Waarom krijgt @Jojoortje een mention?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:01 schreef GGMM het volgende:
Nee grapje @:scrummie2.1 en @:maxi-mus ik heb boeken besteld.
Boeken met werkinfo. Ik denk als het werk minder wordt kan ik me toch nog nuttig maken@:jojoortje
[..]
Deze quote ik even.
Omdat ze laatst liep te klagen dat mensen die de hele dag op hun dikke reet zitten te Netflixen zich dood moeten schamen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom krijgt @:jojoortje een mention?
Een administratieve fout. Die mensen kunnen we dus ook niet meer serieus nemen.quote:
Goedzo. Ik ook niet. Ik werk gewoon voor mijn kgeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze laatst liep te klagen dat mensen die de hele dag op hun dikke reet zitten te Netflixen zich dood moeten schamen.
Ik toon hiermee aan dat ik niet één van die mensen ben.
Geen paniek, iedereen hier heeft hem uiteindelijk gewoon netjes omhoog gekregen bij de moeder van @onlogisch.quote:
Geklikt, maar ik had behoefte aan absolute getallen. Hier heb ik niks aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:06 schreef MC-Morgan het volgende:
Wat leuk, een nieuw soort kaartje.
https://www.rivm.nl/coronavirus-kaart-van-nederland-per-gemeente
Het aantal geregistreerde coronabesmettingen in Brabant is dinsdag met 80 gestegen ten opzichte van een dag eerder. Dat blijkt uit cijfers van het RIVM. In totaal telt Brabant nu 634 patiënten. Maandag maakte het RIVM nog bekend dat bij 554 mensen de coronavirustest positief was .quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt, maar ik had behoefte aan absolute getallen. Hier heb ik niks aan.
Topje van de ijsberg. Het gaat veel harder dan dat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:11 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Het aantal geregistreerde coronabesmettingen in Brabant is dinsdag met 80 gestegen ten opzichte van een dag eerder. Dat blijkt uit cijfers van het RIVM. In totaal telt Brabant nu 634 patiënten. Maandag maakte het RIVM nog bekend dat bij 554 mensen de coronavirustest positief was .
Het landelijke aantal positieve tests staat dinsdag op 1705. Dat zijn er 292 meer dan de 1413 die het RIVM maandag bekendmaakte. Onder hen zijn 389 mensen die in de zorg werken; zij worden vaker dan andere groepen getest. Breda telt met 96 de meeste coronapatiënten in Nederland.
Natuurlijk. In werkelijkheid zullen vele tienduizenden mensen die virus inmiddels onder de leden hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Topje van de ijsberg. Het gaat veel harder dan dat.
Heb je hier een berekening bij?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. In werkelijkheid zullen vele tienduizenden mensen die virus inmiddels onder de leden hebben.
Tilburg is nog altijd niet de coronahoofdstad.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:11 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Het aantal geregistreerde coronabesmettingen in Brabant is dinsdag met 80 gestegen ten opzichte van een dag eerder. Dat blijkt uit cijfers van het RIVM. In totaal telt Brabant nu 634 patiënten. Maandag maakte het RIVM nog bekend dat bij 554 mensen de coronavirustest positief was .
Het landelijke aantal positieve tests staat dinsdag op 1705. Dat zijn er 292 meer dan de 1413 die het RIVM maandag bekendmaakte. Onder hen zijn 389 mensen die in de zorg werken; zij worden vaker dan andere groepen getest. Breda telt met 96 de meeste coronapatiënten in Nederland.
Als je gewoon niet test heb je ook geen nieuwe besmettingen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. In werkelijkheid zullen vele tienduizenden mensen die virus inmiddels onder de leden hebben.
Parel van het zuidenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tilburg is nog altijd niet de coronahoofdstad.
Kut Breda.
@:caland
@:zipportal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gaat weer iets mis, achterlijk varkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen paniek, iedereen hier heeft hem uiteindelijk gewoon netjes omhoog gekregen bij de moeder van @:onlogisch.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
@:GGMM ik heb iets gevonden wat je twee favoriete dingen in het leven met elkaar combineert.Dit had ik toevallig al gezien. Erg tof gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |