SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet
Richtlijnen in dit topic:
-nee, het is niet máár een griepje. Je bent niet lollig als je dat schrijft. Je bent ook niet de eerste.
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE![]()
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:09:37European CDC: "In a few weeks or even days, it is likely that similar situations to those seen in China and Italy may be seen in other EU/EEA countries or the UK." https://t.co/R6y2Tv3lm2 reageer retweet
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Die verslaggever Economie van de NOS heeft 2 jasjes over elkaar aan. Beschermt dat tegen Corona soms?Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Is het nou de bedoeling om ook zonder klachten thuis te werken als je kunt? Lees daar wisselende dingen over.![]()
Blijf gewoon thuis.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Probeer het eens op een nettere manier, josti.![]()
Ik zou vanavond naar een concert in Paradiso, maar nu dus niet meer. En zaterdag zou ik naar een concert in baroeg dus dat wordt hem ook niet.
Verder heb ik nog een festival staan begin april (roadburn)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Ja. Als je kan thuiswerken is dat prima.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is het nou de bedoeling om ook zonder klachten thuis te werken als je kunt? Lees daar wisselende dingen over.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
L'equipe komt al met de mededeling dat het 2021 wordt... en dat ze dat dinsdag bekend gaan maken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:11 schreef remlof het volgende:
[..]
De UEFA komt volgende week dinsdag bij elkaar:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-ook-ek-op-de-agenda
https://www.lequipe.fr/Fo(...)-euro-a-2021/1119058![]()
Zo heb ik het wel begrepen, iig. Thuis werken of flexibele werktijden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is het nou de bedoeling om ook zonder klachten thuis te werken als je kunt? Lees daar wisselende dingen over.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is het nou de bedoeling om ook zonder klachten thuis te werken als je kunt? Lees daar wisselende dingen over.Instead of questioning authority, they question those that question authority.![]()
In heel NL zoveel als mogelijk thhis werken. Of je nu wel of geen klachten hebt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is het nou de bedoeling om ook zonder klachten thuis te werken als je kunt? Lees daar wisselende dingen over.![]()
Rijksoverheid.nlquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is het nou de bedoeling om ook zonder klachten thuis te werken als je kunt? Lees daar wisselende dingen over.
Mensen in heel Nederland wordt opgeroepen zoveel mogelijk thuis te werken of de werktijden te spreiden.![]()
Zat er ook sterk aan te denken om heen te gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
En zaterdag zou ik naar een concert in baroeg dus dat wordt hem ook niet.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tsja, balen...quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zou vanavond naar een concert in Paradiso, maar nu dus niet meer. En zaterdag zou ik naar een concert in baroeg dus dat wordt hem ook niet.
Verder heb ik nog een festival staan begin april (roadburn)Je raekt an de dinge geweun.![]()
Nee, die had hij over zijn hoofd moeten trekken. En ritssluiting dicht. Dan pas.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef Jane het volgende:
Die verslaggever Economie van de NOS heeft 2 jasjes over elkaar aan. Beschermt dat tegen Corona soms?![]()
Sowieso dat mensen zich daar niet aan gaan houdenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Rijksoverheid.nl
Mensen in heel Nederland wordt opgeroepen zoveel mogelijk thuis te werken of de werktijden te spreiden.![]()
Volkskrant of nos maakten daar geen melding van, waar het ad en nu dat weer wel deden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Zo heb ik het wel begrepen, iig. Thuis werken of flexibele werktijden.![]()
Ja zonde joh maar t is niet andersquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Verder heb ik nog een festival staan begin april (roadburn)![]()
Denemarken op slot vanwege corona
Ook in Denemarken neemt het aantal coronagevallen sterk toe. Woensdag kwamen er 442 geconstateerde besmettingen bij de 861 die dinsdag bekend waren, een toename van meer dan 50 procent in één dag. Volgens het Deense RIVM zal die toename de komende dagen alleen nog maar verder gaan versnellen.
![]()
![]()
Jaquote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Een barkroeg met 80 mensen op elkaar gepropt die allemaal dronken in elkaars gezicht bleren is toch eigenlijk riskanter dan een beurs waar bv 1000 man op rondlopen maar niet echt met elkaar praten.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ik vind dit om meerdere redenen echt goede maatregelen. Kinderen thuis houden betekent ook automatisch minder mensen in de zorg. Voor andere beroepsgroepen geldt dat bedrijfsleven ook zoveel mogelijk door kan gaan. Daar kun je tegen zijn maar ik denk juist dat het goed is om de dagelijkse gang zoveel mogelijk door te laten gaan.
Dit is echter wel met de mits dat mensen ook een beetje beter na gaan denken over wanneer ze thuis moeten blijven.
Daarnaast bedacht ik me net dat 4 weken binnen blijven een trauma op kan leveren voor veel kinderen.![]()
Van die rebelse typesquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Sowieso dat mensen zich daar niet aan gaan houden![]()
What about uitgaansgelegenheden, bijvoorbeeld een club of café? Daar zijn niet altijd meer dan honderd mensen aanwezig.
Ik wil zaterdagavond/nacht eigenlijk nog wel even uitgaan. Nu is in die hele gemeente nog maar één geval bekend.![]()
I know, antwoord is waarschijnlijk ga maar niet...A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Dat lijkt me op zich geen onverstandig besluit. Maar betekent dat dat het EK daarop dan weer in 2025 is ipv 2024?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
L'equipe komt al met de mededeling dat het 2021 wordt... en dat ze dat dinsdag bekend gaan maken.
https://www.lequipe.fr/Fo(...)-euro-a-2021/1119058![]()
Toen ik nog bij de rijksoverheid werkte, deden ze zelf altijd heel moeilijk over thuiswerken, dus het zal wel een hele omschakeling voor ze zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Rijksoverheid.nl
Mensen in heel Nederland wordt opgeroepen zoveel mogelijk thuis te werken of de werktijden te spreiden.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Ah ja, daar staat het. Thanks.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Rijksoverheid.nl
Gaan*quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Verder heb ik nog een festival staan begin april (roadburn)![]()
De lokale bar/dancing heeft alles al geannuleerd. Zou onder andere een Q-Music party zijn deze maand.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:17 schreef Discombobulate het volgende:
What about uitgaansgelegenheden, bijvoorbeeld een club of café? Daar zijn niet altijd meer dan honderd mensen aanwezig.
Ik wil zaterdagavond/nacht eigenlijk nog wel even uitgaan. Nu is in die hele gemeente nog maar één geval bekend.![]()
I know, antwoord is waarschijnlijk ga maar niet...The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Lekker boeiend of je even niet naar een café of restaurant kunt gaan. Ikke ikke ikke regeert weer in Nederland.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ik zit de persco terug te kijken. Die Bruins is ook wel echt een lulletje rozenwater. Hij straalt niet echt daadkracht uitOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
Snollebollekes afgelast
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Denemarken zat relatief hoger qua besmettingen dan NL iig. Hebben volgens mij maar 5,5M inwoners en gister 600 besmettingen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:17 schreef An_0_Niem het volgende:
Ook in Denemarken neemt het aantal coronagevallen sterk toe. Woensdag kwamen er 442 geconstateerde besmettingen bij de 861 die dinsdag bekend waren, een toename van meer dan 50 procent in één dag. Volgens het Deense RIVM zal die toename de komende dagen alleen nog maar verder gaan versnellen.
I´m back.![]()
Straks 15 graden, zitten de terrassen weer volquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:18 schreef Revanches het volgende:
Lekker boeiend of je even niet naar een café of restaurant kunt gaan. Ikke ikke ikke regeert weer in Nederland.![]()
![]()
Ja maar als je alle familieleden meetelt die het RIVM niet test zit je hier op hetzelfde percentage waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Denemarken zat relatief hoger qua besmettingen dan NL iig. Hebben volgens mij maar 5,5M inwoners en gister 600 besmettingen.![]()
New York Pizzaquote:Ons personeel dat jouw pizza bereidt wast regelmatig hun handen met zeep en desinfectans. Jouw pizza wordt daarna vers gebakken in één van onze ovens. Deskundig medisch advies heeft bevestigd dat virussen, waaronder COVID-19, de hoge temperaturen van onze pizza-ovens niet overleven. Zodra jouw pizza uit de oven komt gaat deze na minimale handelingen meteen in de doos en wordt deze zo snel mogelijk bij jou aan de balie of aan de deur bezorgd.
Iedereen de pizza oven in.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
quote:"Mijd sociale contacten", is de dringende oproep van het kabinet.hard gelachenquote:Scholen worden vooralsnog niet gesloten.graag op anoniem![]()
Zo wtf.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:17 schreef An_0_Niem het volgende:
![]()
Pizza moeten bestellen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
New York Pizza
Iedereen de pizza oven in.Niet je eigen voorraadkast hebben
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar als je alle familieleden meetelt die het RIVM niet test zit je hier op hetzelfde percentage waarschijnlijk.![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2020 16:21:54 ]![]()
Jep, vreselijk inconsisent en het ontbreekt ze volledig aan logica.quote:And I am a weapon of massive consumption
Waarom niet iedereen verbieden de straat op te gaan behalve mensen onder de 45 jaar? Werkt dat niet?![]()
Geen pasta of rijst en noodles en toiletpapier meer zojuist in supermarket hier.
Vrouw voor me zei: voelt als het einde vd wereld dus ik heb voor de zekerheid maar wat biscuits gekocht![]()
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Middelbare scholen blijven dus ook open, maar daar geldt dat argument van de ouders die dan moeten thuisblijven toch niet voor, neem ik aan?
Een middelbare scholier heeft toch niet constant toezicht nodig?Lying awake, wondering if there is a Dog...
Ja, zeker een kans idd. Ik heb nu zo'n 5 dagen verkoudheidsverschijnselen en ook een beetje koorts iig. Hoesten neemt wel af. Ik zat een vrij lange tijd naast iemand uit Limburg afgelopen donderdag die echt snip- en snipverkouden was. (Kan net zo goed mild seizoensgriepje zijn natuurlijk, had er eigenlijk ook mee doorgelopen).quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar als je alle familieleden meetelt die het RIVM niet test zit je hier op hetzelfde percentage waarschijnlijk.I´m back.![]()
Brood en spelen houdt het volk rustig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar de F1 gaat gewoon door dus?
Bijzonder wel"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Ze geven hiermee wel weer een onduidelijk signaal af.quote:![]()
Zorgt alleen maar voor onduidelijkheid en verkeerde beslissingen.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Hier nog wel genoeg rijst etc.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:21 schreef RipCity het volgende:
Geen pasta of rijst en noodles en toiletpapier meer zojuist in supermarket hier.
Vrouw voor me zei: voelt als het einde vd wereld dus ik heb voor de zekerheid maar wat biscuits gekocht![]()
Suiker en blikken soep gingen harder.![]()
Ik mijd al mijn hele leven sociale contacten, born for thisquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:18 schreef PippenScottie het volgende:
Voor introverten als ik zijn dit heerlijke maatregelen.!
![]()
Nee hoor. Ik bedoel, die zijn een grote risicogroep wb infectie en verspreiding.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Iedereen boven 45 een ster op de jas naaien?![]()
Balen dat het voetbal ook allemaal stopt. Logisch wel, maar balen.Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Iedereen boven 45 een ster op de jas naaien?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Dit moment is wel een uitzonderingsgeval om thuis te blijven als je je ziek voelt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Probeer het eens op een nettere manier, josti."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
Als Ajacied bent ik het hier niet mee eens.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:24 schreef Treinhoer het volgende:
Balen dat het voetbal ook allemaal stopt. Logisch wel, maar balen.![]()
Nederland is een land dat zelden vanwege externe omstandigheden uni's laat sluiten. Tot zover ik weet moeten de dijken breken voordat uni's echt dichtgaan. Het was dan ook bijzonder om te zien wat de overheid van plan is tijdens corona, maar ik had al verwacht dat uni's open zouden blijven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:22 schreef Jane het volgende:
Middelbare scholen blijven dus ook open, maar daar geldt dat argument van de ouders die dan moeten thuisblijven toch niet voor, neem ik aan?
Een middelbare scholier heeft toch niet constant toezicht nodig?graag op anoniem![]()
geen bijeenkomsten met >100 personen. Ben benieuwd hoe de schoolpauzes eruit gaan zien. De aula dichtgooien bij 101 leerlingen?![]()
Enige gunstige is dat het EK uitgesteld gaat worden naar 2021. Memphis en Malen zijn dan wel weer fit. Gunstig.Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein![]()
En supermarkten, waar nu iedereen gaat hamsteren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
geen bijeenkomsten met >100 personen. Ben benieuwd hoe de schoolpauzes eruit gaan zien. De aula dichtgooien bij 101 leerlingen?![]()
Kijk bij dat soort lieve vrouwen moet je vragen of je langs kan op de koffie. 👍quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:21 schreef RipCity het volgende:
![]()
Daar zal het wel op neer komen denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
geen bijeenkomsten met >100 personen. Ben benieuwd hoe de schoolpauzes eruit gaan zien. De aula dichtgooien bij 101 leerlingen?Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Ja, sowieso thuiswerken als het kan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Heb zelf ook sinds gisterochtend last van keelpijn. Geen risicogebied hier maar waarschijnlijk wel klanten in de winkel gehad die uit Brabant komen of in Italie zijn geweest, kan haast niet anders.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, zeker een kans idd. Ik heb nu zo'n 5 dagen verkoudheidsverschijnselen en ook een beetje koorts iig. Hoesten neemt wel af. Ik zat een vrij lange tijd naast iemand uit Limburg afgelopen donderdag die echt snip- en snipverkouden was. (Kan net zo goed mild seizoensgriepje zijn natuurlijk, had er eigenlijk ook mee doorgelopen).
Nouja had ook 3 zieke collega's die twee weken geleden verkouden waren en griep hadden. Misschien hebben die me wel aangestoken.![]()
Engelsen. Dus krijg je een kopje zwarte thee met melk erin. Eigenlijk hetzelfde als koffie dusquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:25 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Kijk bij dat soort lieve vrouwen moet je vragen of je langs kan op de koffie. 👍
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
niet alle klassen gelijk met pauzequote:Op donderdag 12 maart 2020 16:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
Ik zie de nummertjes en rijen (meter afstand) al voor mij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En supermarkten, waar nu iedereen gaat hamsteren.
Het blijft lachwekkend hoe dit verloopt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Alle schoolpauzes zijn afgelast.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
geen bijeenkomsten met >100 personen. Ben benieuwd hoe de schoolpauzes eruit gaan zien. De aula dichtgooien bij 101 leerlingen?are we infinite or am I alone![]()
Zijn gewoon lunchpakketjes aan het uitdelen, niets aan de hand.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Daar moet je ook nu juist niet heengaan. Volgende week, als half nederland gestrekt ligt, lijkt me een beter moment.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En supermarkten, waar nu iedereen gaat hamsteren.Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
Je weet het niet idd, maar ik ga niet naar de dokter iig, gewoon even uitzieken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb zelf ook sinds gisterochtend last van keelpijn. Geen risicogebied hier maar waarschijnlijk wel klanten in de winkel gehad die uit Brabant komen of in Italie zijn geweest, kan haast niet anders.
Nouja had ook 3 zieke collega's die twee weken geleden verkouden waren en griep hadden. Misschien hebben die me wel aangestoken.I´m back.![]()
In Brabant zijn de meeste schappen ook vol, dus dat met het hamsteren zal wel meevallen!quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En supermarkten, waar nu iedereen gaat hamsteren.![]()
En die collega's leven nog ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb zelf ook sinds gisterochtend last van keelpijn. Geen risicogebied hier maar waarschijnlijk wel klanten in de winkel gehad die uit Brabant komen of in Italie zijn geweest, kan haast niet anders.
Nouja had ook 3 zieke collega's die twee weken geleden verkouden waren en griep hadden. Misschien hebben die me wel aangestoken.![]()
Weet bijna zeker dat het dit weekend een gekkenhuis zal worden..quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In Brabant zijn de meeste schappen ook vol, dus dat met het hamsteren zal wel meevallen!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Die reporters staan te dicht op elkaarquote:Twee meter afstand toch?
![]()
1m25 toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:29 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Die reporters staan te dicht op elkaarTwee meter afstand toch?
I´m back.![]()
'bepaalde grote events, die mogelijk hebben plaatsgevonden in Brabant,
zoals bijvoorbeeld carnaval..' haha,
ik vroeg me af: zijn er mensen die carnaval gevierd hebben, maar die ivm t virus,
alleen nog bier uit n flesje dronken? hielp dat? of toch ziek?uiteindelijk lukt altijd alles![]()
Vraag bij manager gelegd, ik ben benieuwd wat die zegt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:24 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dit moment is wel een uitzonderingsgeval om thuis te blijven als je je ziek voelt.![]()
Ja. Als je tijd hebt, kan je het beste op vrijdagavond boodschappen doen. Dan is het een stuk rustiger en zijn de schappen net bijgevuld.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat het dit weekend een gekkenhuis zal worden..![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Nee, NRW heeft evenementen verboden (>1000) sinds gisteren. Maar ik verwacht wel dat er nog meer maatregelen komen, net als in NLD.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Duitsland ook al op slot eigenlijk.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Ben benieuwd naar dat pakketje aanvullende maatregelen.. dan zal de pleuris wel uitbreken inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat het dit weekend een gekkenhuis zal worden..![]()
Waarmee aansmeren?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:30 schreef Nober het volgende:
Bij de jumbo stond er een vrouw hun nieuwe pas aan te smeren.![]()
ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeiden ze dat in de persco? Ook zonder klachten? Echt?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeiden ze dat in de persco? Ook zonder klachten? Echt?Lying awake, wondering if there is a Dog...
Ja, lijkt me verstandig besluit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeiden ze dat in de persco? Ook zonder klachten? Echt?![]()
ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeiden ze dat in de persco? Ook zonder klachten? Echt?And I am a weapon of massive consumption
In onze verpleeghuizen gaan idd de restaurants dicht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
geen bijeenkomsten met >100 personen. Ben benieuwd hoe de schoolpauzes eruit gaan zien. De aula dichtgooien bij 101 leerlingen?1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Ja echtquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeiden ze dat in de persco? Ook zonder klachten? Echt?
In heel NL zoveel als mogelijk thuis werken. Met of zonder klachten![]()
België is er helemaal geen beleid. Las dat gemeente Knokke-Heist-Blankenburg op slot ging.I´m back.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:30 schreef Sjemmert het volgende:
F1 gaat gewoon door dit weekend in Melbourne
Maar lees allerlei tegenstrijdige berichtentwitter:andrewbensonf1 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:27:30Two senior F1 sources tell BBC Sport the Australian Grand Prix has been called off. No official confirmation yet from F1 or the FIA reageer retweet
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:15:13European CDC says containing coronavirus is no longer feasible, recommends suspension of mass gatherings, social distancing measures at workplaces, and measures in and closure of schools https://t.co/R6y2Tv3lm2 reageer retweet
![]()
Persco ook gekeken. Prima maatregelen imo. Vooral het punt dat we het met z'n allen moeten doen. Veel mensen nemen de al genomen maatregelen niet eens serieus, doen er niks mee (hoesten nog steeds niet in elleboog, gaan gewoon ziek de deur uit), maar verwachten wel grotere ingrijpende maatregelen vanuit de overheid/RIVM. Beetje raar natuurlijk. Verwacht dat er nog wel meer maatregelen gaan volgen hoor, maar zou wel helpen als mensen gewoon zouden luisteren.![]()
Gewoon allemaal aan de kant voor Max en vervolgens 2 meter afstand houdenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die coureurs niet gewoon de boel boycotten. Gewoon niet instappen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Die rechter is Robert Redfield van het cdc.quote:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Robert_R._Redfield![]()
Maar nog steeds volgens mij 0 doden. Het cijfer besmettingen zegt meer over hoeveel er getest wordt dan het daadwerkelijke aantal.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Denemarken zat relatief hoger qua besmettingen dan NL iig. Hebben volgens mij maar 5,5M inwoners en gister 600 besmettingen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Waar is hier? Want hier is van alles echt nog heel veel, of zit je niet in NL?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:21 schreef RipCity het volgende:
En die vrouw
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Werk zit er weer op voor vandaagDe nieuwe getallen even bekeken en in de auto ook even meegeluisterd wat ze te melden hadden.
Totaal aantal (bevestigde) patiënten: 614 (+111 en +22% t.o.v. gisteren)
Belangrijk om te weten is dat bij de 121 gevallen van gisteren aardig wat zorgmedewerkers zaten van de steekproef. Deze kwamen bovenop de "normale" aantallen. De 111 bevestigde patiënten van vandaag laat wat mij betreft dus zeker wel een stijging t.o.v. het aantal van gisteren zien.
Aantal patiënten met een onbekend besmettingsbron:] 123 (20% van totaal)
Hiernaast zijn er nog 141 gevallen (23% van totaal) waarbij nog onderzoek wordt gedaan. Hier zijn ze nu echt de draad kwijt, want hoe meer patiënten er komen hoe groter dit percentage gaat worden. Een deel van de 141 patiënten zullen na nader onderzoek vast wel te herleiden zijn, maar na nog een paar dagen loop je zo gigantisch achter dat je het nooit meer gaat inhalen.
Aantal patiënten die opgenomen zijn (geweest): 86 (+24 en 39% t.o.v. gisteren).
Dit is wat mij betreft het belangrijkste getal. Een toename van bijna 40% is echt gigantisch. De afgelopen dagen werd dit getal weggelaten, dus wel heel blij dat ze dit weer noemen.
Wat betreft de maatregelen: Als deze maatregelen een week geleden genomen waren had ik er iets meer vertrouwen in gehad, maar voor nu ben ik alsnog gematigd tevreden. Ik hoop van harte dat de genomen maatregelen genoeg zijn, maar heb zeker nog mijn vraagtekens of het wel voldoende is.
Ze zeggen zelf dat er veel geďntroduceerd wordt uit het buitenland. Echter laten wij nog steeds vluchten toe uit gigantische brandhaarden (Iran bijvoorbeeld). Natuurlijk kan je niet alles tegenhouden in Europa, maar iedere nieuwe introductie die wij tegen kunnen gaan is toch mooi meegenomen? Vliegtuigen uit Iran weren lijkt mij niet zo moeilijk bijvoorbeeld. Bij een uitbraak waar alles exponentieel gaat kan een vliegtuig met 10 besmette personen voor duizenden besmettingen zorgen, dus hier mag echt wel meer aandacht naar uit gaan.
Uitleg over waarom scholen niet gesloten werden was duidelijk. Ik snap de beredenering en kan mij hier (voor nu) wel in vinden. Ook wij heben een dochter die naar een kinderdagverblijf gaat. Aangezien wij part-time werken zouden wij dit met één dag extra vrij nemen/krijgen op kunnen vangen. In gezinnen waar beide ouders full-time werken is het gewoon niet te doen. Je wil ook niet je mogelijk zieke kind naar opa en oma sturen. Dat dit dus aan middel is waar ze zo laat mogelijk naar willen grijpen is te begrijpen.
Verder was het een prima persconferentie. Uitleg was helder, duidelijk, dwingend (al zwakte het dwingende een beetje af tijdens het vragenrondje). Ze laten ook nog redelijk wat ruimte over aan de organisaties zelf. Het had wat mij betreft nog een stukje "harder" gemogen. Er werd wel goed uitgelegd waarom deze maatregelen werden genomen en wat de consequenties waren van de toenemende aantallen besmettingen. Dit was volgens mij de eerste keer dat ze redelijk goed communiceerden.
Nu is het hopen dat de burgers de situatie begrijpen en gehoorzaam zijn, zodat het effect kan gaan hebben. Helaas gaat het nog 7 tot 10 dagen duren voordat wij weten of het nut heeft gehad.
Oh .... en heb je verdomme de kans om kritische vragen te stellen aan de drie belangrijkste figuren op dit moment kom je niet verder dan "beschrijf eens hoe een dag in Nederland er nu uit komt te zien" .... man man man man man.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]Maar lees allerlei tegenstrijdige berichtentwitter:andrewbensonf1 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:27:30Two senior F1 sources tell BBC Sport the Australian Grand Prix has been called off. No official confirmation yet from F1 or the FIA reageer retweet
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Zit net te luisteren. 34 besmettingen in één verzorgingshuis daar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:33 schreef Ryan3 het volgende:
België is er helemaal geen beleid. Las dat gemeente Knokke-Heist-Blankenburg op slot ging.![]()
![]()
Ai. Midden in de risicogroep.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:34 schreef K21 het volgende:
[..]
Zit net te luisteren. 34 besmettingen in één verzorgingshuis daar.![]()
Dankjewel! Is voor mij sowieso geen optie helaas maar wel goed dat iedereen dat weet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:33 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja echt
In heel NL zoveel als mogelijk thuis werken. Met of zonder klachtenIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Er is hier ook een soort zelfoplossende werking aanwezig. Als je ziek genoeg bent ga je ook niet de deur uit want je bent moe en zwak en dan lukt het niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Persco ook gekeken. Prima maatregelen imo. Vooral het punt dat we het met z'n allen moeten doen. Veel mensen nemen de al genomen maatregelen niet eens serieus, doen er niks mee (hoesten nog steeds niet in elleboog, gaan gewoon ziek de deur uit), maar verwachten wel grotere ingrijpende maatregelen vanuit de overheid/RIVM. Beetje raar natuurlijk. Verwacht dat er nog wel meer maatregelen gaan volgen hoor, maar zou wel helpen als mensen gewoon zouden luisteren.![]()
![]()
Kunnen we elkaar figuurlijk de hand schuddenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel! Is voor mij sowieso geen optie helaas maar wel goed dat iedereen dat weet.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef KingRoland het volgende:
ik heb al bijna een week koorts, maar heb denk ik geen corona
Typ ik vanuit bed met 38.5 graden koorts die ik ook al een week heb.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Tja België heeft ook niet eens een regeringquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:33 schreef Ryan3 het volgende:
België is er helemaal geen beleid. Las dat gemeente Knokke-Heist-Blankenburg op slot ging.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is er bij de persconferentie of de vragen erna ook gesproken of er nou extra materialen voor de huisartsen en ziekenhuispersoneel aan komen of besteld zijn?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
België zou er verstandig aan doen om gewoon helemaal te stoppen met dat land.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:33 schreef Ryan3 het volgende:
België is er helemaal geen beleid. Las dat gemeente Knokke-Heist-Blankenburg op slot ging.Oh.![]()
Waa normale lichaamstemperstuur 37 of 38?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:36 schreef speknek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Typ ik vanuit bed met 38.5 graden koorts die ik ook al een week heb.![]()
Ja, akkoord dat klopt. Maar toch, NL ziet geen mogelijkheid dus om scholen dicht te gooien, maar kleinere landen doen dat dus wel. Waarom kan Israël, Denemarken dat wel, zal toch hetzelfde gelden als NL dat veel mensen in cruciale beroepen kinderen hebben en dat dus opvang nodig is indien scholen dicht gaan? Verder Denemarken totaal op slot.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar nog steeds volgens mij 0 doden. Het cijfer besmettingen zegt meer over hoeveel er getest wordt dan het daadwerkelijke aantal.I´m back.![]()
Ik wou dat meer mensen zo dachten. Verrast me altijd hoeveel mensen er ziek hun huis uitgaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:36 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Er is hier ook een soort zelfoplossende werking aanwezig. Als je ziek genoeg bent ga je ook niet de deur uit want je bent moe en zwak en dan lukt het niet.![]()
twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:30:54101 dalmatiërs bruut uit elkaar gehaald door Mark Rutte https://t.co/WUNckFdZjN reageer retweet
![]()
Evenstar
![]()
Nee, onze helden van de media konden eindelijk vragen stellen enkwamen niet verder dan "hoe ziet een dag in Nederland er nu uit dan"quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:37 schreef Greys het volgende:
Is er bij de persconferentie of de vragen erna ook gesproken of er nou extra materialen voor de huisartsen en ziekenhuispersoneel aan komen of besteld zijn?![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:33 schreef Ryan3 het volgende:
België is er helemaal geen beleid. Las dat gemeente Knokke-Heist-Blankenburg op slot ging.quote:Sluit op korte termijn alle scholen. Dat is het ondubbelzinnige advies van BVAS, het grootste artsensyndicaat in ons land. Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts vindt dat echter niet aan de orde omdat de experten volksgezondheid geen sluiting vragen.
BVAS waarschuwt echter dat bij verder getalm de kans bestaat ‘dat ons gezondheidssysteem ontwricht zal raken’ door het coronavirus. De organisatie zegt het niet meer te kunnen aanzien. ‘België had wekenlang de kans om te anticiperen op de coronacrisis maar heeft verzuimd krachtdadig op te treden. Aanbevelingen en vrijblijvende adviezen volstaan niet.’
Voor de artsen is het ‘liever vandaag nog dan morgen’ nodig om alle scholen, hogescholen en universiteiten’ te sluiten. ‘Op zijn minst moet er een plan klaarliggen om op korte termijn een sluiting af te kondigen.’
Ook andere plaatsen waar kinderen in groten getale bijeenkomen, zoals pretparken, moeten volgens BVAS de deuren sluiten. Bovendien zouden alle bijeenkomsten met minstens 100 aanwezigen geannuleerd moeten worden, luidt het advies van de artsen.
Omstreden maatregel
Het voorstel om alle scholen te sluiten, is onder experts weliswaar omstreden. Zo staat niet vast in welke mate die maatregel kan helpen om de verspreiding van het virus in te dammen. Bovendien wordt er gevreesd dat in de praktijk dikwijls de grootouders dan zullen moeten instaan voor de opvang van de jonge kinderen. Net die grootouders behoren tot een risicogroep, en als de kinderen hen besmetten zou dat veel ergere gevolgen kunnen hebben.
‘Laatste draconische maatregel’
De eis van BVAS staat in stevig contrast met de mededeling van Vlaams onderwijsminister Ben Weyts (N-VA) eerder vandaag. Sluiting is volgens hem namelijk niet aan de orde. ‘We blijven dezelfde lijn volgen en dat is luisteren naar de experten volksgezondheid, die geen sluiting vragen.’
Volgens Weyts is de sluiting van de scholen ‘de laatste draconische maatregel’. ‘Vergeet niet dat er dan ook een impact is op de gezondheidszorg: ook verplegers en dokters hebben kinderen.’
Knokke-Heist sluit scholen wel
Na Italië hebben nu ook Ierland, Noorwegen en Litouwen beslist om scholen en universiteiten tot eind maart te sluiten. De autoriteiten willen de verspreiding van covid-19 op die manier zo veel mogelijk indijken. In Nederland blijven ze wel open.
In ons land is Knokke-Heist de eerste gemeente om de scholen tijdelijk te sluiten. Burgemeester Lippens gaf de opdracht om vanaf maandag de deuren dicht te houden.are we infinite or am I alone![]()
Wat. 36,5-37.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:38 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Waa normale lichaamstemperstuur 37 of 38?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Zojuist in de supermarkt boodschappen gedaan. Ik had het laatste pak rijst en de blikken soep gingen ook hard. Volgens manager daar maakt iedereen zich druk om niks en hebben ze nog voorraad voor een jaar.
Waarom dan nu wel de rijst op was kon hij niet uitleggen.![]()
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Londen. Denk dat mensen paniek-kopen omdat online supermarkten opeens pas over week kunnen bezorgen. Normaliter volgende dag. Dus mensen bang voor schaarste.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar is hier? Want hier is van alles echt nog heel veel, of zit je niet in NL?
En die vrouwEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik moest lachen..quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:38 schreef Momo het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:30:54101 dalmatiërs bruut uit elkaar gehaald door Mark Rutte https://t.co/WUNckFdZjN reageer retweet
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Chinezen die hamsteren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:39 schreef MPC60 het volgende:
Zojuist in de supermarkt boodschappen gedaan. Ik had het laatste pak rijst en de blikken soep gingen ook hard. Volgens manager daar maakt iedereen zich druk om niks en hebben ze nog voorraad voor een jaar.
Waarom dan nu wel de rijst op was kon hij niet uitleggen.![]()
![]()
Moet toch wel wat drastisch veranderen, want dit is ook op andere thema's niet te doen natuurlijk. 8 ministers zijn er die zich met volksgezondheid bezig houden en wat doen ze? Gemeentes moeten hun eigen beleid bepalen. Really? Really?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
België zou er verstandig aan doen om gewoon helemaal te stoppen met dat land.I´m back.![]()
Graag fotos van de lege supermarkten![]()
Ik heb genoeg noodles en rijst voor 2 weken rijst met kip en noodles met spek![]()
Deze arts vertelt dat je veel moet luchten. Hij geeft aan dat het virus er 20 minuten over doet om zich te hechten aan je lichaam. Als je de lucht ververst, kan het virus moeilijk hechten.
Ook adviseert hij je neus te wassen met een zoutoplossing. Per 100 ml water 1 theelepel zout. Dit verkleint de kans op een infectie tot 40%. Zout bestaat uit Natrium-Chloride. Het chloride gedeelte werkt desinfecterend.
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:38 schreef Momo het volgende:
Oh.![]()
momo-chanquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:38 schreef Momo het volgende:
genki des?graag op anoniem![]()
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:15:13European CDC says containing coronavirus is no longer feasible, recommends suspension of mass gatherings, social distancing measures at workplaces, and measures in and closure of schools https://t.co/R6y2Tv3lm2 reageer retweet
![]()
Evenstar
![]()
Het lijkt mij ook onmogelijk om het met 8 man eens te worden over een beleid. Helemaal als je verschillende belangen vertegenwoordigd. Dat systeem klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moet toch wel wat drastisch veranderen, want dit is ook op andere thema's niet te doen natuurlijk. 8 ministers zijn er die zich met volksgezondheid bezig houden en wat doen ze? Gemeentes moeten hun eigen beleid bepalen. Really? Really?![]()
Ja ik zei toch ook 38.5? Ik weet ook wel dat het tot de 38 als verhoging telt.quote:They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik denk trouwens dat ze dit weekend zeggen dat vanaf maandag alle scholen dicht gaan. Dit zijn voorbereidende maatregelingen.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
moest lachenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:38 schreef Momo het volgende:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, dat zeiden ze echt. Alleen mensen die echt niet thuis kunnen werken (productie in fabriek werd als voorbeeld gegeven) zouden er buiten vallen. Oók diensten als de politie moest gaan kijken welke mensen thuis zouden kunnen werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeiden ze dat in de persco? Ook zonder klachten? Echt?![]()
Al gepost.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:41 schreef _I het volgende:
Maar op een aantal punten toch haaks op het NL beleid, vooral qua testen.![]()
Zout gaan snuiven met zn allen. Hoe verzin je het?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:40 schreef polderturk het volgende:
Deze arts vertelt dat je veel moet luchten. Hij geeft aan dat het virus er 20 minuten over doet om zich te hechten aan je lichaam. Als je de lucht ververst, kan het virus moeilijk hechten.
Ook adviseert hij je neus te wassen met een zoutoplossing. Per 100 ml water 1 theelepel zout. Dit verkleint de kans op een infectie tot 40%. Zout bestaat uit Natrium-Chloride. Het chloride gedeelte werkt desinfecterend.![]()
Is niet echt nieuws voor ons hier toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:41 schreef _I het volgende:
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Zucht.. Lijkt me toch wel één van de belangrijkste vragen. Als je je ziekenhuispersoneel niet kunt beschermen heb je straks een nog veel groter probleem.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, onze helden van de media konden eindelijk vragen stellen enkwamen niet verder dan "hoe ziet een dag in Nederland er nu uit dan"IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Daar is allemaal geen bewijs voor.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:40 schreef polderturk het volgende:
Ook adviseert hij je neus te wassen met een zoutoplossing. Per 100 ml water 1 theelepel zout. Dit verkleint de kans op een infectie tot 40%. Zout bestaat uit Natrium-Chloride. Het chloride gedeelte werkt desinfecterend.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Een beetje thermometer geeft zelf aan of het goed of fout zit tegenwoordig.quote:Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Uh, natuurlijk wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Is niet echt nieuws voor ons hier toch?![]()
Ik heb ook nog geen enkel mondkapje gezien.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Volgens mij maakt hier echt niemand zich druk, nog geen enkel leeg schap gezien.
Maar laat iedereen maar lekker pleepapier inslaan, er waren nog genoeg blikken knakworst die ik kon inladen. Smaakt me beter dan een stuk papier![]()
![]()
Oef, jah, excuses, sla hier en daar wel eens een topic over.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Al gepost.
Maar op een aantal punten toch haaks op het NL beleid, vooral qua testen.![]()
Scholen dicht, maar vooral dat in heel europa containment niet meer lukt.![]()
Tja, slaat wel weer alles natuurlijk. Ik zou als Vlaming toch langzamerhand een beetje ongeduldig worden hoor, of gewoon emigreren, naar NL.quote:I´m back.![]()
En toch had ik juist de kdv's en scholen gesloten.
Die kinderen zijn lopende virus bommen en juist tegenwoordig brengen en halen opa en oma hun kleinkinderen van school.Zonder wrijving geen glans![]()
Dat spoelen doe ik bij elke verkoudheid, en mijn ervaring is dat het de klachten fors vermindert.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:40 schreef polderturk het volgende:
Ook adviseert hij je neus te wassen met een zoutoplossing. Per 100 ml water 1 theelepel zout. Dit verkleint de kans op een infectie tot 40%. Zout bestaat uit Natrium-Chloride. Het chloride gedeelte werkt desinfecterend.![]()
Nee, dit wisten wij al rond derde week januari.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Is niet echt nieuws voor ons hier toch?
Aluhoedjes. Koekoek![]()
Euh, je hebt daar zelfs hulpmiddelen voor.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:42 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Zout gaan snuiven met zn allen. Hoe verzin je het?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ja maar hoe kun je nou niet weten wat een standaard lichaamstemperatuur isquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:42 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een beetje thermometer geeft zelf aan of het goed of fout zit tegenwoordig..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dat laatste was me al duidelijk nadat de vliegvelden etc gewoon vrolijk open bleven sinds half januari al.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:42 schreef _I het volgende:
[..]
Oef, jah, excuses, sla hier en daar wel eens een topic over.![]()
Scholen dicht, maar vooral dat in heel europa containment niet meer lukt.![]()
Leuk dat je filmpje van de speld deeltquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:40 schreef polderturk het volgende:
Ook adviseert hij je neus te wassen met een zoutoplossing. Per 100 ml water 1 theelepel zout. Dit verkleint de kans op een infectie tot 40%. Zout bestaat uit Natrium-Chloride. Het chloride gedeelte werkt desinfecterend."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
Paar dingetjes waren uitverkocht bij buurt-Appie, zoals sanitaire zeep, verder alles aanwezig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:40 schreef Silverdigger2 het volgende:
Graag fotos van de lege supermarkten![]()
Ik heb genoeg noodles en rijst voor 2 weken rijst met kip en noodles met spekI´m back.![]()
Dat leek mij wel duidelijk. Overal lopen de aantallen besmettingen op.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:42 schreef _I het volgende:
[..]
Scholen dicht, maar vooral dat in heel europa containment niet meer lukt.
Merkel die gisteren zei dat 70% vd Duitsers het virus gaan krijgen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik dacht dat snot nou juist geen symptoom van corona was. Als je veel snot hebt is het gewoon een verkoudheid, had ik gelezen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat spoelen doe ik bij elke verkoudheid, en mijn ervaring is dat het de klachten fors vermindert.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Bestaat er ook niet-sanitaire zeep? Is het dan nog wel zeep?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Paar dingetjes waren uitverkocht bij buurt-Appie, zoals sanitaire zeep, verder alles aanwezig.BFF met GGMM![]()
Bij de Kruidvat de paracetamol. Alsof dat helpt tegen een virus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Paar dingetjes waren uitverkocht bij buurt-Appie, zoals sanitaire zeep, verder alles aanwezig.
Is bovedien slecht voor je algehele weerstand.![]()
Stad-dorp?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Paar dingetjes waren uitverkocht bij buurt-Appie, zoals sanitaire zeep, verder alles aanwezig.Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
Ja, snap ik, bedoelde het ook niet vervelend dat het al gepost wasquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:42 schreef _I het volgende:
[..]
Scholen dicht, maar vooral dat in heel europa containment niet meer lukt..
Maar idd, al geven ze wel aan dat scholen dicht wel op basis van beleid moet gebeuren, dus indien er veel invloed is op personeel in zorg dan misschien beter van niet. (zoals hier dus nu gebeurt)![]()
Ze houden het niet eens meer geheim. We zullen het moeten ondergaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat leek mij wel duidelijk. Overal lopen de aantallen besmettingen op.
Merkel die gisteren zei dat 70% vd Duitsers het virus gaan krijgen.
Als het maar geen jaren duurt.![]()
tegen koortsquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij de Kruidvat de paracetamol. Alsof dat helpt tegen een virus.
Is bovedien slecht voor je algehele weerstand.Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
De voorspelde 600 voor donderdag is ook staande gebleven, dan zou ~1200 voor maandag ook redelijkerwijs te verwachten zijn en zal er dan wel meer aangekondigd worden.quote:![]()
Wel tegen de koorts als je ziek bent. Dus het is wel handig om het in huis te hebben in plaats van met je zieke kop naar de Etos te moeten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
No worries.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, snap ik, bedoelde het ook niet vervelend dat het al gepost was.
Maar idd, al geven ze wel aan dat scholen dicht wel op basis van beleid moet gebeuren, dus indien er veel invloed is op personeel in zorg dan misschien beter van niet. (zoals hier dus nu gebeurt)![]()
Ik vind het heel logisch en vroeg het van de week al. Als je grootouders moet vermijden, moet je kinderen geen vrij geven.
Al is het maar een opvangfunctie, er hoeft niet eens lesgegeven te worden.![]()
Je kan het ook als preventie gebruiken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat spoelen doe ik bij elke verkoudheid, en mijn ervaring is dat het de klachten fors vermindert.
https://www.demorgen.be/t(...)%2Fwww.google.com%2F![]()
Ja, of ze zijn dan de hele dag bij opa en oma want ouders werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En toch had ik juist de kdv's en scholen gesloten.
Die kinderen zijn lopende virus bommen en juist tegenwoordig brengen en halen opa en oma hun kleinkinderen van school.
Lijkt me een dilemma.
Vroeger, in de tijd vóór de 2-verdieners was dat allemaal wat makkelijker.![]()
ha, gisteren nog 3x 50 gescoord, 3 pakjes was het max per klantquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Wallonië en Brussel lijkt het te werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moet toch wel wat drastisch veranderen, want dit is ook op andere thema's niet te doen natuurlijk. 8 ministers zijn er die zich met volksgezondheid bezig houden en wat doen ze? Gemeentes moeten hun eigen beleid bepalen. Really? Really?
In Vlaanderen weigerde Bart De Wever de adviezen van de federale overheid op te volgen (evenementen etc afgelasten), "omdat die mensen dan geld verliezen".
Dat was enkele dagen geleden, nu vraagt de NVA, die anders zoveel mogelijk eigen bevoegdheden voor Vlaanderen wilt, een federaal rampenplan. Want dan betaalt de federale overheid...are we infinite or am I alone![]()
Paracetamol is één van de weinig essentiële medicijnen die je standaard in huis moet hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is bovedien slecht voor je algehele weerstand.Veilig en werkt goed koortsverlagend wat bij flinke koorts en een haperend zorgsysteem zomaar eens levensreddend zou kunnen blijken te zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Elke dag een paracetamol schijnt dan wel weer goed te zijn voor je hart.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is bovedien slecht voor je algehele weerstand.
Overigens kun je erg hoofdpijn krijgen van een verstopte neus en hoesten, en daar werkt paracetamol nou juist weer erg goed tegen
Je raekt an de dinge geweun.![]()
Dat is wel een stuk goedkoper.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:42 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Zout gaan snuiven met zn allen. Hoe verzin je het?Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Evenstar
![]()
Wat dat betreft loopt het inderdaad zoals verwacht. Ik durf echt niet te zeggen of deze maatregelen genoeg zijn. Het valt of staat uiteindelijk met de burgers die al dan niet gehoorzaam zijn. Als iedereen waar mogelijk thuisblijft (ook zonder klachten) en zeker thuisblijft bij klachten dan zal het al heel veel schelen. Ouderen ontzien zal ook zeker helpen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De voorspelde 600 voor donderdag is ook staande gebleven, dan zou ~1200 voor maandag ook redelijkerwijs te verwachten zijn en zal er dan wel meer aangekondigd worden.
Ik ben natuurlijk de lul en mag pas thuisblijven als ik koorts heb![]()
![]()
Tja ik begrijp dat Bartske wel een ramp op pootjes is...quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:49 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
In Wallonië en Brussel lijkt het te werken.
In Vlaanderen weigerde Bart De Wever de adviezen van de federale overheid op te volgen (evenementen etc afgelasten), "omdat die mensen dan geld verliezen".
Dat was enkele dagen geleden, nu vraagt de NVA, die anders zoveel mogelijk eigen bevoegdheden voor Vlaanderen wilt, een federaal rampenplan. Want dan betaalt de federale overheid...I´m back.![]()
Is dat niet aspirine?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:49 schreef Messina het volgende:
[..]
Elke dag een paracetamol schijnt dan wel weer goed te zijn voor je hart.are we infinite or am I alone![]()
Ik zag hier ook mensen opvallend veel van enkele artikelen kopen. 4 pakken toiletpapier, 10+ groente in pot, etc.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:49 schreef DupingDelight het volgende:
Coronavirus: Danish government calls for end to hoarding
In Denemarken gaat men los op de winkels.Je raekt an de dinge geweun.![]()
Mag er maar max 3 eh.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:49 schreef Maver24 het volgende:
Mijn vriendin heeft ook 2 pakken paracetamol gescoord bij de trekpleister![]()
Moet jij straks allemaal longfoto's maken?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat dat betreft loopt het inderdaad zoals verwacht. Ik durf echt niet te zeggen of deze maatregelen genoeg zijn. Het valt of staat uiteindelijk met de burgers die al dan niet gehoorzaam zijn. Als iedereen waar mogelijk thuisblijft (ook zonder klachten) en zeker thuisblijft bij klachten dan zal het al heel veel schelen. Ouderen ontzien zal ook zeker helpen.
Ik ben natuurlijk de lul en mag pas thuisblijven als ik koorts heb![]()
Ja, ook grotendeels uitverkocht bij deze buurt-Appie, maar ik heb nog een liter van de action dus ik zit wel okee. en ik zit nu toch thuis...quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bestaat er ook niet-sanitaire zeep? Is het dan nog wel zeep?I´m back.![]()
Nee, of je thuis wil blijven werken. Ongeacht of je klachten hebt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:50 schreef Cronometer het volgende:
Of ik thuis wil blijven werken bij klachten. Als het aanhoudt doe ik dat maar dan.![]()
quote:Even snel Googlen leert mij dat het een bakerpraatje is. Sorry.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, dat is aspirine. Paracetamol werkt compleet anders.
Je raekt an de dinge geweun.![]()
80 KM file bij de Brennerpas door grenscontroles.![]()
https://www.suedtirolnews(...)egen-grenzkontrollen"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja, bij Kruidvat hadden ze iig geen sanitaire zeep meer en ik had sws nog wel wat ibu, die helpt tegen spier- en hoofdpijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is bovedien slecht voor je algehele weerstand.I´m back.![]()
Ik ook. Toch voor de zekerheid. En we hadden hier een paar weken terug al een goeie griep dus we hadden nog wat voorraad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ha, gisteren nog 3x 50 gescoord, 3 pakjes was het max per klant![]()
Ik moest net met de metro, zit er een vader met een hoestend kind achter me. Ik ben dus echt wel opgestaan en een flink eind verder op gaan zitten.![]()
Ik gisteren 4 bij de Etos. Maar, 2 voor mij en 2 voor mijn moeder. Echt.quote:
Waren wel de laatste 4.![]()
Mijn werkgever heeft dat advies nog niet gegeven. Ik snap wat jullie bedoelen, maar ik wil eerst dat advies zien. Dat volgt straks wel via een interne mail denk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, of je thuis wil blijven werken. Ongeacht of je klachten hebt.![]()
De overheid geeft dat advies zojuist, pipo.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft dat advies nog niet gegeven. Ik snap wat jullie bedoelen, maar ik wil eerst dat advies zien. Dat volgt straks wel via een interne mail denk.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Alle kinderparacetamol is zo goed als uitverkocht,zetpillen.
Als je kleintjes heb lopen dus ff snel scoren als je ze ziet.blablablabla![]()
Evenstar
![]()
Zou in principe ingezet kunnen worden om dat soort werk te doen mochten er tekorten ontstaan bij de radiologie. Zit wel in onze opleiding in ieder geval, maar denk dat ik straks ook hard nodig ben op eigen afdeling als een deel van het personeel besmet raakt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:50 schreef _I het volgende:
[..]
Moet jij straks allemaal longfoto's maken?
Ik snap heel goed dat ze bij zorgmedewerkers zeggen dat je moet gaan werken als je geen koorts hebt. Als ik echter met milde klachten en geen koorts een paar collega's besmet zijn wij nog verder van huis, dus weet niet zo goed hoe ze dit het beste kunnen aanpakken.
Misschien vaker testen ofzo ....![]()
Paracetamol for the win! Daarnaast ook ibuprofen mocht paracetamol niet voldoende zijn zoals het bestrijden van kiespijn en pijn bij tandvleesontsteking.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:49 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Paracetamol is één van de weinig essentiële medicijnen die je standaard in huis moet hebbenVeilig en werkt goed koortsverlagend wat bij flinke koorts en een haperend zorgsysteem zomaar eens levensreddend zou kunnen blijken te zijn.
![]()
Ja dat weet ik, pannekoek. Ik zeg alleen dat ik het bericht van de werkgever afwacht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De overheid geeft dat advies zojuist, pipo.
Wtf is er mis met jullie? Mag een mens even wennen en twijfelen?![]()
Evenstar
![]()
De overheid >>>>> je werkgever.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft dat advies nog niet gegeven. Ik snap wat jullie bedoelen, maar ik wil eerst dat advies zien. Dat volgt straks wel via een interne mail denk.![]()
Alle zeilen zullen wel bij moeten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zou in principe ingezet kunnen worden om dat soort werk te doen mochten er tekorten ontstaan bij de radiologie. Zit wel in onze opleiding in ieder geval, maar denk dat ik straks ook hard nodig ben op eigen afdeling als een deel van het personeel besmet raakt.
Ik snap heel goed dat ze bij zorgmedewerkers zeggen dat je moet gaan werken als je geen koorts hebt. Als ik echter met milde klachten en geen koorts een paar collega's besmet zijn wij nog verder van huis, dus weet niet zo goed hoe ze dit het beste kunnen aanpakken.
Misschien vaker testen ofzo ....
Sterkte, man!![]()
3 MINUTEN GELEDEN
Stevige kritiek microbiologen op RIVM
Als Nederland nu niet meteen doorpakt in het beteugelen van het aantal coronabesmettingen, zullen de gevolgen niet te overzien zijn. Dat schrijft de Nederlandse Vereniging voor Medische Microbiologie vandaag aan het RIVM, na de aankondiging van extra maatregelen in het hele land. De artsen stellen dat nu niet optreden uiteindelijk tot meer schade zal leiden. "Alleen drastische maatregelen in de beginfase kunnen het risico voor burgers beperken."
De artsen hebben data van het virus bestudeerd uit andere bronnen en concluderen dat informatie op de RIVM-site "ernstig achterloopt en niet compleet is". Ze verwijten het RIVM niet voldoende op coronacontacten te testen.
NOS![]()
Drents Museum sluit per direct de deuren om coronavirus
https://www.rtvdrenthe.nl(...)euren-om-coronavirus![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Zojuist hier in de supermarkt was het wc-papier op en de vriezer waar de diepvriespizza's liggen was ook zo goed als leegquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:54 schreef Elan het volgende:
Alle kinderparacetamol is zo goed als uitverkocht,zetpillen.
Als je kleintjes heb lopen dus ff snel scoren als je ze ziet.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Gezelligquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
3 MINUTEN GELEDEN
Als Nederland nu niet meteen doorpakt in het beteugelen van het aantal coronabesmettingen, zullen de gevolgen niet te overzien zijn. Dat schrijft de Nederlandse Vereniging voor Medische Microbiologie vandaag aan het RIVM, na de aankondiging van extra maatregelen in het hele land. De artsen stellen dat nu niet optreden uiteindelijk tot meer schade zal leiden. "Alleen drastische maatregelen in de beginfase kunnen het risico voor burgers beperken."
De artsen hebben data van het virus bestudeerd uit andere bronnen en concluderen dat informatie op de RIVM-site "ernstig achterloopt en niet compleet is". Ze verwijten het RIVM niet voldoende op coronacontacten te testen.
NOS
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Waarom? Wat gaan zij doen, zeggen dat de overheid stom is en dat je absoluut niet thuis mag werken terwijl dat wel kan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, pannekoek. Ik zeg alleen dat ik het bericht van de werkgever afwacht.
Wtf is er mis met jullie? Mag een mens even wennen en twijfelen?Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
en volgende week als de paniek van de persconferentie weer gedaalt is liggen de vakken weer vol..quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zojuist hier in de supermarkt was het wc-papier op en de vriezer waar de diepvriespizza's liggen was ook zo goed als leeg![]()
Daar zal het ook echt elke dag vollopen met bezoekersquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:56 schreef Zipportal het volgende:
https://www.rtvdrenthe.nl(...)euren-om-coronavirus
Ik zwaai naar dieren.![]()
Werk je in Nederland? Dan moet je voorlopig thuis werken als je die mogelijkheid hebt. Daar is geen interne mail voor nodig. Dit geldt dus zowel voor zieke als voor gezonde mensen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:52 schreef Cronometer het volgende:
Mijn werkgever heeft dat advies nog niet gegeven. Ik snap wat jullie bedoelen, maar ik wil eerst dat advies zien. Dat volgt straks wel via een interne mail denk.![]()
Waar is hier?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zojuist hier in de supermarkt was het wc-papier op en de vriezer waar de diepvriespizza's liggen was ook zo goed als leeg
In amsterdam merk je er echt niets van.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
wat wij al langer zeggen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
3 MINUTEN GELEDEN
NOSAnd I am a weapon of massive consumption
Die hebben vast 100 verstaan voor 10 bezoekers..quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:56 schreef Zipportal het volgende:
https://www.rtvdrenthe.nl(...)euren-om-coronavirus“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Evenstar
![]()
In dit geval, nee. Je dient gewoon te luisteren en niet zelf een lijn trekken of je werkgever een lijn laten trekken. Juist door dit soort gedoe gaat het dan alsnog mis.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, pannekoek. Ik zeg alleen dat ik het bericht van de werkgever afwacht.
Zeg ik dat? Wat zei ik net?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom? Wat gaan zij doen, zeggen dat de overheid stom is en dat je absoluut niet thuis mag werken terwijl dat wel kan?![]()
Enschedequote:Op donderdag 12 maart 2020 16:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waar is hier?
In amsterdam merk je er echt niets van.
Kan ook door Duitsers komen die hier de boel leegkopen hoor.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Zijn wel allemaal Drenteniers daar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die hebben vast 100 verstaan voor 10 bezoekers..How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Ik verwacht uiterlijk zaterdag wel weer een nieuwe persconferentie zoals vandaag
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Dus, RIVM nu officieel amateurs?
Kan echt niet geloven nog steeds dat Nederland zulke laffe maatregelen neemt internationaal gezien.
Mag toch echt hopen dat over een jaar wij hier keihard op worden afgerekend.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
nou, eindelijk mensen die het met ons eens zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
3 MINUTEN GELEDEN
NOS![]()
In de Jumbo in Middelburg was 't net nog vrij rustig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ben benieuwd wat ik zometeen in de supermarkt aantref..
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
twitter:AnnieClaireBO twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:56:47BREAKING: Canada's Prime Minister is self isolating after his wife, Sophie Grégoire Trudeau, returned from London and started showing "mild flu-like symptoms." As a result, the "in person" First Ministers meeting has been postponed. https://t.co/uLvhetrlb7 reageer retweet
![]()
Was vanochtend nog nietquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Enschede
Kan ook door Duitsers komen die hier de boel leegkopen hoor.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
In de appie zag ik trouwens wel dat soep, bepaalde blikken, en WC papier allemaal in de bonus waren. Toeval? Of zou er gewoon een algoritme achter zitten dat ziet dat het populair is nu, en het in de bonus gooit?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ik vind het ook heel matig. Wat er geadviseerd wordt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:59 schreef merino het volgende:
Dus, RIVM nu officieel amateurs?
Kan echt niet geloven nog steeds dat Nederland zulke laffe maatregelen neemt internationaal gezien.
Mag toch echt hopen dat over een jaar wij hier keihard op worden afgerekend.
Hoe kun je hier de oorlog mee winnen?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Als Nederland nu niet meteen doorpakt in het beteugelen van het aantal coronabesmettingen, zullen de gevolgen niet te overzien zijn. Dat schrijft de Nederlandse Vereniging voor Medische Microbiologie (NVMM) vandaag in een brief aan het RIVM, na de aankondiging van extra maatregelen in het hele land. Ze vragen om "militaire besluitvaardige structuren".
"Steengoed wat het kabinet nu heeft gedaan, want dit was nodig", zegt professor Heiman Wertheim, bestuurslid van de NVMM. Maar het is misschien niet genoeg. "De situatie is dringend. Er moet goede informatie komen. Want het probleem is groter. Men heeft geen idee wie er op de intensive care liggen, wie er zijn opgenomen, wie hersteld is en gezond is ontslagen."
De artsen hebben data van het virus bestudeerd uit andere bronnen en concluderen dat informatie op de RIVM-site "ernstig achterloopt en niet compleet is". "De RIVM-data geven de indruk dat Brabant niet veel verschilt van Utrecht en dat de stijging van het aantal gevallen wel meevalt. Wij weten allen dat dat niet zo is."
Drastische maatregelen
De artsen verwijten het RIVM niet voldoende op coronacontacten te testen. Ook willen ze dat het RIVM de problemen zichtbaar maakt door op de site tabellen te maken met overzichten van nieuwe vastgestelde gevallen en verdachte (niet geteste) gevallen, hoeveel mensen er zijn opgenomen en op de intensive care liggen en informatie over het aantal overlijdens-, herstelde- en geteste gevallen.
De NVMM verwacht dat Nederland de trend in Italië zal volgen. "Ingrijpende acties in Italië lijken nu effect te hebben, maar zijn te laat ingezet, zoals ook door Italië wordt aangegeven", staat in de brief. De artsen schrijven dat nu niet optreden uiteindelijk tot meer schade zal leiden. "Alleen drastische maatregelen in de beginfase kunnen het risico voor burgers beperken."
Alert blijven
De artsen willen ook dat voorraden voor het stellen van diagnoses centraal worden geregeld en op peil worden gebracht. "Er is nu een tekort aan mondneusmaskers en beschermingsmiddelen." Of de nieuwe maatregelen voldoende zijn, kan Wertheim moeilijk inschatten. "Belangrijk is dat kabinet nu belangrijke stappen heeft gezet in maatregelen. En belangrijk is dat we vanaf nu alert blijven."
"Iedereen moet zich aan de aangekondigde nieuwe maatregelen houden. En goed nadenken", zegt Wertheim. "Mijn beste vriend viert zijn verjaardag en wordt 50. Ik ga daar niet naartoe en heb het afgezegd. Mijn vriend heeft zijn feestje afgezegd."
nos.nlAnd I am a weapon of massive consumption
Ja, niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel matig. Wat er geadviseerd wordt.
Hoe kun je hier de oorlog mee winnen?Sterkheidsbaas van alles.![]()
Met;quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik verwacht uiterlijk zaterdag wel weer een nieuwe persconferentie zoals vandaag
- Scholen vanaf maandag dicht
- Evenementen met meer dan 20 personen verboden
- Alle culturele instellingen verplicht gesloten
- Afstel ESF
- Afstel EK 2020Brutal. Fucking. Metal.![]()
Hebben wij ooit een oorlog gewonnen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel matig. Wat er geadviseerd wordt.
Hoe kun je hier de oorlog mee winnen?
Volgens mij hadden we 80 jaar geleden een vergelijkbare houding
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
Geen idee, was er vanmorgen nietquote:
Iedereen rijdt natuurlijk na het werk even naar de winkel enzo.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Pleepapier is echt altijd in de bonus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In de appie zag ik trouwens wel dat soep, bepaalde blikken, en WC papier allemaal in de bonus waren. Toeval? Of zou er gewoon een algoritme achter zitten dat ziet dat het populair is nu, en het in de bonus gooit?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Wat ga je daarmee doen ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:49 schreef Maver24 het volgende:
Mijn vriendin heeft ook 2 pakken paracetamol gescoord bij de trekpleister"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Je hebt twee weken voorbereidingstijd gehad. Dit was een maatregel waar je op kon wachten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, dat geldt sowieso.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:01 schreef wpor het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet wat er gezegd is. Dat geldt wanneer je verkouden bent of andere klachten hebt.
Thuiswerken indien mogelijk, voor iedereen.![]()
Ik denk dat nog geen 5% van de mensen thuis kan werken. Dit zet toch geen zoden aan de dijk joh.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, dat geldt sowieso.
Thuiswerken indien mogelijk, voor iedereen.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Als je thuis bent/blijft, hoef je niet als een malle je handen steeds te desinfecteren....quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ook grotendeels uitverkocht bij deze buurt-Appie, maar ik heb nog een liter van de action dus ik zit wel okee. en ik zit nu toch thuis..."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
avondklokquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met;
- Afstel ESF
- Afstel EK 2020
militairen tenten![]()
Ging net even naar de coffee company en vreemd genoeg was alle koffie 'op' (terwijl ik gewoon wel de bonen zag liggen) en ze wisten ook niet wanneer er wel weer koffie zou zijn. Zal wel niks met corona te maken hebben maar toch vaag. Zouden ze proberen minder klanten te krijgen (normaal zit het daar stampvol)Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Het fijne wel is dat al die pipo's de hele tijd riepen dat ze zicht aan de RIVM richtlijnen hielden bij het niks doen. Nu kunnen ze er niet meer om heen dat de RIVM richtlijn is dat mensen thuis moeten werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
In dit geval, nee. Je dient gewoon te luisteren en niet zelf een lijn trekken of je werkgever een lijn laten trekken. Juist door dit soort gedoe gaat het dan alsnog mis.![]()
Na, wc-bezoek wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:03 schreef Vallon het volgende:
[..]
Als je thuis bent/blijft, hoef je niet als een malle je handen steeds te desinfecteren....I´m back.![]()
Evenstar
![]()
Wat een paniekzaaiers daarquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
3 MINUTEN GELEDEN
NOS
Ik vind het toch wel mooi hoor dat alles wat hier al dagelang geroepen wordt door sommige users keer op keer bevestigd wordt door de echte experts.![]()
Soep is altijd wel in de bonus, net als wc-papier. Blikken is een breed begrip, maar ook veel ingeblikte vissen zijn wel twee keer per maand in de bonus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In de appie zag ik trouwens wel dat soep, bepaalde blikken, en WC papier allemaal in de bonus waren. Toeval? Of zou er gewoon een algoritme achter zitten dat ziet dat het populair is nu, en het in de bonus gooit?AZ
ALKMAAR![]()
Leeg schap bananenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:49 schreef DupingDelight het volgende:
Coronavirus: Danish government calls for end to hoarding
In Denemarken gaat men los op de winkels.Week later is je hele noodvoorraad bedorven.
![]()
Ok 😜 Thanks.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)navirus-in-nederland![]()
quote:A Brazilian official who met President Trump and Vice President Pence at Mar-a-Lago on Saturday has tested positive for coronavirus, though Trump said he “isn’t concerned” about the development.are we infinite or am I alone![]()
9 nieuwe gevallen hier in Bulgarije. Van 6 naar 15. Allemaal in het ziekenhuis maar dat is momenteel de standaard, ongeacht hoe mild de klachten zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Thuisblijven bij verkoudheidsklachten. Helemaal thuisblijven. Thuiswerken tenzij het onmogelijk is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, dat geldt sowieso.
Thuiswerken indien mogelijk, voor iedereen.![]()
Ik haalde het idd ook niet zo duidelijk uit de persco, maar de info op de site is wel duidelijk ja.quote:
Kantoor van m'n werk is iig gesloten sowieso 1 week. Ik moet dus thuiswerken.![]()
Yep, maatregelen moet je spreiden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met;
- Afstel ESF
- Afstel EK 2020"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Dit is überhaupt gewoon mijn laatste 1,5 maand. Alles wat ik tegen mijn omgeving heb gezegd en wat telkens werd weg gewuifd komt gewoon alsnog uit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat een paniekzaaiers daar
Ik vind het toch wel mooi hoor dat alles wat hier al dagelang geroepen wordt door sommige users keer op keer bevestigd wordt door de echte experts.
Is ook niet zo moeilijk om te doorzien maar blijkbaar voor de RIVM wel.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
Voor mij is het onmogelijk. Morgen weer lekker de metro in.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik denk dat nog geen 5% van de mensen thuis kan werken. Dit zet toch geen zoden aan de dijk joh.![]()
Ik had het niet verwacht. Was er niet mee bezig. Tot ik 2 dagen geleden besloot het fok topic eens te checken. Die geeft een realistischer beeld dan ad.nl.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je hebt twee weken voorbereidingstijd gehad. Dit was een maatregel waar je op kon wachten.![]()
Het percentage in Nederland is veel hoger dan 5%. En daarnaast zijn er heel veel mensen die iets tegen thuiswerken hebben en het daarom niet doen. Vooral ouderen schijnen naar een kantoor gaan heel belangrijk te vinden. Waar ik werk ben ik de afgelopen week de enige geweest die alleen als het nodig was naar kantoor ben gegaan. De andere dagen heb ik alles vanuit thuis gedaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik denk dat nog geen 5% van de mensen thuis kan werken. Dit zet toch geen zoden aan de dijk joh.![]()
Vermoed dat na de 9 nieuwe gevallen hier het gehele land ook op slot gaat."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Avondklok in tijden van vrede? Kan ik me slecht voorstellen in een land als Nederland.quote:
Kan me wel voorstellen dat zaken als discotheken en cafés verplicht dicht moeten de komende tijd.
Vraag me alleen wel af voor hoe langEr zullen de komende tijd wel veel en veel meer gevallen bekend worden gemaakt en de vraag is maar in hoeverre het zin heeft alles te sluiten.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Het verschil is dat het RIVM en de overheid niet op basis van onderbuikgevoelens (ook al kloppen die later) kunnen handelen. Ze moeten dat doen op inzichten gestoeld op feiten en trends.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:06 schreef merino het volgende:
[..]
Dit is überhaupt gewoon mijn laatste 1,5 maand. Alles wat ik tegen mijn omgeving heb gezegd en wat telkens werd weg gewuifd komt gewoon alsnog uit.
Is ook niet zo moeilijk om te doorzien maar blijkbaar voor de RIVM wel.Weisst![]()
Ja, voor mij ook onmogelijk. Zal misschien aan mijn netwerk liggen, maar ik ken echt niemand die thuis kan werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor mij is het onmogelijk. Morgen weer lekker de metro in.Ik heb echt geen flauw idee hoor. Het lijkt me alleen onwaarschijnlijk dat een echt groot percentage thuis kan werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het percentage in Nederland is veel hoger dan 5%. En daarnaast zijn er heel veel mensen die iets tegen thuiswerken hebben en het daarom niet doen. Vooral ouderen schijnen naar een kantoor gaan heel belangrijk te vinden. Waar ik werk ben ik de afgelopen week de enige geweest die alleen als het nodig was naar kantoor ben gegaan. De andere dagen heb ik alles vanuit thuis gedaan.Brutal. Fucking. Metal.![]()
https://content1a.omroep.(...)npak_coronavirus.pdf
225 topics aan kritiek overzichtelijk samengevat in 3 kantjes A4-papier.![]()
Hulde aan deze Medische Microbiologen!![]()
evenementen met meer dan 100 man, een beetje café zitten wel 100 man op vrijdagavond.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Avondklok in tijden van vrede? Kan ik me slecht voorstellen in een land als Nederland.
Kan me wel voorstellen dat zaken als discotheken en cafés verplicht dicht moeten de komende tijd.
Vraag me alleen wel af voor hoe langEr zullen de komende tijd wel veel en veel meer gevallen bekend worden gemaakt en de vraag is maar in hoeverre het zin heeft alles te sluiten.
Kun je over twisten of het een evenement is, bij de kroeg in het dorp was er morgen een feest gepland met dj etc. feest gaat niet door, kroeg wel gewoon open.![]()
Bij TV programma's geen publiek meer.... is ook een leuk bijeffect zodat "ze" in zichzelf kunnen gaan prevelen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Bij mij ligt het ook vaak aan mijn netwerk als ik niet meer thuis kan werken. Vliegt die VPN er weer uit..quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook onmogelijk. Zal misschien aan mijn netwerk liggen, maar ik ken echt niemand die thuis kan werken.
[..]![]()
Kan er niet bij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hulde aan deze Medische Microbiologen!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nee zeker niet, maar dit is duidelijk. Goed dat ze dat doen vanuit jullie kantoor, bij ons is er niks over gezegd en gaat iedereen waarschijnlijk gewoon werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik haalde het idd ook niet zo duidelijk uit de persco, maar de info op de site is wel duidelijk ja.
Kantoor van m'n werk is iig gesloten sowieso 1 week. Ik moet dus thuiswerken.![]()
403 Forbiddenquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hulde aan deze Medische Microbiologen!![]()
Yep, is waarschijnlijk geheim..... 403 Forbidden nginx/1.17.7quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hulde aan deze Medische Microbiologen!"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Ja ik zit ook in de trein met meer dan 100 mensen...quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
evenementen met meer dan 100 man, een beetje café zitten wel 100 man op vrijdagavond.
Kun je over twisten of het een evenement is, bij de kroeg in het dorp was er morgen een feest gepland met dj etc. feest gaat niet door, kroeg wel gewoon open.![]()
Heel dom om dat te doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:11 schreef wpor het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar dit is duidelijk. Goed dat ze dat doen vanuit jullie kantoor, bij ons is er niks over gezegd en gaat iedereen waarschijnlijk gewoon werken.
Kun je het bespreken?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
ruim 30% in Nederland, volgens De standaard. In België is het veel minder.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook onmogelijk. Zal misschien aan mijn netwerk liggen, maar ik ken echt niemand die thuis kan werken.
[..]
Ik heb echt geen flauw idee hoor. Het lijkt me alleen onwaarschijnlijk dat een echt groot percentage thuis kan werken.are we infinite or am I alone![]()
Ja, we hebben het hier voorspeld. Maar absoluut geen gevoel van "Zie je wel" .quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Het verschil is dat het RIVM en de overheid niet op basis van onderbuikgevoelens (ook al kloppen die later) kunnen handelen. Ze moeten dat doen op inzichten gestoeld op feiten en trends.
Net mijn moeder aan de telefoon gehad, die maakt zich zorgen over zichzelf. En ik om haar.
Het is niet abstract meer, het is geen theorie die misschien fout kan zijn. het is nu echt. En ik baal er toch stevig van.![]()
De trends waren echt al veel langer duidelijk zichtbaar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Het verschil is dat het RIVM en de overheid niet op basis van onderbuikgevoelens (ook al kloppen die later) kunnen handelen. Ze moeten dat doen op inzichten gestoeld op feiten en trends.
De inzichten vanuit buitenlandse betrouwbare bronnen overigens ook.
Ik blijf er een bepaalde arrogantie smaak aan nahouden.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
Jawel, misschien toch maar even doen dan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Heel dom om dat te doen.
Kun je het bespreken?![]()
Mijn vriendin is nog minimaal tot volgende week vrijdag thuis. Ik heb hoofdpijn vandaag en mijn vriendin is ook niet zo lekker. Het zal toch niet 🙄🙄![]()
Gelukkig paracetamol in huis. Sterkte.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:15 schreef Maver24 het volgende:
Mijn vriendin is nog minimaal tot volgende week vrijdag thuis. Ik heb hoofdpijn vandaag en mijn vriendin is ook niet zo lekker. Het zal toch niet 🙄🙄![]()
Nu bij MAX => gat in de programmering in de zomer vanwege het uitvallen van Olympische spelen etc.
Corona tv![]()
![]()
paracetemol en vit c erin gooienquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:15 schreef Maver24 het volgende:
Merk dat het steeds moeilijker word om informatie te vinden over de leeftijden. Ik mis er nu 95 van de 997 in Europa. Voornamelijk Frankrijk (8), Italie (22) en Spanje (29). En ik mis er 3 in Duitsland.
Verder kolom erbij gezet voor scholen acties. Ben nog info van andere landen aan het zoeken.~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
quote:quote:Ik heb 'm even gedownload en geüpload: https://docdro.id/Zlj3LOkquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:12 schreef Vallon het volgende:
Yep, is waarschijnlijk geheim..... 403 Forbidden nginx/1.17.7![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:16 schreef joyvke het volgende:
Merk dat het steeds moeilijker word om informatie te vinden over de leeftijden. Ik mis er nu 95 van de 997 in Europa. Voornamelijk Frankrijk en Spanje. En ik mis er 3 in Duitsland.
Verder kolom erbij gezet voor scholen acties. Ben nog info van andere landen aan het zoeken.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: