrukt. Begrijp niet waarom je het niet serieus nam vriend.
*neemtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien handig dat je eens met de neus op de feiten wordt gedrukt. Begrijp niet waarom je het niet serieus nam vriend.
Ik neem de mensen die thuis zitten en helemaal niet deskundig zijn op dat gebied in ieder geval een stuk minder serieus. Het is echt lachwekkend wat er allemaal in dat topic voorbij komt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens. Beter slikken we gewoon alles wat de deskundigen adviseren.
Ik had jou wel ingeschat als iemand die bereid was iets verder te denken. Dit gaat wel iets verder dan zelf niet ziek worden. Hoe eerder we van die shit af zijn hoe beter. Dat geldt ook voor jouw baan, jouw feestjes, jouw voetbalbezoekjes, jouw collega's en vrienden hun kwetsbare omgeving.quote:
Daar is het merendeel toch ook al van afgelast? Moet alleen helaas nog wel werken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had jou wel ingeschat als iemand die bereid was iets verder te denken. Dit gaat wel iets verder dan zelf niet ziek worden. Hoe eerder we van die shit af zijn hoe beter. Dat geldt ook voor jouw baan, jouw feestjes, jouw voetbalbezoekjes, jouw collega's en vrienden hun kwetsbare omgeving.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:16 schreef Caland het volgende:
En we gaan dit weekend gewoon gezellig kaarten met z’n allen in plaats van de kroeg in. Ook weinig mis mee.
Het punt is dat je jezelf niet beperkt tot wat jou van overheidswege fysiek onmogelijk wordt gemaakt. Als jou vrienden een beetje op jou lijken qua laksheid, dan draag je nog steeds bij aan de verspreiding van het virus. Welk gedeelte van social distancing begrijp je niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is het merendeel toch ook al van afgelast? Moet alleen helaas nog wel werken.
Ach, je wil niet weten hoeveel werk er in Nederland niet stil ligt momenteel. Staat in geen verhouding tot mijn rondjes goffertpark in de avond of met een mannetje of 6 bij iemand thuis pilsen in het weekend.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Het punt is dat je jezelf niet beperkt tot wat jou van overheidswege fysiek onmogelijk wordt gemaakt. Als jou vrienden een beetje op jou lijken qua laksheid, dan draag je nog steeds bij aan de verspreiding van het virus. Welk gedeelte van social distancing begrijp je niet?
Opzichquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:16 schreef Caland het volgende:
En we gaan dit weekend gewoon gezellig kaarten met z’n allen in plaats van de kroeg in. Ook weinig mis mee.
Sow, die was ik al helemaal vergeten. Lekker ding was datquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die middelste is toch ook van een schreeuwerige melk-reclame van vroeger?
Is rechts Beertje van Beers?
Veel plezier!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:16 schreef Caland het volgende:
Neem je andere wetenschappers, virologen, etc wel serieus die dat groepsimmuniteit verhaal waar Rutte voor het eerst in 40 jaar het land over toesprak compleet afkraken serieuzer?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik neem de mensen die thuis zitten en helemaal niet deskundig zijn op dat gebied in ieder geval een stuk minder serieus. Het is echt lachwekkend wat er allemaal in dat topic voorbij komt.
Maar goed, laat ik de discussie niet hierheen verplaatsen.
En Drizzt, jij ook aan het thuiswerken deze dagen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sow, die was ik al helemaal vergeten. Lekker ding was dat
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:57 schreef GGMM het volgende:
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
![]()
[/info]
LEUK VOOR THUIS!
Kan prima, als jij met die 6 ook afspreekt dat het contact met anderen beperkt blijft tot jullie groepje de komende weken. Ik vermoed alleen niet dat dit het geval isquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, je wil niet weten hoeveel werk er in Nederland niet stil ligt momenteel. Staat in geen verhouding tot mijn rondjes goffertpark in de avond of met een mannetje of 6 bij iemand thuis pilsen in het weekend.
Er zal geen enkele viroloog zijn met een schoon trackrecord m.b.t. dit virus. Logisch ook, want het is een onbekend virus.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Neem je andere wetenschappers, virologen, etc wel serieus die dat groepsimmuniteit verhaal waar Rutte voor het eerst in 40 jaar het land over toesprak compleet afkraken serieuzer?
Ik heb de wijsheid ook niet hoor, en ik weet niet wat de beste oplossing is. Misschien is het wel dat hele immuniteit verhaal, maar het RIVM heeft nou niet echt een schoon trackrecord wat betreft dit virus.
Graag gedaan makker. Jij bent de eerste die een lekker koud Amsteltje krijgt in mijn uitverkoop boomerviilla aan het water.quote:
jouquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Het punt is dat je jezelf niet beperkt tot wat jou van overheidswege fysiek onmogelijk wordt gemaakt. Als jou vrienden een beetje op jou lijken qua laksheid, dan draag je nog steeds bij aan de verspreiding van het virus. Welk gedeelte van social distancing begrijp je niet?
ik wil niet in amsterdamquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
van mij wel
misschien kun je goedkoop zo'n airbnb appartementje in amsterdam kopen straks![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jou![]()
@:GGMM
@:maxi-mus
@:Caland
@:Zipportal
@:Lenny_Leonard
@:PicoMMP
Een mention werkt niet als je die later toevoegt, dom varken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
België gaat in total lock down vanmiddag.
@:Elan
Bedankt! Ik was al van plan om vanmiddag een rondje te gaan hardlopen, maar nu is dat een zekerheidje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik raad jou dit topic aan opa:
COR / Niet onbelangrijk: BLIJF BEWEGEN!
OKquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een mention werkt niet als je die later toevoegt, dom varken.
Het is nu niet de tijd om elkaar uit te lachen om spelfoutjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
Desalniettemin een prima fout die verder door niemand opgemerkt werd.
bedankt vriendquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Graag gedaan makker. Jij bent de eerste die een lekker koud Amsteltje krijgt in mijn uitverkoop boomerviilla aan het water.
Hoeveel tijd gaat erover heen denk je.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Graag gedaan makker. Jij bent de eerste die een lekker koud Amsteltje krijgt in mijn uitverkoop boomerviilla aan het water.
Vergat je te mentionen maat, zie post #286quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoeveel tijd gaat erover heen denk je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |