Helemaal niets in Amsterdam!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe XzazGod is uit!!![]()
![]()
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #320 Duurt lang
Verantwoordelijk voor o.a. capaciteiten. Dus nu vooral verwachte instroom op kliniek (huidige bezetting, spoed instroom en alles via OK) om vervolgens keuzes te kunnen maken. Dat was in dit geval: cohortverpleging en een bepaald percentage van de operaties eruit gooien.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat deed je in het ziekenhuis dan
Ja, dit eigenlijk gewoon.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mij werreke voor ze kkcheld?
Heb je een boodschap voor mensen zoals @Caland, die doodleuk doorgaan met afspreken in groepen, over de ernst van de situatie?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verantwoordelijk voor o.a. capaciteiten. Dus nu vooral verwachte instroom op kliniek (huidige bezetting, spoed instroom en alles via OK) om vervolgens keuzes te kunnen maken. Dat was in dit geval: cohortverpleging en een bepaald percentage van de operaties eruit gooien.
Grootste stijging in Amsterdamquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar wordt er gemoderd?
@:lonaa
Dit komt dus van iemand die het dan weer wel nodig vond om in groothandels rond te gaan lopen dit weekend.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je een boodschap voor mensen zoals @:Caland, die doodleuk doorgaan met afspreken in groepen, over de ernst van de situatie?
Ja. Ik hoop dat mensen die doodleuk doorgaan met afspreken in groepen de tyfus krijgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je een boodschap voor mensen zoals @:Caland, die doodleuk doorgaan met afspreken in groepen, over de ernst van de situatie?
Nee, was in COR.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was het een grapje over @:onlogisch?
Zet voortaan een TR. Dan komt het vanzelf goedquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, was in COR.
Onlogisch mod alleen 'HitlerGod' weg. Terwel andere mods dat niets boeien als @:Caland of @:JanCees het zeggen.![]()
Doe iets met deze gratis tip, @:onlogisch
Hierbij het Kyran-dilemma samengevat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, was in COR.
Onlogisch mod alleen 'HitlerGod' weg. Terwel andere mods dat niets boeien als @:Caland of @:JanCees het zeggen.![]()
Doe iets met deze gratis tip, @:onlogisch
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:48 schreef onlogisch het volgende:
vanaf 15 min!!!1!1111!1
GEPOST IN 2010.
WIE POST DIT EVEN IN COR????
Nee. Want er is niks mis met HilterGod.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet voortaan een TR. Dan komt het vanzelf goed
Er was niemand in de groothandel, want de Belgische horeca was al dicht dus er werden nauwelijks inkopen gedaan. Helaas, Caland.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit komt dus van iemand die het dan weer wel nodig vond om in groothandels rond te gaan lopen dit weekend.
Ik laat mijn boodschappen tenminste nog thuisbezorgen
@Calandquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat mensen die doodleuk doorgaan met afspreken in groepen de tyfus krijgen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet voortaan een TR. Dan komt het vanzelf goed
tevens mod![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee. Want er is niks mis met HilterGod.
StalinGOAT.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[warning] DAT IS HET WEL[/warning]
Als er niemand was, hoe heb je dan kunnen binnen komen en afrekenen? #dtvquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er was niemand in de groothandel, want de Belgische horeca was al dicht dus er werden nauwelijks inkopen gedaan. Helaas, Caland.
Ik weet niet of ze in Arnhem al automatische schuifdeuren hebben en zelfscanners?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er niemand was, hoe heb je dan kunnen binnen komen en afrekenen? #dtv
Dus een geheel bedrijfspand met inhoud zonder dat er iemand aanwezig is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze in Arnhem al automatische schuifdeuren hebben en zelfscanners?
Madquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
TR geplaatst op post van @:Doublepain
Dit boeit niemand. Ik bepaal zelf wel hoe ik het wil schrijven zo óók @Lenny_Leonardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |