Exact. Dus mij is het een raadsel waarom jij je groothandelbezoekjes boven de gezondheid van andere mensen plaatst.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
Je kunt ook zonder symptomen besmettelijk zijn.
Wat sluit je je post af met een prachtige volzin, zeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je wel de nodige afstand in acht genomen ten opzichte van de bezorger?
Al deinzen veel mensen waarschijnlijk automatisch wel terug als ze je zien, en anders wel zodra hun reukorgaan het penetrante aroma van je lichaamsgeur registreert.
Vrijdag zat je nog in de kroeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Paar weken niet klaverjassen het is wat. Helder nadenken svp
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Situatie is wel aan het veranderen nu
Niet echt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Situatie is wel aan het veranderen nu
Beste wat je kunt doen is het eruit zweten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
Ik ga straks overigens weer richting het goffertpark als ik klaar ben met werken.
Hopelijk krijg ik toestemming van @:rensajacied en @:kapiteintje
Alle sauna's moeten open!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Beste wat je kunt doen is het eruit zweten.
Ik heb je net toch gezegd dat afstand houden het risico op besmetting nihil maakt? Ik heb je toch ook gezegd dat er in de groothandel zowat niemand aanwezig was? Ik heb de inkopen toch gedaan op een moment dat het virus nog niet wijdverspreid was? Ik heb toch mijn handen gedesinfecteerd? Ik heb toch eten nodig, dus het risico op verspreiding kun je nooit helemaal uitsluiten, maar je kunt in ieder geval zo goed als het kan voorzorgsmaatregelen nemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Exact. Dus mij is het een raadsel waarom jij je groothandelbezoekjes boven de gezondheid van andere mensen plaatst.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb je net toch gezegd dat afstand houden het risico op besmetting nihil maakt? Ik heb je toch ook gezegd dat er in de groothandel zowat niemand aanwezig was? Ik heb de inkopen toch gedaan op een moment dat het virus nog niet wijdverspreid was? Ik heb toch mijn handen gedesinfecteerd? Ik heb toch eten nodig, dus het risico op verspreiding kun je nooit helemaal uitsluiten, maar je kunt in ieder geval zo goed als het kan voorzorgsmaatregelen nemen.
We worden wellicht allemaal overvallen door de snelheid waarmee de hele zaak zich voltrekt, daarom lijken gedragingen van gisteren wellicht laakbaar met de feiten van vandaag of had je beter moeten weten, prima. Maar dat je willens en wetens het risico op verspreiding bewust blijft verhogen louter voor je eigen amusement, dat vind ik behoorlijk schrijnend. Verder vind ik je een prima kerel, maar ik maak mij hier wel echt zorgen om en daarom blijf ik het herhalen.
Ga vooral door met het herhalen ja. Vermakelijk is het wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb je net toch gezegd dat afstand houden het risico op besmetting nihil maakt? Ik heb je toch ook gezegd dat er in de groothandel zowat niemand aanwezig was? Ik heb de inkopen toch gedaan op een moment dat het virus nog niet wijdverspreid was? Ik heb toch mijn handen gedesinfecteerd? Ik heb toch eten nodig, dus het risico op verspreiding kun je nooit helemaal uitsluiten, maar je kunt in ieder geval zo goed als het kan voorzorgsmaatregelen nemen.
We worden wellicht allemaal overvallen door de snelheid waarmee de hele zaak zich voltrekt, daarom lijken gedragingen van gisteren wellicht laakbaar met de feiten van vandaag of had je beter moeten weten, prima. Maar dat je willens en wetens het risico op verspreiding bewust blijft verhogen louter voor je eigen amusement, dat vind ik behoorlijk schrijnend. Verder vind ik je een prima kerel, maar ik maak mij hier wel echt zorgen om en daarom blijf ik het herhalen.
Mand.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja he, vooral je maten die in de frontlinie staan straks en trauma's oplopen doordat ze triage moeten toepassen. Zo enorm vermakelijk!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga vooral door met het herhalen ja. Vermakelijk is het wel in ieder geval.
Ik zei hier toch al dat ik geen goed gevoel erbij had en na vrijdagavond besloot niet meer drukke plekken te bezoeken, nog voor de maatregelen.quote:
Ja, de kans dat jij je om een boom heen vouwt tijdens één van je groothandelbezoekjes is groter.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja he, vooral je maten die in de frontlinie staan straks en trauma's oplopen doordat ze triage moeten toepassen. Zo enorm vermakelijk!
Maar er waren donderdag al maatregelen, toen was het ook al vrij duidelijk dat de horeca dicht zou gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei hier toch al dat ik geen goed gevoel erbij had en na vrijdagavond besloot niet meer drukke plekken te bezoeken, nog voor de maatregelen.
uh neequote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, de kans dat jij je om een boom heen vouwt tijdens één van je groothandelbezoekjes is groter.
Correct, echter zag ik het toen nog niet volledig in en opende mijn ogen tijdens dat bezoek aan de kroeg wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar er waren donderdag al maatregelen, toen was het ook al vrij duidelijk dat de horeca dicht zou gaan.
Het was gewoon grappig geweest, als het niet zo triest was. Hele dagen op Fok!, maar geen half uurtje de tijd nemen om je normaal in te lezen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, de kans dat jij je om een boom heen vouwt tijdens één van je groothandelbezoekjes is groter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |