Oh ik mag niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
huizenmarkt onder druk in de UK
soon ook in NL
@:doublepain en ik gaan dan op huizenjacht (niet samen)
van mij welquote:
@Poepz0rquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat viel wel te verwachten toch.
Dit riepen @:Doublepain en ik vorige week al. Wij gaan lekker mooi villaatje aan het water voor 250.000 euro kopen.
1# dan ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WAAR ZEG IK DAT ANDEREN MINDER DAN MIJ ZIJN?
nou héquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
1# dan ik
2# schreeuw niet zo, jij ook @:atypisch
Ik kan daar niet lang in kijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:47 schreef fetX het volgende:
Weer genoeg domheid meegemaakt vandaag. Lachwekkend, dat COR.
Al is dit wel vermakelijkquote:
quote:Mijn moeder (60+) kreeg gisteren in de supermarkt woorden met een andere vrouw van dezelfde leeftijd. Die stond haar in de nek te hijgen bij de kassa. Dus mijn moeder wurmde wat met haar elleboog en zei tegen die vrouw; wat afstand a.u.b.
Nou begon die vrouw gewoon te lachen. Ohjaaa, hi ha hoo, ja Corona he, hi ha, vreselijk (en nog steeds geen centimeter opschuiven). Uiteindelijk moest de caissière die vrouw verzoeken om afstand te nemen.
Het gaat me daar ook veel te snel allemaal.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:47 schreef fetX het volgende:
Weer genoeg domheid meegemaakt vandaag. Lachwekkend, dat COR.
Oke opaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:51 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Het gaat me daar ook veel te snel allemaal.
Bij de Mexicaanse griep werd het juist andersom aangepakt, toen kwam er ook een shitload aan kritiek.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zat net dit timelinetje te lezen.
https://www.elsevierweekb(...)-tweets-rivm-743404/
Sommige mensen (die het al niet op het huidige kabinet hebben) zullen sowieso alles aangrijpen om kritiek te leveren. Vanaf de bank. Lekker man.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij de Mexicaanse griep werd het juist andersom aangepakt, toen kwam er ook een shitload aan kritiek.
Ricky genotquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
huizenmarkt onder druk in de UK
soon ook in NL
@:doublepain en ik gaan dan op huizenjacht (niet samen)
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:57 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
![]()
[/info]
LEUK VOOR THUIS!
Ik kreeg hier geen mention alert van.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:57 schreef GGMM het volgende:
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
![]()
[/info]
LEUK VOOR THUIS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |