@Pharkus is een slap excuus voor een forum admin.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:17 schreef GGMM het volgende:
Pharkus fileert @:scrummie2.1 in het COR-topic.
*van een forum admin.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
@:Pharkus is een slap excuus voor een forum admin.
Incasseren, net als die ene keer dat je het halve topic verwijderde omdat je belachelijk werd gemaakt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doenIk ben van het uitdelen en incasseren. Daar kan jij ook eens een voorbeeld aan nemen in plaats van te gaan janken als je voor 960 euro boodschappen doet vanwege een één of ander kut virusje.
Nee, dat verwijderde ik omdat het rotzooi was dat prima in de SC zou passen maar niet in een clubtopicquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Incasseren, net als die ene keer dat je het halve topic verwijderde omdat je belachelijk werd gemaakt.![]()
Gewoon netjes boodschappen gedaan, makker. Geen leugens verzinnen om je eigen positie te proberen versterken.
Je bent traag. Lees hierboven.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:21 schreef kapiteintje het volgende:
Gisteren was het 1000 euro, nu 960. Tegen de tijd dat @:onlo over 3 weken stikkend op de IC ligt komt het in de buurt van het werkelijke bedrag.
We weten toch allemaal dat dit de reden was voor het verwijderen, makker.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, dat verwijderde ik omdat het rotzooi was dat prima in de SC zou passen maar niet in een clubtopic
Ik verstrek geen leugens. Het was nota bene @:Caland die de 1000 euro die ik eerder noemde, rectificeerde naar 960 euro
Noem je @:Caland nu een leugenaar?????
PIK JE DIT @Caland ?????quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We weten toch allemaal dat dit de reden was voor het verwijderen, makker.
In dit geval is @:Caland een leugenaar ja.
Misschien moet je wat posts verwijderen, het wordt nu inderdaad erg onoverzichtelijk en dit hoort niet in dit topic thuis!!quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet je wat posts verwijderen, het wordt nu inderdaad erg onoverzichtelijk en dit hoort niet in dit topic thuis!!
@Caland is even druk met mensen in hun gezicht hoesten. Dat is namelijk nog niet bij wet verboden, dus daarom maakt hij gebruik van die mogelijkheid.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doenIk ben van het uitdelen en incasseren. Daar kan jij ook eens een voorbeeld aan nemen in plaats van te gaan janken als je voor 960 euro boodschappen doet vanwege een één of ander kut virusje.
quote:
huizenmarkt onder druk in de UKquote:
Dat viel wel te verwachten toch.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
huizenmarkt onder druk in de UK
soon ook in NL
@:doublepain en ik gaan dan op huizenjacht (niet samen)
OH JA HAD JIJ DAT AL GEZIENquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat viel wel te verwachten toch.
Dit riepen @:Doublepain en ik vorige week al. Wij gaan lekker mooi villaatje aan het water voor 250.000 euro kopen.
genottwitter:rivm twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:38:13@Sardientje3 @CommentsOnPoli1 Ook zonder klachten kun je het virus hebben. Pas als mensen ziek worden, kunnen ze anderen besmetten. ^MS reageer retweet
Gelukkig luisteren wij naar deze deskundigenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:40 schreef aTypisch het volgende:
genottwitter:rivm twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:38:13@:Sardientje3 @:CommentsOnPoli1 Ook zonder klachten kun je het virus hebben. Pas als mensen ziek worden, kunnen ze anderen besmetten. ^MS reageer retweet
WAAR ZEG IK DAT ANDEREN MINDER DAN MIJ ZIJN?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
OH JA HAD JIJ DAT AL GEZIEN
DOE NIET ZO NEERBUIGEND
Gewoon mokerhard aan het werk makkerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
@:Caland is even druk met mensen in hun gezicht hoesten. Dat is namelijk nog niet bij wet verboden, dus daarom maakt hij gebruik van die mogelijkheid.
Oh, 5 februari.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:40 schreef aTypisch het volgende:
genottwitter:rivm twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:38:13@:Sardientje3 @:CommentsOnPoli1 Ook zonder klachten kun je het virus hebben. Pas als mensen ziek worden, kunnen ze anderen besmetten. ^MS reageer retweet
Schreeuw eens niet zo. Jeetje zeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WAAR ZEG IK DAT ANDEREN MINDER DAN MIJ ZIJN?
ja jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WAAR ZEG IK DAT ANDEREN MINDER DAN MIJ ZIJN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |