waarom haal je de griep er nou weer bij?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als we dezelfde procedures zouden toepassen tijdens een griepepidemie, dan is het zorgstelsel ook overbelast.
Vorige week al gedaan grote vriend. Ik zie dat mijn kritiek op jou je wat doet, gezien je aanvallen. Mooi zo.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:55 schreef Caland het volgende:
Maar @:kapiteintje vindt het blijkbaar normaal dat hij nu in een groothandel gaat rondlopenwalgelijk persoon.
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom haal je de griep er nou weer bij?
daar heeft dit virus helemaal niks mee te maken
ja, je stelt wat maar legt het niet uitquote:
controle? het is dan een epidemie, geen controle dus - uitziekenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom haal je de griep er nou weer bij?
daar heeft dit virus helemaal niks mee te maken
maar die procedures zijn dus niet nodig voor een gemiddeld griepseizoen om de boel onder controle te houden
Ik hou me gewoon netjes aan de opgelegde regels. Werk de hele week thuis, ben alleen maar in kroegen geweest met minder dan 50 man en hou mezelf gezondquote:Op zondag 15 maart 2020 16:02 schreef Elan het volgende:
Kans dat Caland besmet raakt met z'n laconieke gedrag is inmiddels ook wel 40-45%.
Laten we hopen dat het een act is.
nou heb je effequote:Op zondag 15 maart 2020 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
Als iedereen uitgelachen is om het verzinsel van onlogisch kunnen we het weer over jullie eigen debiele gedrag hebben.
Ik kom pas net binnen. De sfeer zal zo wel beter worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
De sfeer is erg matig hier momenteel.
Dat komt door jullie
koekoekquote:Op zondag 15 maart 2020 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze kunnen jou beter injecteren met Corona, scheelt weer een paar debiele acts.
ik zal een poging wagenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
controle? het is dan een epidemie, geen controle dus - uitzieken
Wat voor dag?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:05 schreef aTypisch het volgende:
KingrRolanddag, allemaal een act opvoeren alsof het ons wat kan schelen
@onlogisch @AFCNiels @Caland @KingRoland @maxi-mus en @Lenny_Leonard vinden dat een goede zaak.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:04 schreef aTypisch het volgende:
je beperkt de snelheid van de verspreiding, waardoor de piek van het aantal zieken lager is en beter verdeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |