Ik krijg lichtelijk het idee dat het tegen dovemansoren is gezegd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kapi wil per se zijn gelijk hebben
Heel irritant is dat.
Maakt me geen reet uit, hij is gewoon fout bezig. We kennen alle persoonlijke aanvallen inmiddels wel, maar hij kan straks niet zeggen dat hij niet beter wist.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg lichtelijk het idee dat het tegen dovemansoren is gezegd.
Nu al 12,9 in Borne. Antigenot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:06 schreef MC-Morgan het volgende:
Wat leuk, een nieuw soort kaartje.
https://www.rivm.nl/coronavirus-kaart-van-nederland-per-gemeente
Ik bewonder je doorzettingsvermogen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maakt me geen reet uit, hij is gewoon fout bezig. We kennen alle persoonlijke aanvallen inmiddels wel, maar hij kan straks niet zeggen dat hij niet beter wist.
Gisteren zei Ab Osterhaus bij op1 precies hetzelfde als wij, het zou me niet verbazen als hij stiekum meegelezen heeft.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoef niet iedere halve minuut per dag ''WEES BANG'' of iets in die strekking te lezen, zeg.
Je hoeft ook niet bang te zijn, je moet gewoon verantwoordelijk gedrag vertonen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoef niet iedere halve minuut per dag ''WEES BANG'' of iets in die strekking te lezen, zeg.
daar zijn er momenteel al veel vanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren zei Ab Osterhaus bij op1 precies hetzelfde als wij, het zou me niet verbazen als hij stiekum meegelezen heeft.![]()
Ik denk dat ik me vanaf nu ook maar expert viroloog ga noemen.
maxi vrindquote:
Wat zei hij dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren zei Ab Osterhaus bij op1 precies hetzelfde als wij, het zou me niet verbazen als hij stiekum meegelezen heeft.![]()
Ik denk dat ik me vanaf nu ook maar expert viroloog ga noemen.
Beste Kapo,quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet bang te zijn, je moet gewoon verantwoordelijk gedrag vertonen.
Kort samengevat dat Nederland het wel goed bezig is en Engeland niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maxi vrindw
[..]
Wat zei hij dan?
ohja, jij bent van de generatie die nergens op in gaat maar gewoon gelijk begint te huilenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Beste Kapo,
Accepteer gewoon dat we onze (thuiswerk/thuisschool)quarantainetijd niet constant willen invullen met dat eindeloze gejammer en gejank onder elke post.
Spreken we Chinees, Turks, Afrikaans? Ga lekker met aTypisch in een whatsappconversatie zitten als je wilt fantaseren over je schuilkelder en noodvoorraad. Door dat eeuwige gejammer van jullie twee is deze SC een stuk minder leuk te lezen.
Groet.
Oh ik heb echt geen idee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kort samengevat dat Nederland het wel goed bezig is en Engeland niet.
Die kans lijkt me ook 0 ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De tijd zal het allemaal wel leren. Maar ik denk niet dat we na 7 april weer vrolijk verder kunnen.
zal wel loslopen allemaalquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De tijd zal het allemaal wel leren. Maar ik denk niet dat we na 7 april weer vrolijk verder kunnen.
Ik denk ook dat het nog wel een tijdje gaat duren. Het duurt nu wel een stuk langer voordat Ado degradeert.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:07 schreef Caland het volgende:
Mijn conclusie na oa het CORtopic is ook wel dat de mensen die roepen om totale sociale onthouding ook de mensen zijn die geen sociale contacten hebben.
Ja, ZO KAN IK HET OOK.
zal wel minimaal met een maand verlengd wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pfff precies dat zeg. Gewoon een beetje normaal doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn conclusie na oa het CORtopic is ook wel dat de mensen die roepen om totale sociale onthouding ook de mensen zijn die geen sociale contacten hebben.
Ja, ZO KAN IK HET OOK.
ik ben wel benieuwd naar je volgende analyse over Michiel Kramerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pfff precies dat zeg. Gewoon een beetje normaal doen.
Ja nja als dat alles is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het nog wel een tijdje gaat duren. Het duurt nu wel een stuk langer voordat Ado degradeert.
ben benieuwd wat wel en wat niet verlengd gaat worden. Hoe langer je alles dicht houdt hoe groter de schade. Als je alles in waves open gooit minimaliseer je de piek natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal wel minimaal met een maand verlengd worden
Gewoon lekker blowen en/of zuipen en FIFA spelen met vrienden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En hoelang het houdbaar is, je kan de horeca niet maanden dichthouden lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ben benieuwd wat wel en wat niet verlengd gaat worden. Hoe langer je alles dicht houdt hoe groter de schade. Als je alles in waves open gooit minimaliseer je de piek natuurlijk.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar je volgende analyse over Michiel Kramer
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ohja, jij bent van de generatie die nergens op in gaat
lekker man
Lolquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:07 schreef Caland het volgende:
Ja, ZO KAN IK HET OOK.
Ik denk dat er nog wel meer dichtgaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ben benieuwd wat wel en wat niet verlengd gaat worden. Hoe langer je alles dicht houdt hoe groter de schade. Als je alles in waves open gooit minimaliseer je de piek natuurlijk.
Moest net even naar de supermarkt. Dat is echt 1 grote ontmoetingsplek geworden voor buurtbewoners. Complete gezinnen die vrolijk met elkaar aan het ouwehoeren waren. Donder ff op zegquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:20 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Gewoon lekker blowen en/of zuipen en FIFA spelen met vrienden.
Ja, ZO KAN IK HET OOK.
Goede kans ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel meer dichtgaat.
In die debiele stad van je ja. Hier stonden de mensen in de rij zelfs netjes pakweg anderhalve meter achter elkaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest net even naar de supermarkt. Dat is echt 1 grote ontmoetingsplek geworden voor buurtbewoners. Complete gezinnen die vrolijk met elkaar aan het ouwehoeren waren. Donder ff op zeg
Nog voldoende assortiment? Hier begint het weer wat op gang te komen volgens mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In die debiele stad van je ja. Hier stonden de mensen in de rij zelfs netjes pakweg anderhalve meter achter elkaar.
BrabantGOD.
Hier in 010 kan het echt per supermarkt verschillen, was mijn bevinding. Al is het maar een vestiging om de hoek.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest net even naar de supermarkt. Dat is echt 1 grote ontmoetingsplek geworden voor buurtbewoners. Complete gezinnen die vrolijk met elkaar aan het ouwehoeren waren. Donder ff op zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |