Wie is user @COCOquote:Op zondag 15 maart 2020 15:34 schreef aTypisch het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)lf-naar-twintig.html
ik denk dat @:el-stinho, @:coco en @:AFCniels gierend van het lachen achter hun bureautje zitten
hihi een dodelijke ziekte die de wereld op slot zet
huahahah
Zeker weer een jank filmpje van een vrouw.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
https://dailybuzz.nl/buzz/embed/18314
Dit maakte wel indruk en staat ons te wachten.
Terwijl de echte klap nog moet komen.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:34 schreef aTypisch het volgende:
ik denk dat @:el-stinho, @:coco en @:AFCniels gierend van het lachen achter hun bureautje zitten
huahahah
Meh.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zeker weer een jank filmpje van een vrouw.
Yuck Fou!quote:Op zondag 15 maart 2020 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb scheerschuim nodig dus ik ga NU naar supermarkt
Wens me succes!
@Coco. @El-Stinho en @AFCNiels zouden hier ook even naar moeten kijkenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
Prima luistervoer voor @:onlogisch en @:Caland
Misschien kan je gewoon een keer oprotten met dat kansloze gezuig in je manier van posten. Alsof ik niet het nieuws volg. Jij kan het gewoon nooit op een normale manier brengen.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:34 schreef aTypisch het volgende:
huahahah
Voornamelijk @El-Stinho begrijp ik niet helemaal. Dat is juist iemand die zich enorm verdiept in dingen had ik het idee.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:coco. @:el-stinho en @:afcniels zouden hier ook even naar moeten kijken
Wat is jouw positie precies, want ik heb het niet helemaal gevolgd?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien kan je gewoon een keer oprotten met dat kansloze gezuig in je manier van posten. Alsof ik niet het nieuws volg. Jij kan het gewoon nooit op een normale manier brengen.
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien kan je gewoon een keer oprotten met dat kansloze gezuig in je manier van posten. Alsof ik niet het nieuws volg. Jij kan het gewoon nooit op een normale manier brengen.
Zoveel doden zullen er met al di maatregelen niet vallen. Ik vind het vooral saai.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:34 schreef aTypisch het volgende:
huahahah
Je weet er nog geen zak vanaf en zit anderen uit te lachen, daar wordt van gezegd en dan schiet je gelijk in die jankrol van je.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel vreemd dat jij je op social media zorgen maakt en hier op fok erom lacht.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe sta jij er op dit moment in René?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:40 schreef GGMM het volgende:
Typisch zijn manier van overtuigen is net zo lang en hard te gaan zitten zuigen totdat mensen hem zat zijn.
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoveel doden zullen er met al di maatregelen niet vallen. Ik vind het vooral saai.
Hij moet daar een publiek tevreden houden.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel vreemd dat jij je op social media zorgen maakt en hier op fok erom lacht.
JE VOELT JE VERHEVEN BOVEN DE REST!!!!quote:Op zondag 15 maart 2020 15:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je weet er nog geen zak vanaf en zit anderen uit te lachen, daar wordt van gezegd en dan schiet je gelijk in die jankrol van je.
grow up stinho
Daarom vooral benieuwd hoe Stijn er nu precies in staat?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik luister liever naar de experts die een stem krijgen in de media, dan naar een willekeurige user op FOK! die zich weer eens expert waant. Daar lach ik van harte om. Alleen mag dat blijkbaar niet van @aTypisch . Hij weet waarom ik hem een kutuser vind. Ook in VBL eeuwig zuigen en belerend doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is jouw positie precies, want ik heb het niet helemaal gevolgd?
Ben wel tevreden dat ik mag thuiswerken 2 weken lang.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe sta jij er op dit moment in René?
Dat het een hoge druk legt op het zorgstelsel en het zorgstelsel overbelast dreigt te raken daar is iedereen het wel over eens. Maar de mortaliteit valt toch reuze meequote:
WaT PrAaT jE TeGeN HeT VoEtVoLk???quote:Op zondag 15 maart 2020 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JE VOELT JE VERHEVEN BOVEN DE REST!!!!
Stijn is een slaaf van zijn publiek en zegt vooral wat de grote massa wil horen.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij moet daar een publiek tevreden houden.
Moet jij niet gaan feesten met je maten ergens.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:41 schreef Caland het volgende:
Ik ben bij het laatste deel van The War van Ken Burns
lekker bij de NOS?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik luister liever naar de experts die een stem krijgen in de media, dan naar een willekeurige user op FOK! die zich weer eens expert waant. Daar lach ik van harte om. Alleen mag dat blijkbaar niet van @:atypisch . Hij weet waarom ik hem een kutuser vind. Ook in VBL eeuwig zuigen en belerend doen.
Heb je inmiddels al mondkapjes?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan feesten met je maten ergens.
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is een slaaf van zijn publiek en zegt vooral wat de grote massa wil horen.
Mensen met een echte mening heb je niet meer zoveel in dit land!
Ik lach om de mensen in COR. Dat is wat anders dan hoe jij het stelt.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is een slaaf van zijn publiek en zegt vooral wat de grote massa wil horen.
Oh ik lees daar amper mee, excuus dan.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lach om de mensen in COR. Dat is wat anders dan hoe jij het stelt.
(lol)quote:Op zondag 15 maart 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
twitter:XandervdWulp twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:44:24Nieuws: 17.00u persconferentie verwacht op ministerie van Justitie door ministers Bruins en Slob. Verwachting: scholen dicht. En ook steeds meer signalen dat cafés ook worden gesloten. reageer retweet
Ok, maar wat is je positie dan op dit moment obv die experts?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik luister liever naar de experts die een stem krijgen in de media, dan naar een willekeurige user op FOK! die zich weer eens expert waant. Daar lach ik van harte om. Alleen mag dat blijkbaar niet van @:atypisch . Hij weet waarom ik hem een kutuser vind. Ook in VBL eeuwig zuigen en belerend doen.
Kom net uit de sportschool maatquote:Op zondag 15 maart 2020 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan feesten met je maten ergens.
Nu wordt het pas echt serieus.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:XandervdWulp twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:44:24En ook steeds meer signalen dat cafés ook worden gesloten. reageer retweet
RIP Picoquote:Op zondag 15 maart 2020 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:XandervdWulp twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:44:24Nieuws: 17.00u persconferentie verwacht op ministerie van Justitie door ministers Bruins en Slob. Verwachting: scholen dicht. En ook steeds meer signalen dat cafés ook worden gesloten. reageer retweet
Zolang er behandeld kan worden valt het mee met de mortaliteit. Zodra de IC's vol liggen moeten artsen de keuze gaan maken tussen wie wel en wie niet meer te behandelen (triage). Dat is een heel erg eng scenario, want als jouw zoon dan van de trap valt heb je kans dat je geen hulp krijgt.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat het een hoge druk legt op het zorgstelsel en het zorgstelsel overbelast dreigt te raken daar is iedereen het wel over eens. Maar de mortaliteit valt toch reuze mee
Als ik het nieuws volg, ben ik een beetje in verwarring. De overheid schermt met expertise, mensen in het werkveld die niet bij de overheid werken schermen met hun expertise, ondertussen hoor je uit Italië schrijnende verhalen die je absoluut niet mag onderschatten. Ik zie ook de schrijnende cijfers per dag in Spanje.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, maar wat is je positie dan op dit moment obv die experts?
Ik vind het eigenlijk in dit geval wel begrijpelijk dat @:aTypisch er hard tegen in gaat, hij lijkt zich goed in gelezen te hebben. Hij zegt hetzelfde als de experts. Dat zijn post-stijl je niet bevalt, daar kan ik me wat bij voorstellen, maar hem uitlachen omdat hij mensen op hun laakbaar gedrag en verkeerde denkwijze wijst vind ik persoonlijk ook een erg makkelijke manier om iemand in een hoek te zetten.
In dit geval is enige nervositeit wel op zijn plaats. We hebben zoiets nog nooit meegemaakt en we hebben voorbeelden in andere landen waar het fout is gegaan. De nervositeit slaat vooral op mensen die zich niet aan de adviezen houden en de situatie verergeren.quote:
Ja precies, in Italië is het nu zo'n ellende omdat er keuzes gemaakt moeten worden, en in China ligt het vermoedelijke indirecte dodental veel hoger door de vele mensen die uiteindelijk niet behandeld zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang er behandeld kan worden valt het mee met de mortaliteit. Zodra de IC's vol liggen moeten artsen de keuze gaan maken tussen wie wel en wie niet meer te behandelen (triage). Dat is een heel erg eng scenario, want als jouw zoon dan van de trap valt heb je kans dat je geen hulp krijgt.
Lekker hamsteren.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In dit geval is enige nervositeit wel op zijn plaats. We hebben zoiets nog nooit meegemaakt en we hebben voorbeelden in andere landen waar het fout is gegaan. De nervositeit slaat vooral op mensen die zich niet aan de adviezen houden en de situatie verergeren.
Ik ben benieuwd of stinho onder de indruk is van deze volzinnen en zijn hoofd uit zijn reet haaltquote:Op zondag 15 maart 2020 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, maar wat is je positie dan op dit moment obv die experts?
Ik vind het eigenlijk in dit geval wel begrijpelijk dat @:aTypisch er hard tegen in gaat, hij lijkt zich goed in gelezen te hebben. Hij zegt hetzelfde als de experts. Dat zijn post-stijl je niet bevalt, daar kan ik me wat bij voorstellen, maar hem uitlachen omdat hij mensen op hun laakbaar gedrag en verkeerde denkwijze wijst vind ik persoonlijk ook een erg makkelijke manier om iemand in een hoek te zetten.
Ik heb een mondkapje voor het geval ik zelf ziek wordt, verder heb ik geen mondkapjes om mijzelf te beschermen.quote:
@onlogisch @Caland @Tjacka @Lenny_Leonard en @AFCNiels vinden dat heel verstandig!quote:Op zondag 15 maart 2020 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een mondkapje voor het geval ik zelf ziek wordt,
Ik wordtquote:Op zondag 15 maart 2020 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een mondkapje voor het geval ik zelf ziek wordt, verder heb ik geen mondkapjes om mijzelf te beschermen.
ik wordtquote:Op zondag 15 maart 2020 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een mondkapje voor het geval ik zelf ziek wordt, verder heb ik geen mondkapjes om mijzelf te beschermen.
We hebben hier ook nog uitwijkmogelijkheden. Zo is er bijvoorbeeld een militair hospitaal dat voor noodsituaties beschikbaar is, nog een leeg ziekenhuis en kunnen ze nog nood opvangplekken maken.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang er behandeld kan worden valt het mee met de mortaliteit. Zodra de IC's vol liggen moeten artsen de keuze gaan maken tussen wie wel en wie niet meer te behandelen (triage). Dat is een heel erg eng scenario, want als jouw zoon dan van de trap valt heb je kans dat je geen hulp krijgt.
Wat is je redenering dan precies dat je dit voor jezelf acceptabel acht?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom net uit de sportschool maat
Languit op de bank nu
Betere weerstand.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is je redenering dan precies dat je dit voor jezelf acceptabel acht?
Nog even snel gaan nu het nog kanquote:Op zondag 15 maart 2020 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Caland en verantwoordelijk gedrag hahahahahquote:Op zondag 15 maart 2020 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zal ook wel snel strenger worden hier. Ze doen het alleen in kleine stapjes achter elkaar.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik het nieuws volg, ben ik een beetje in verwarring. De overheid schermt met expertise, mensen in het werkveld die niet bij de overheid werken schermen met hun expertise, ondertussen hoor je uit Italië schrijnende verhalen die je absoluut niet mag onderschatten. Ik zie ook de schrijnende cijfers per dag in Spanje.
Ik ben absoluut voor een strengere aanpak, maar dat is dus mijn dilemma; wie heeft het echte gelijk?
Hij is echt een vies narcistisch mannetje ja. Nare jongen.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iedereen zegt toch hetzelfde? Het gaat om die curve 'flattenen'. Dat doe je door social distancing en thuis-isolatie. Dat effect zie je ook pas na meerdere dagen, omdat je altijd een uitloop hebt van eerdere besmettingen door de incubatietijd.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik het nieuws volg, ben ik een beetje in verwarring. De overheid schermt met expertise, mensen in het werkveld die niet bij de overheid werken schermen met hun expertise, ondertussen hoor je uit Italië schrijnende verhalen die je absoluut niet mag onderschatten. Ik zie ook de schrijnende cijfers per dag in Spanje.
Ik ben absoluut voor een strengere aanpak, maar dat is dus mijn dilemma; wie heeft het echte gelijk?
De 20 slachtoffers is niks (vrijwel allemaal risicogroep), het gaat puur om te snelle uitspreiding en overbelasting waar het gevaar nu zit.quote:
Oei, dat is een pijnlijke.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch @:caland @:tjacka @:lenny_leonard en @:afcniels vinden dat heel verstandig!
Verstandige keuze, ik hoef nu niet meer naar buiten en voor jou in de rij te staan. Jij trekt je niks aan van de adviezen, dus jij zal met lichte koorts ook gewoon je boodschapjes gaan doen. Overigens heb ik niets voor de neus van anderen weggetrokken, ik ben lekker naar de Belgische horeca-groothandel gegaan waar er niemand te vinden was en de schappen vol lagen. Ik heb die toko in deze juist geholpen, want die heeft amper klandizie.quote:
Bij mij komt straks picnic langsquote:Op zondag 15 maart 2020 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verstandige keuze, ik hoef nu niet meer naar buiten en voor jou in de rij te staan. Jij trekt je niks aan van de adviezen, dus jij zal met lichte koorts ook gewoon je boodschapjes gaan doen. Overigens heb ik niets voor de neus van anderen weggetrokken, ik ben lekker naar de Belgische horeca-groothandel gegaan waar er niemand te vinden was en de schappen vol lagen. Ik heb die toko in deze juist geholpen, want die heeft amper klandizie.
Wauw.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens heb ik niets voor de neus van anderen weggetrokken, ik ben lekker naar de Belgische horeca-groothandel gegaan waar er niemand te vinden was en de schappen vol lagen. Ik heb die toko in deze juist geholpen, want die heeft amper klandizie.
Jouw weerstand kan in orde zijn. Maar als je het krijgt kan je wel iemand besmetten met een mindere weerstand. Dat is nu vooral het argument. Een argument waar ik wel gevoelig voor ben vandaar mijn isolatiequote:
Voor hoeveel heb je nou gehaald dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verstandige keuze, ik hoef nu niet meer naar buiten en voor jou in de rij te staan. Jij trekt je niks aan van de adviezen, dus jij zal met lichte koorts ook gewoon je boodschapjes gaan doen. Overigens heb ik niets voor de neus van anderen weggetrokken, ik ben lekker naar de Belgische horeca-groothandel gegaan waar er niemand te vinden was en de schappen vol lagen. Ik heb die toko in deze juist geholpen, want die heeft amper klandizie.
Wordtquote:Op zondag 15 maart 2020 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De nervositeit slaat vooral op mensen die zich niet aan de adviezen houden en de situatie verergeren.
Ja ik hielp Caland maar een beetje.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw weerstand kan in orde zijn. Maar als je het krijgt kan je wel iemand besmetten met een mindere weerstand. Dat is nu vooral het argument. Een argument waar ik wel gevoelig voor ben vandaar mijn isolatie
Je ziet toch de stemmen rond het scholendebat gisteren? GGD-directeur komt met zijn cijfers en stelt dat openblijven verantwoord is, mensen in het werkveld vinden het weer vreemd.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iedereen zegt toch hetzelfde? Het gaat om die curve 'flattenen'. Dat doe je door social distancing en thuis-isolatie. Dat effect zie je ook pas na meerdere dagen, omdat je altijd een uitloop hebt van eerdere besmettingen door de incubatietijd.
Onlo verzint graag dingen.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Wat heb je allemaal dan
Als we dezelfde procedures zouden toepassen tijdens een griepepidemie, dan is het zorgstelsel ook overbelast.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De 20 slachtoffers is niks (vrijwel allemaal risicogroep), het gaat puur om te snelle uitspreiding en overbelasting waar het gevaar nu zit.
waarom haal je de griep er nou weer bij?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als we dezelfde procedures zouden toepassen tijdens een griepepidemie, dan is het zorgstelsel ook overbelast.
Vorige week al gedaan grote vriend. Ik zie dat mijn kritiek op jou je wat doet, gezien je aanvallen. Mooi zo.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:55 schreef Caland het volgende:
Maar @:kapiteintje vindt het blijkbaar normaal dat hij nu in een groothandel gaat rondlopenwalgelijk persoon.
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom haal je de griep er nou weer bij?
daar heeft dit virus helemaal niks mee te maken
ja, je stelt wat maar legt het niet uitquote:
controle? het is dan een epidemie, geen controle dus - uitziekenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom haal je de griep er nou weer bij?
daar heeft dit virus helemaal niks mee te maken
maar die procedures zijn dus niet nodig voor een gemiddeld griepseizoen om de boel onder controle te houden
Ik hou me gewoon netjes aan de opgelegde regels. Werk de hele week thuis, ben alleen maar in kroegen geweest met minder dan 50 man en hou mezelf gezondquote:Op zondag 15 maart 2020 16:02 schreef Elan het volgende:
Kans dat Caland besmet raakt met z'n laconieke gedrag is inmiddels ook wel 40-45%.
Laten we hopen dat het een act is.
nou heb je effequote:Op zondag 15 maart 2020 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
Als iedereen uitgelachen is om het verzinsel van onlogisch kunnen we het weer over jullie eigen debiele gedrag hebben.
Ik kom pas net binnen. De sfeer zal zo wel beter worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
De sfeer is erg matig hier momenteel.
Dat komt door jullie
koekoekquote:Op zondag 15 maart 2020 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze kunnen jou beter injecteren met Corona, scheelt weer een paar debiele acts.
ik zal een poging wagenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
controle? het is dan een epidemie, geen controle dus - uitzieken
Wat voor dag?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:05 schreef aTypisch het volgende:
KingrRolanddag, allemaal een act opvoeren alsof het ons wat kan schelen
@onlogisch @AFCNiels @Caland @KingRoland @maxi-mus en @Lenny_Leonard vinden dat een goede zaak.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:04 schreef aTypisch het volgende:
je beperkt de snelheid van de verspreiding, waardoor de piek van het aantal zieken lager is en beter verdeeld
Wat bezielt jou nou weerquote:Op zondag 15 maart 2020 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze kunnen jou beter injecteren met Corona, scheelt weer een paar debiele acts.
Absoluut. Helemaal eens met mijn goede vriend @aTypischquote:Op zondag 15 maart 2020 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch @:afcniels @:caland @:kingroland @:maxi-mus en @:lenny_leonard vinden dat een goede zaak.
jij moet helemaal stil zijn meneer wordquote:Op zondag 15 maart 2020 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat bezielt jou nou weer
Dan infecteert ie straks zijn hele dagbesteding.
iquote:Op zondag 15 maart 2020 16:08 schreef aTypisch het volgende:
fijne apocalyps allen
spreek jullie later
Kerk 1x dicht en het gaat helemaal mis met die jongen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:KingRoland kan het allemaal weer niet verhapstukken deze middag.
Niet geklikt.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:08 schreef JanCees het volgende:
lol
wist niet meer dat ooijer toen gespeeld had
triest
Niet gekliktquote:Op zondag 15 maart 2020 16:08 schreef JanCees het volgende:
lol
triest
Ik ga hier niet op klikken.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:08 schreef JanCees het volgende:
lol
triest
Niet geklikt.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:08 schreef JanCees het volgende:
lol
triest
Danny host dit zelf op zn DOS servertjequote:Op zondag 15 maart 2020 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
Is FOK! nou zo traag door dat COR gedeelte? Of is Danny geswicht naar een budgetserver?
iets over pandemieën zekerquote:Op zondag 15 maart 2020 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb een teringzieke film gekeken vannacht.
Beter kom je wowen maat.quote:
Moet jij weten.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op. @GGMM kun je dat forum even op slot gooien, dan kunnen we hier tenminste weer normaal posten.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
Is FOK! nou zo traag door dat COR gedeelte? Of is Danny geswicht naar een budgetserver?
*coronaziekequote:Op zondag 15 maart 2020 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
wat kost datquote:Op zondag 15 maart 2020 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter kom je wowen maat.
Na Smoofie, KnutdeIJsbeer, Littlerabbit, Insomnia, Scrummie2.1 én Charmed_Angel zou jij de volgende zijn die onze guild kan joinen
De teringquote:Op zondag 15 maart 2020 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging over varkenspest en je moeder had de hoofdrol.
Dat is niet echt een lijstje waarvan ik zeg, "ik krijg zin om wow te spelen."quote:Op zondag 15 maart 2020 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter kom je wowen maat.
Na Smoofie, KnutdeIJsbeer, Littlerabbit, Insomnia, Scrummie2.1 én Charmed_Angel zou jij de volgende zijn die onze guild kan joinen
Welke dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelachenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging over varkenspest en je moeder had de hoofdrol.
Welke namen had je liever gezien?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is niet echt een lijstje waarvan ik zeg, "ik krijg zin om wow te spelen."
Sowieso maat.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan ik dat draaien op mn simpele gtx 1060?
Alleen nerden spelen die onzinquote:Op zondag 15 maart 2020 16:15 schreef 3rr0r het volgende:
Dat soort spellen zijn verslavend, begin er maar niet aan. Zelf boeien die spellen me niet maar een vriend was er opeens flink zoet mee...
Wat leuk voor je.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:15 schreef 3rr0r het volgende:
Dat soort spellen zijn verslavend, begin er maar niet aan. Zelf boeien die spellen me niet maar een vriend was er opeens flink zoet mee...
Dan is wow een beetje als je moeder.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:15 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke dan?
WIJ MOETEN DIT WETEN
@:zipportal
gollem.gif
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan is wow een beetje als je moeder.
xD
Ik ken een League of Legends verslaafde.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:15 schreef 3rr0r het volgende:
Al gezien.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:17 schreef 3rr0r het volgende:
1917 is beschikbaar zag ik, maar dat is niet via Netflix
https://m.imdb.com/title/tt1598778/quote:Op zondag 15 maart 2020 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke dan?
WIJ MOETEN DIT WETEN
gollem.gif
Goede filmquote:Op zondag 15 maart 2020 16:17 schreef 3rr0r het volgende:
1917 is beschikbaar zag ik, maar dat is niet via Netflix
quote:
Hoe loopt het af?quote:Healthcare professionals, government officials and everyday people find themselves in the midst of a worldwide epidemic as the CDC works to find a cure.
is 8/10 al zeer goed?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meer dan prima
Zeer goede film. 8/10
quote:Het ís ook heel groots hoor. Veel mensen zien dat nog niet, of willen er nog niet aan. Het doet ook rare dingen met mij. Ik schreef laatst ergens "God help us all", terwijl ik atheïst ben.![]()
Ja, eens wel. Het plot was niet eens zo boeiend, maar de manier waarop alles in beeld werd gebracht was erg indrukwekkend!quote:Op zondag 15 maart 2020 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meer dan prima
Zeer goede film. 8/10
Ik heb dit overwogen maar toch niet gedaan!quote:Op zondag 15 maart 2020 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens wel. Het plot was niet eens zo boeiend, maar de manier waarop alles in beeld werd gebracht was erg indrukwekkend!
Voor meer filmreviews, volg me op Moviemeter!
JAAAAAA KAMPIOENEN!!!quote:Op zondag 15 maart 2020 16:08 schreef JanCees het volgende:
lol
triest
Dat je het uberhaupt overwogen hebt vind ik al fijn!quote:Op zondag 15 maart 2020 16:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb dit overwogen maar toch niet gedaan!
In paddestoelen en havermout zitten stoffen die je immuunsysteem meer in stelling brengenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet een banaan.
Hopelijk zit daar wat anti-Coronastoffen in.
In mijn banaan welquote:Op zondag 15 maart 2020 16:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet een banaan.
Ik hoop het voor je!quote:Op zondag 15 maart 2020 16:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet een banaan.
Jammer dat dat niet bij al je posts gebeurt.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:24 schreef Caland het volgende:
Ik had net een post geplaatst maar kreeg 503 error
Laat dan maar @:danny
Nee, wel Onanastoffen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet een banaan.
Je moederquote:Op zondag 15 maart 2020 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet bij al je posts gebeurt.
Hij zou net wat beter zijn geweest als de doos aan die donkere speler erachter werd meegegevenquote:
Dat is racisme.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij zou net wat beter zijn geweest als de doos aan die donkere speler erachter werd meegegeven
quote:2 MINUTEN GELEDEN
Alle scholen dicht in strijd tegen corona
Alle scholen in Nederland blijven vanaf morgen dicht, om verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Dat heeft het kabinet besloten na overleg met de organisaties in het onderwijs, bevestigen bronnen aan de NOS.
Meer details worden bekendgemaakt op een persconferentie die rond 17.00 uur begint.
twitter:HansTenk twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:46:09@zorgenzo Zo te zien heeft een Franse minister dit getwitterd. Hij adviseert te beperken tot paracetamol omdat Franse artsen hebben gemeld dat jonge mensen met het coronavirus op de IC zijn beland nadat zij ontstekingsremmers hebben genomen aan het begin van de ziekte reageer retweet
Ontstekingsremmers is toch o.a. ibuprofen?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben jullie ook paracetamol gehamsterd?
http://www.nco.nl/artikel(...)an-nederland-1005916twitter:HansTenk twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:46:09@:zorgenzo Zo te zien heeft een Franse minister dit getwitterd. Hij adviseert te beperken tot paracetamol omdat Franse artsen hebben gemeld dat jonge mensen met het coronavirus op de IC zijn beland nadat zij ontstekingsremmers hebben genomen aan het begin van de ziekte reageer retweet
jaquote:Op zondag 15 maart 2020 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ontstekingsremmers is toch o.a. ibuprofen?
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:39 schreef tompsv18 het volgende:
Beetje de kleine variant van WW2 dit, zo voelt het iig.
En de horeca.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
INSIDE INFORMATIE
Scholen gaan sluiten.
Godverdomme, dit kan niet.quote:
COR dichtgooienquote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In ieder geval niet KLB dicht gooien, straks komen die tokkies weer hier
bohh topshowquote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
COR dichtgooien
Heerlijke chaos breekt dan uit
NPO2 komt het denk ikquote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef fetX het volgende:
Ik zit nu te kijken naar Erben Wennemars.
Ik krijg liever corona denk ik.
juist niet toch vanwege overbevolking?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Planeet Aarde heeft een groot probleem.
Zolang er nog mensen rondlopen op de aarde heeft de planeet een groot probleem.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
juist niet toch vanwege overbevolking?
Ga jij lekker dun worden nu of ben je een endo?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:02 schreef Caland het volgende:
Sportscholen waarschijnlijk ook dicht
Toch blij dat ik gisteren en vandaag nog even gegaan ben
cc: @:kapiteintje
En jij @onlogisch ?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:02 schreef Caland het volgende:
Sportscholen waarschijnlijk ook dicht
Toch blij dat ik gisteren en vandaag nog even gegaan ben
cc: @:kapiteintje
Opgeruimd staat netjesquote:Op zondag 15 maart 2020 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die had gisteren al een flinke workout achter de rugquote:
Dit krijg je er nou van als je vleermuizen gaat frituren.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb altijd al een hekel gehad aan Chinees eten.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit krijg je er nou van als je vleermuizen gaat frituren.
De Aarde zelf heeft geen probleem maat. Alleen de meest dominante bewoner erop heeft dat.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Chinezen moeten de komende tien jaar in elk geval effe hun grote waffel houden in de wereld.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:11 schreef fetX het volgende:
Ik hoop dat die Chinezen goed verzekerd zijn.
Ik vind het wel prima te eten.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een hekel gehad aan Chinees eten.
Wel een heel matige score gaat dat worden danquote:Op zondag 15 maart 2020 17:14 schreef fetX het volgende:
Kan degene die nu Plague aan het spelen is met onze aarde hiermee stoppen? Dank.
Niet alleen met die persco's hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Altijd rondom die persco's.
Ligt waarschijnlijk ook allemaal aan Rutte.
Wij gaan lesgeven op afstand, alle kinderen chromebook mee naar huis en filmpjes maken met uitlegquote:
Wat lijkt premier zijn mij een kutbaan zeg.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Altijd rondom die persco's.
Ligt waarschijnlijk ook allemaal aan Rutte.
Welke leeftijdscategorie geef jij les?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wij gaan lesgeven op afstand, alle kinderen chromebook mee naar huis en filmpjes maken met uitleg
Ik denk veel minder, ik denk dat de 100.000 niet eens gehaald gaat worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:17 schreef PicoMMP het volgende:
Ik verwacht wereldwijd zo'n 15 miljoen doden. Moeder Natuur godin
Groep 3 en 4quote:Op zondag 15 maart 2020 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke leeftijdscategorie geef jij les?
Benieuwd of kinderen zich daaraan houden
Wellicht, maar zover ik weet moet ik gewoon morgen weer werken.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
@:Coco. ga je een Haxball Corona special organiseren?
Meer in de avonduren nu er geen voetbal of iets anders is.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wellicht, maar zover ik weet moet ik gewoon morgen weer werken.
Haha loser!quote:Op zondag 15 maart 2020 17:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wellicht, maar zover ik weet moet ik gewoon morgen weer werken.
Ja, tot 6 maart ookquote:Op zondag 15 maart 2020 17:36 schreef Elan het volgende:
Wel verdomme. Gaan de coffeeshops ook dicht?
@:Saind
Hij gaat "thuiswerken".quote:
Bijna een jaar!quote:
Dannygod gaat het fixen Scrummie dat weet jij toch ook welquote:Op zondag 15 maart 2020 17:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het duurde ongeveer 30 seconden voor mijn vorige post in beeld kwam.
WANBELEID
Geld voor isquote:Op zondag 15 maart 2020 17:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dannygod gaat het fixen Scrummie dat weet jij toch ook wel
#allesdichtquote:Op zondag 15 maart 2020 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die vorige doventolk was wel een stuk lekkerder. Waar is die? Gecoronariseerd?
@:caland
@:kingroland
@:fetx
@:scrummie2.1
Zo blijkt maar weer dat ze nog steeds helemaal geen prioriteit geven aan de echt belangrijke dingen. #OPRUTTE #HETISDESCHULDVANHETRIVMquote:Op zondag 15 maart 2020 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die vorige doventolk was wel een stuk lekkerder. Waar is die? Gecoronariseerd?
@:caland
@:kingroland
@:fetx
@:scrummie2.1
Sterkte man.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Drie weken geen inkomsten, feestje!!!
Wat deed jij ook alweer?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Drie weken geen inkomsten, feestje!!!
Werk bij een onderwijs uitzendbureau atm, ben net afgestudeerd dus vooral vol aan het solliciteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |