Kwestie van tijd voordat dat hier ook gebeurt lijkt me.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:41 schreef Caland het volgende:
Belgie in lockdown. Weer een extra reden om dat hier niet te doen dus
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hebben jullie ook van die collega's die nu we Slack gebruiken hun status voor elk wissewasje veranderen? Aan het eten, working remotely, naar het toilet. Tering autist.
Nee, ik doe werk waar enig niveau voor nodig isquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hebben jullie ook van die collega's die nu we Slack gebruiken hun status voor elk wissewasje veranderen? Aan het eten, working remotely, naar het toilet. Tering autist.
Zeg je nu dat werk waar ze Slack gebruiken geen niveau heeft?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik doe werk waar enig niveau voor nodig is
Nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
geen slack hierquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat is slakquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nee, ik zeg dat jij werk doet waar je ook een aap voor kan trainen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat werk waar ze Slack gebruiken geen niveau heeft?
Raar. Jij weet niet wat ik voor werk doequote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat jij werk doet waar je ook een aap voor kan trainen.
Nee, maar ik zie wel hoe je over dingen nadenkt en hoe snel je dingen doorhebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Raar. Jij weet niet wat ik voor werk doe.
Heb er een gehad jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vast voor stoners hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gisteren van Alexander Kloppig geleerd dat het een soort whatsapp is.
Weet je wat verontrustend is?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie wel hoe je over dingen nadenkt en hoe snel je dingen doorhebt.
En dat is bijzonder verontrustend te noemen.
Check.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
Als scrummie niet snel woest op mijn bericht reageert ga ik iemand anders pesten.
Bloedirritant.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
Als scrummie niet snel woest op mijn bericht reageert ga ik iemand anders pesten.
Een omgedraaid cola-kratje om bij het bovenste schap te komen valt hier niet onder, René.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik doe werk waar enig niveau voor nodig is
Mijn pakket komt tussen 14:30 en 16:30quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:55 schreef Caland het volgende:
Mijn pakketje zou tussen half 1 en half 3 komen
Ze hebben dus nog een half uur
SPANNEND
Geklikt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
UITLOGGEN. In mijn profiel staat een linkje.
Ben je dan ook zo'n idioot die gaat roepen "JULLIE ZIJN TE LAAT!" als ze 14:35 komen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:55 schreef Caland het volgende:
Mijn pakketje zou tussen half 1 en half 3 komen
Ze hebben dus nog een half uur
SPANNEND
Ik ben een pauper met een frituur maar het smaakt toch minder lekker.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Poah, ik ga mijn frikandel speciaal wel missen hoor.
Ja, ik heb er nu spijt van dat ik er geen heb. Misschien kan de buurman wat bitterballen over het hek gooien ofzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben een pauper met een frituur maar het smaakt toch minder lekker.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:59 schreef Coco. het volgende:
Al die oude quote meldingen als ik naar een ander topic ga.
quote:17-03-2020 | 14.00
19 patiënten overleden, 292 nieuwe patiënten, in totaal 1705 positief geteste personen
Sinds gisteren zijn 292 mensen positief getest op COVID-19, de ziekte die veroorzaakt wordt door het nieuwe coronavirus. Daarmee komt het totaal positief geteste mensen op 1705. Onder hen zijn 389 mensen die in de zorg werken; zij worden vaker dan andere groepen getest.
19 patiënten zijn sinds de vorige update overleden aan COVID-19. In totaal zijn er nu 43 mensen gestorven aan de ziekte. De leeftijd van de overledenen ligt tussen 63 en 94 jaar. Eerder meldden we dat de jongste overledene 59 was, dit kwam door een administratieve fout. In totaal zijn 314 patiënten opgenomen (geweest) in een ziekenhuis.
De meeste positief geteste mensen wonen in de provincie Noord Brabant, namelijk 634 personen. Daarna zijn de meeste positief geteste mensen gemeld in Limburg (197) en Zuid Holland (175).
Nieuwe kaart
Vanaf vandaag wordt de verspreiding van het aantal positief geteste mensen in Nederland weergegeven met een incidentiekaart. De gekleurde vlakken geven niet het totale aantal positief geteste mensen weer, maar het aantal per 100.000 inwoners.
Deze quote ik even.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:59 schreef Coco. het volgende:
Al die oude quote meldingen als ik naar een ander topic ga.
Wat een goed initiatief van je.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:01 schreef GGMM het volgende:
Nee grapje @:scrummie2.1 en @:maxi-mus ik heb boeken besteld.
Boeken met werkinfo. Ik denk als het werk minder wordt kan ik me toch nog nuttig maken@:jojoortje
[..]
Deze quote ik even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |