Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
Zodra er weer brood beschikbaar is pleur ik m'n hele vriezer vol
Ze kunnen de tyfus krijgen
Hoe praat dat jouw eigen handelen goed? Je blijft maar naar anderen wijzen, het is vrij kinderlijk gedrag.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, je kan er wat psychiaters op loslaten dat topic.
Weer 100+ likes genottwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op maandag 16-03-2020 om 17:59:20@parool Hier is niks Amsterdams aan. Stelletje yuppen die een hype willen volgen. reageer retweet
Hamster.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
Zodra er weer brood beschikbaar is pleur ik m'n hele vriezer vol
Ze kunnen de tyfus krijgen
Stijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:48 schreef RensAjacied het volgende:
Weer 100+ likes genottwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op maandag 16-03-2020 om 17:59:20@:parool Hier is niks Amsterdams aan. Stelletje yuppen die een hype willen volgen. reageer retweet
Wie is alaphillipe?
Je mag bedragen blijven verzinnen om de aandacht op mij te leggen, maar vooralsnog ben jij degene die fout bezig is, niet ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Aan de ene kant lui met zenuwinzinkingen en waanbeelden, en aan de andere kant van die types als @:kapiteintje die voor 1000 euro boodschappen doen en de hele dag met handgel rondlopen.
Ik krijg lichtelijk het idee dat het tegen dovemansoren is gezegd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kapi wil per se zijn gelijk hebben
Heel irritant is dat.
Maakt me geen reet uit, hij is gewoon fout bezig. We kennen alle persoonlijke aanvallen inmiddels wel, maar hij kan straks niet zeggen dat hij niet beter wist.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg lichtelijk het idee dat het tegen dovemansoren is gezegd.
Nu al 12,9 in Borne. Antigenot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:06 schreef MC-Morgan het volgende:
Wat leuk, een nieuw soort kaartje.
https://www.rivm.nl/coronavirus-kaart-van-nederland-per-gemeente
Ik bewonder je doorzettingsvermogen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maakt me geen reet uit, hij is gewoon fout bezig. We kennen alle persoonlijke aanvallen inmiddels wel, maar hij kan straks niet zeggen dat hij niet beter wist.
Gisteren zei Ab Osterhaus bij op1 precies hetzelfde als wij, het zou me niet verbazen als hij stiekum meegelezen heeft.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoef niet iedere halve minuut per dag ''WEES BANG'' of iets in die strekking te lezen, zeg.
Je hoeft ook niet bang te zijn, je moet gewoon verantwoordelijk gedrag vertonen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoef niet iedere halve minuut per dag ''WEES BANG'' of iets in die strekking te lezen, zeg.
daar zijn er momenteel al veel vanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren zei Ab Osterhaus bij op1 precies hetzelfde als wij, het zou me niet verbazen als hij stiekum meegelezen heeft.![]()
Ik denk dat ik me vanaf nu ook maar expert viroloog ga noemen.
maxi vrindquote:
Wat zei hij dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren zei Ab Osterhaus bij op1 precies hetzelfde als wij, het zou me niet verbazen als hij stiekum meegelezen heeft.![]()
Ik denk dat ik me vanaf nu ook maar expert viroloog ga noemen.
Beste Kapo,quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet bang te zijn, je moet gewoon verantwoordelijk gedrag vertonen.
Kort samengevat dat Nederland het wel goed bezig is en Engeland niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maxi vrindw
[..]
Wat zei hij dan?
ohja, jij bent van de generatie die nergens op in gaat maar gewoon gelijk begint te huilenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Beste Kapo,
Accepteer gewoon dat we onze (thuiswerk/thuisschool)quarantainetijd niet constant willen invullen met dat eindeloze gejammer en gejank onder elke post.
Spreken we Chinees, Turks, Afrikaans? Ga lekker met aTypisch in een whatsappconversatie zitten als je wilt fantaseren over je schuilkelder en noodvoorraad. Door dat eeuwige gejammer van jullie twee is deze SC een stuk minder leuk te lezen.
Groet.
Oh ik heb echt geen idee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kort samengevat dat Nederland het wel goed bezig is en Engeland niet.
Die kans lijkt me ook 0 ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De tijd zal het allemaal wel leren. Maar ik denk niet dat we na 7 april weer vrolijk verder kunnen.
zal wel loslopen allemaalquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De tijd zal het allemaal wel leren. Maar ik denk niet dat we na 7 april weer vrolijk verder kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |