@DonRajaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[warning] DAT IS HET WEL[/warning]
Vrijwel iedereen neemt het hier serieus? Het is gewoon hypocriet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Lekker zeiken op Rens, 1 van de mensen hier die het wél serieus neemt. Klasse hoor.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Correct, echter zag ik het toen nog niet volledig in en opende mijn ogen tijdens dat bezoek aan de kroeg wel.
Wat is er hypocriet aan? Hij stelt zijn gedrag toch bij, dat is beter dan gewoon stug door blijven gaan omdat je geen gezichtsverlies durft te lijden in de ogen van je ongeïnformeerde laconieke vriendjes. De pijn van:quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen neemt het hier serieus? Het is gewoon hypocriet.
Joh, ik kom deze week in contact met hooguit een mannetje of 15. Daar waar dat normaal gesproken een factortje 10 minimaal is. Hoezo zou ik het niet bijstellen dan? Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet aan? Hij stelt zijn gedrag toch bij, dat is beter dan gewoon stug door blijven gaan omdat je geen gezichtsverlies durft te lijden in de ogen van je ongeïnformeerde laconieke vriendjes. De pijn van:
'HAHAH HOMOOTJE, STEL JE NIET ZO AAN JOH HET IS MAAR EEN GRIEPJE.'
Is voor deze mensen belangrijker dan mensenlevens redden.
Dat je vrijdag nog gewoon in de kroeg stond terwijl dat toen al werd afgeraden maar nu iedereen moet wijzen op zijn of haar gedrag. Maar goed, ik heb niet zo'n zin in deze discussie. Ben het wel met je eens dat je beter ten halve gekeerd kunt zijn dan ten hele gedwaald.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet aan? Hij stelt zijn gedrag toch bij, dat is beter dan gewoon stug door blijven gaan omdat je geen gezichtsverlies durft te lijden in de ogen van je ongeïnformeerde laconieke vriendjes. De pijn van:
'HAHAH HOMOOTJE, STEL JE NIET ZO AAN JOH HET IS MAAR EEN GRIEPJE.'
Is voor deze mensen belangrijker dan mensenlevens redden.
Ik zit al bij de banknop klaarquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kut.
Een trolletje gemaakt in het COR topic. Hopelijk is paprika coulant.
@Caland en ik hebben al veel kennis opgedaan hoor in dat topicquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb mij er meer in verdiept inderdaad. Zou jij ook moeten doen.
En voor die "herd immunity" zullen we toch mensen nodig hebben die besmet zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh, ik kom deze week in contact met hooguit een mannetje of 15. Daar waar dat normaal gesproken een factortje 10 minimaal is. Hoezo zou ik het niet bijstellen dan? Stel je niet zo aan.
Ja, je kan er wat psychiaters op loslaten dat topic.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Caland en ik hebben al veel kennis opgedaan hoor in dat topic
Een kleine glimlachquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hier de post: COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #321 ISS bestaat (niet)
Ban maar
IK WAS NET BIJ DE AH EN WAT IK ZAG WAS ECHT ONGELOFIJK, TOEN MAAR OMGEDRAAID EN NAAR HUIS GEGAAN OM DIT TE TYPENquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, je kan er wat psychiaters op loslaten dat topic.
TR meegepakt!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ban maar
Godquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ban maar
Een onschuldig grapje moet toch kunnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ban maar
Het was 960 toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Aan de ene kant lui met zenuwinzinkingen en waanbeelden, en aan de andere kant van die types als @:kapiteintje die voor 1000 euro boodschappen doen en de hele dag met handgel rondlopen.
Ik ben helemaal niet religieus, maar nu riep ik toch "God save us all".quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, je kan er wat psychiaters op loslaten dat topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |