Wie is user @COCOquote:Op zondag 15 maart 2020 15:34 schreef aTypisch het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)lf-naar-twintig.html
ik denk dat @:el-stinho, @:coco en @:AFCniels gierend van het lachen achter hun bureautje zitten
hihi een dodelijke ziekte die de wereld op slot zet
huahahah
Zeker weer een jank filmpje van een vrouw.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
https://dailybuzz.nl/buzz/embed/18314
Dit maakte wel indruk en staat ons te wachten.
Terwijl de echte klap nog moet komen.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:34 schreef aTypisch het volgende:
ik denk dat @:el-stinho, @:coco en @:AFCniels gierend van het lachen achter hun bureautje zitten
huahahah
Meh.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zeker weer een jank filmpje van een vrouw.
Yuck Fou!quote:Op zondag 15 maart 2020 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb scheerschuim nodig dus ik ga NU naar supermarkt
Wens me succes!
@Coco. @El-Stinho en @AFCNiels zouden hier ook even naar moeten kijkenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
Prima luistervoer voor @:onlogisch en @:Caland
Misschien kan je gewoon een keer oprotten met dat kansloze gezuig in je manier van posten. Alsof ik niet het nieuws volg. Jij kan het gewoon nooit op een normale manier brengen.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:34 schreef aTypisch het volgende:
huahahah
Voornamelijk @El-Stinho begrijp ik niet helemaal. Dat is juist iemand die zich enorm verdiept in dingen had ik het idee.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:coco. @:el-stinho en @:afcniels zouden hier ook even naar moeten kijken
Wat is jouw positie precies, want ik heb het niet helemaal gevolgd?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien kan je gewoon een keer oprotten met dat kansloze gezuig in je manier van posten. Alsof ik niet het nieuws volg. Jij kan het gewoon nooit op een normale manier brengen.
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien kan je gewoon een keer oprotten met dat kansloze gezuig in je manier van posten. Alsof ik niet het nieuws volg. Jij kan het gewoon nooit op een normale manier brengen.
Zoveel doden zullen er met al di maatregelen niet vallen. Ik vind het vooral saai.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:34 schreef aTypisch het volgende:
huahahah
Je weet er nog geen zak vanaf en zit anderen uit te lachen, daar wordt van gezegd en dan schiet je gelijk in die jankrol van je.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel vreemd dat jij je op social media zorgen maakt en hier op fok erom lacht.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe sta jij er op dit moment in René?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:40 schreef GGMM het volgende:
Typisch zijn manier van overtuigen is net zo lang en hard te gaan zitten zuigen totdat mensen hem zat zijn.
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoveel doden zullen er met al di maatregelen niet vallen. Ik vind het vooral saai.
Hij moet daar een publiek tevreden houden.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel vreemd dat jij je op social media zorgen maakt en hier op fok erom lacht.
JE VOELT JE VERHEVEN BOVEN DE REST!!!!quote:Op zondag 15 maart 2020 15:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je weet er nog geen zak vanaf en zit anderen uit te lachen, daar wordt van gezegd en dan schiet je gelijk in die jankrol van je.
grow up stinho
Daarom vooral benieuwd hoe Stijn er nu precies in staat?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik luister liever naar de experts die een stem krijgen in de media, dan naar een willekeurige user op FOK! die zich weer eens expert waant. Daar lach ik van harte om. Alleen mag dat blijkbaar niet van @aTypisch . Hij weet waarom ik hem een kutuser vind. Ook in VBL eeuwig zuigen en belerend doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is jouw positie precies, want ik heb het niet helemaal gevolgd?
Ben wel tevreden dat ik mag thuiswerken 2 weken lang.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe sta jij er op dit moment in René?
Dat het een hoge druk legt op het zorgstelsel en het zorgstelsel overbelast dreigt te raken daar is iedereen het wel over eens. Maar de mortaliteit valt toch reuze meequote:
WaT PrAaT jE TeGeN HeT VoEtVoLk???quote:Op zondag 15 maart 2020 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JE VOELT JE VERHEVEN BOVEN DE REST!!!!
Stijn is een slaaf van zijn publiek en zegt vooral wat de grote massa wil horen.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij moet daar een publiek tevreden houden.
Moet jij niet gaan feesten met je maten ergens.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:41 schreef Caland het volgende:
Ik ben bij het laatste deel van The War van Ken Burns
lekker bij de NOS?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik luister liever naar de experts die een stem krijgen in de media, dan naar een willekeurige user op FOK! die zich weer eens expert waant. Daar lach ik van harte om. Alleen mag dat blijkbaar niet van @:atypisch . Hij weet waarom ik hem een kutuser vind. Ook in VBL eeuwig zuigen en belerend doen.
Heb je inmiddels al mondkapjes?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan feesten met je maten ergens.
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is een slaaf van zijn publiek en zegt vooral wat de grote massa wil horen.
Mensen met een echte mening heb je niet meer zoveel in dit land!
Ik lach om de mensen in COR. Dat is wat anders dan hoe jij het stelt.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is een slaaf van zijn publiek en zegt vooral wat de grote massa wil horen.
Oh ik lees daar amper mee, excuus dan.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lach om de mensen in COR. Dat is wat anders dan hoe jij het stelt.
(lol)quote:Op zondag 15 maart 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
twitter:XandervdWulp twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:44:24Nieuws: 17.00u persconferentie verwacht op ministerie van Justitie door ministers Bruins en Slob. Verwachting: scholen dicht. En ook steeds meer signalen dat cafés ook worden gesloten. reageer retweet
Ok, maar wat is je positie dan op dit moment obv die experts?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik luister liever naar de experts die een stem krijgen in de media, dan naar een willekeurige user op FOK! die zich weer eens expert waant. Daar lach ik van harte om. Alleen mag dat blijkbaar niet van @:atypisch . Hij weet waarom ik hem een kutuser vind. Ook in VBL eeuwig zuigen en belerend doen.
Kom net uit de sportschool maatquote:Op zondag 15 maart 2020 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan feesten met je maten ergens.
Nu wordt het pas echt serieus.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:XandervdWulp twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:44:24En ook steeds meer signalen dat cafés ook worden gesloten. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |