Bij mij komt straks picnic langsquote:Op zondag 15 maart 2020 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verstandige keuze, ik hoef nu niet meer naar buiten en voor jou in de rij te staan. Jij trekt je niks aan van de adviezen, dus jij zal met lichte koorts ook gewoon je boodschapjes gaan doen. Overigens heb ik niets voor de neus van anderen weggetrokken, ik ben lekker naar de Belgische horeca-groothandel gegaan waar er niemand te vinden was en de schappen vol lagen. Ik heb die toko in deze juist geholpen, want die heeft amper klandizie.
Wauw.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens heb ik niets voor de neus van anderen weggetrokken, ik ben lekker naar de Belgische horeca-groothandel gegaan waar er niemand te vinden was en de schappen vol lagen. Ik heb die toko in deze juist geholpen, want die heeft amper klandizie.
Jouw weerstand kan in orde zijn. Maar als je het krijgt kan je wel iemand besmetten met een mindere weerstand. Dat is nu vooral het argument. Een argument waar ik wel gevoelig voor ben vandaar mijn isolatiequote:
Voor hoeveel heb je nou gehaald dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verstandige keuze, ik hoef nu niet meer naar buiten en voor jou in de rij te staan. Jij trekt je niks aan van de adviezen, dus jij zal met lichte koorts ook gewoon je boodschapjes gaan doen. Overigens heb ik niets voor de neus van anderen weggetrokken, ik ben lekker naar de Belgische horeca-groothandel gegaan waar er niemand te vinden was en de schappen vol lagen. Ik heb die toko in deze juist geholpen, want die heeft amper klandizie.
Wordtquote:Op zondag 15 maart 2020 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een mondkapje voor het geval ik zelf ziek wordt, verder heb ik geen mondkapjes om mijzelf te beschermen.
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De nervositeit slaat vooral op mensen die zich niet aan de adviezen houden en de situatie verergeren.
Ja ik hielp Caland maar een beetje.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw weerstand kan in orde zijn. Maar als je het krijgt kan je wel iemand besmetten met een mindere weerstand. Dat is nu vooral het argument. Een argument waar ik wel gevoelig voor ben vandaar mijn isolatie
Je ziet toch de stemmen rond het scholendebat gisteren? GGD-directeur komt met zijn cijfers en stelt dat openblijven verantwoord is, mensen in het werkveld vinden het weer vreemd.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iedereen zegt toch hetzelfde? Het gaat om die curve 'flattenen'. Dat doe je door social distancing en thuis-isolatie. Dat effect zie je ook pas na meerdere dagen, omdat je altijd een uitloop hebt van eerdere besmettingen door de incubatietijd.
Onlo verzint graag dingen.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Wat heb je allemaal dan
Als we dezelfde procedures zouden toepassen tijdens een griepepidemie, dan is het zorgstelsel ook overbelast.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De 20 slachtoffers is niks (vrijwel allemaal risicogroep), het gaat puur om te snelle uitspreiding en overbelasting waar het gevaar nu zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |