bohh topshowquote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
COR dichtgooien
Heerlijke chaos breekt dan uit
NPO2 komt het denk ikquote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef fetX het volgende:
Ik zit nu te kijken naar Erben Wennemars.
Ik krijg liever corona denk ik.
juist niet toch vanwege overbevolking?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Planeet Aarde heeft een groot probleem.
Zolang er nog mensen rondlopen op de aarde heeft de planeet een groot probleem.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
juist niet toch vanwege overbevolking?
Ga jij lekker dun worden nu of ben je een endo?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:02 schreef Caland het volgende:
Sportscholen waarschijnlijk ook dicht
Toch blij dat ik gisteren en vandaag nog even gegaan ben
cc: @:kapiteintje
En jij @onlogisch ?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:02 schreef Caland het volgende:
Sportscholen waarschijnlijk ook dicht
Toch blij dat ik gisteren en vandaag nog even gegaan ben
cc: @:kapiteintje
Opgeruimd staat netjesquote:Op zondag 15 maart 2020 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die had gisteren al een flinke workout achter de rugquote:
Dit krijg je er nou van als je vleermuizen gaat frituren.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb altijd al een hekel gehad aan Chinees eten.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit krijg je er nou van als je vleermuizen gaat frituren.
De Aarde zelf heeft geen probleem maat. Alleen de meest dominante bewoner erop heeft dat.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Chinezen moeten de komende tien jaar in elk geval effe hun grote waffel houden in de wereld.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:11 schreef fetX het volgende:
Ik hoop dat die Chinezen goed verzekerd zijn.
Ik vind het wel prima te eten.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een hekel gehad aan Chinees eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |