Nauwelijks uitbraken in China.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:07 schreef onlogisch het volgende:
Tag van @:Wereldgozer gehad, niet kunnen zien.
#MODED
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nauwelijks uitbraken in China.
Ik postte: XiGod
FLATTEN THE CURVEquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Hier lopen we toch ook allemaal achter de grote leider aan?
@:Danny
Al een ideetje waar dat mokertrage FOK! vandaan komt? Is het een piekbelasting door COR?
Echt mokerirritant
Links, om mijn middel.quote:
Goedemorgen Onlo,quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Hier lopen we toch ook allemaal achter de grote leider aan?
@:Danny
Al een ideetje waar dat mokertrage FOK! vandaan komt? Is het een piekbelasting door COR?
Echt mokerirritant
Eens, je bent niet zo'n jankerd die gelijk gaat mailen of zo'n puber die gelijk zijn vriendjes boos inlicht. Dat siert jequote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mogelijk ook omdat ik hem draag als een man en niet meteen alle registers open trek om eenieder te informeren over het ogenschijnlijke "onrecht" wat mij is aangedaan.
GOEIE GENADE ZEG.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goedemorgen Onlo,
Dat zal ik je eens haarfijn uitleggen!
FOK! mist een server, dat is net als dat jij een stuk van je herseninhoud mist. Dan gaat het allemaal wat trager en als dan iedereen op COR spamt, tja dan houdt het op!
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, je bent niet zo'n jankerd die gelijk gaat mailen of zo'n puber die gelijk zijn vriendjes boos inlicht. Dat siert je
@:caland @:doublepain @:scrummie2.1
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, je bent niet zo'n jankerd die gelijk gaat mailen of zo'n puber die gelijk zijn vriendjes boos inlicht. Dat siert je
@:caland @:doublepain @:scrummie2.1
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goedemorgen Onlo,
FOK! mist een server, dat is net als dat jij een stuk van je herseninhoud mist. Dan gaat het allemaal wat trager en als dan iedereen op COR spamt, tja dan houdt het op!
CocoGODquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goedemorgen Onlo,
[..]
Goedemorgen Onlo,
Terwijl we elkaar horen te steunen nu.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:34 schreef Buitendam het volgende:
Het gaat er hier nu vrij hard aan toe.
Uitdelen en incasseren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Terwijl we elkaar horen te steunen nu.
Alle Duitsers en Belgen in Nederland naar de IKEA.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:49 schreef Elan het volgende:
Alle IKEA's dicht in Duitsland en België, Nederland blijft open.
Dat gaat gezellig druk worden vanmiddag.
Ik heb ook geen idee makker, ik kom nooit in pauperwinkels.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alle Duitsers en Belgen in Nederland naar de IKEA.
Tilburg heeft gelukkig geen IKEA.
Breda weet ik eigenlijk niet. Anders gaat Tilburg nooit meer de coronahoofdstad worden. @:caland
Gewoon uit de losse pols dit he.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goedemorgen Onlo,
[..]
Goedemorgen Onlo,
Holy fuckquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goedemorgen Onlo,
Holy guacemolequote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goedemorgen Onlo,
Zo dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goedemorgen Onlo,
Zo een goede post zien wij 1 keer per jaar @GGMMquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goedemorgen Onlo,
En dat terwijl hij in een gehucht woont waar niemand in of uit gaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rens (die vrijdag nog naar de kroeg ging) is sinds dit weekend in totale paniek.
mooie paywallquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:51 schreef aTypisch het volgende:
https://www.ft.com/content/e30ccb84-6799-11ea-800d-da70cff6e4d3
goed nieuws
quote ff hier dan makkerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:51 schreef aTypisch het volgende:
https://www.ft.com/content/e30ccb84-6799-11ea-800d-da70cff6e4d3
goed nieuws
Sodeju zegquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goedemorgen Onlo,
Waarom zou ik dat doenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
Misschien kan @:onlogisch de post van @:Coco. en alle daaropvolgende posts verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |