Ik denk dat nog geen 5% van de mensen thuis kan werken. Dit zet toch geen zoden aan de dijk joh.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, dat geldt sowieso.
Thuiswerken indien mogelijk, voor iedereen.
Als je thuis bent/blijft, hoef je niet als een malle je handen steeds te desinfecteren....quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ook grotendeels uitverkocht bij deze buurt-Appie, maar ik heb nog een liter van de action dus ik zit wel okee. en ik zit nu toch thuis...
avondklokquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met;
- Scholen vanaf maandag dicht
- Evenementen met meer dan 20 personen verboden
- Alle culturele instellingen verplicht gesloten
- Afstel ESF
- Afstel EK 2020
Het fijne wel is dat al die pipo's de hele tijd riepen dat ze zicht aan de RIVM richtlijnen hielden bij het niks doen. Nu kunnen ze er niet meer om heen dat de RIVM richtlijn is dat mensen thuis moeten werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
In dit geval, nee. Je dient gewoon te luisteren en niet zelf een lijn trekken of je werkgever een lijn laten trekken. Juist door dit soort gedoe gaat het dan alsnog mis.
Na, wc-bezoek wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:03 schreef Vallon het volgende:
[..]
Als je thuis bent/blijft, hoef je niet als een malle je handen steeds te desinfecteren....
Wat een paniekzaaiers daarquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
3 MINUTEN GELEDEN
Stevige kritiek microbiologen op RIVM
Als Nederland nu niet meteen doorpakt in het beteugelen van het aantal coronabesmettingen, zullen de gevolgen niet te overzien zijn. Dat schrijft de Nederlandse Vereniging voor Medische Microbiologie vandaag aan het RIVM, na de aankondiging van extra maatregelen in het hele land. De artsen stellen dat nu niet optreden uiteindelijk tot meer schade zal leiden. "Alleen drastische maatregelen in de beginfase kunnen het risico voor burgers beperken."
De artsen hebben data van het virus bestudeerd uit andere bronnen en concluderen dat informatie op de RIVM-site "ernstig achterloopt en niet compleet is". Ze verwijten het RIVM niet voldoende op coronacontacten te testen.
NOS
Soep is altijd wel in de bonus, net als wc-papier. Blikken is een breed begrip, maar ook veel ingeblikte vissen zijn wel twee keer per maand in de bonus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In de appie zag ik trouwens wel dat soep, bepaalde blikken, en WC papier allemaal in de bonus waren. Toeval? Of zou er gewoon een algoritme achter zitten dat ziet dat het populair is nu, en het in de bonus gooit?
Leeg schap bananenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:49 schreef DupingDelight het volgende:
Coronavirus: Danish government calls for end to hoarding
In Denemarken gaat men los op de winkels.
Ok 😜 Thanks.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)navirus-in-nederland
quote:A Brazilian official who met President Trump and Vice President Pence at Mar-a-Lago on Saturday has tested positive for coronavirus, though Trump said he “isn’t concerned” about the development.
Thuisblijven bij verkoudheidsklachten. Helemaal thuisblijven. Thuiswerken tenzij het onmogelijk is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, dat geldt sowieso.
Thuiswerken indien mogelijk, voor iedereen.
Ik haalde het idd ook niet zo duidelijk uit de persco, maar de info op de site is wel duidelijk ja.quote:
Yep, maatregelen moet je spreiden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met;
- Scholen vanaf maandag dicht
- Evenementen met meer dan 20 personen verboden
- Alle culturele instellingen verplicht gesloten
- Afstel ESF
- Afstel EK 2020
Dit is überhaupt gewoon mijn laatste 1,5 maand. Alles wat ik tegen mijn omgeving heb gezegd en wat telkens werd weg gewuifd komt gewoon alsnog uit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat een paniekzaaiers daar
Ik vind het toch wel mooi hoor dat alles wat hier al dagelang geroepen wordt door sommige users keer op keer bevestigd wordt door de echte experts.
Voor mij is het onmogelijk. Morgen weer lekker de metro in.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik denk dat nog geen 5% van de mensen thuis kan werken. Dit zet toch geen zoden aan de dijk joh.
Ik had het niet verwacht. Was er niet mee bezig. Tot ik 2 dagen geleden besloot het fok topic eens te checken. Die geeft een realistischer beeld dan ad.nl.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je hebt twee weken voorbereidingstijd gehad. Dit was een maatregel waar je op kon wachten.
Het percentage in Nederland is veel hoger dan 5%. En daarnaast zijn er heel veel mensen die iets tegen thuiswerken hebben en het daarom niet doen. Vooral ouderen schijnen naar een kantoor gaan heel belangrijk te vinden. Waar ik werk ben ik de afgelopen week de enige geweest die alleen als het nodig was naar kantoor ben gegaan. De andere dagen heb ik alles vanuit thuis gedaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik denk dat nog geen 5% van de mensen thuis kan werken. Dit zet toch geen zoden aan de dijk joh.
Avondklok in tijden van vrede? Kan ik me slecht voorstellen in een land als Nederland.quote:
Het verschil is dat het RIVM en de overheid niet op basis van onderbuikgevoelens (ook al kloppen die later) kunnen handelen. Ze moeten dat doen op inzichten gestoeld op feiten en trends.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:06 schreef merino het volgende:
[..]
Dit is überhaupt gewoon mijn laatste 1,5 maand. Alles wat ik tegen mijn omgeving heb gezegd en wat telkens werd weg gewuifd komt gewoon alsnog uit.
Is ook niet zo moeilijk om te doorzien maar blijkbaar voor de RIVM wel.
Ja, voor mij ook onmogelijk. Zal misschien aan mijn netwerk liggen, maar ik ken echt niemand die thuis kan werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor mij is het onmogelijk. Morgen weer lekker de metro in.
Ik heb echt geen flauw idee hoor. Het lijkt me alleen onwaarschijnlijk dat een echt groot percentage thuis kan werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het percentage in Nederland is veel hoger dan 5%. En daarnaast zijn er heel veel mensen die iets tegen thuiswerken hebben en het daarom niet doen. Vooral ouderen schijnen naar een kantoor gaan heel belangrijk te vinden. Waar ik werk ben ik de afgelopen week de enige geweest die alleen als het nodig was naar kantoor ben gegaan. De andere dagen heb ik alles vanuit thuis gedaan.
evenementen met meer dan 100 man, een beetje café zitten wel 100 man op vrijdagavond.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Avondklok in tijden van vrede? Kan ik me slecht voorstellen in een land als Nederland.
Kan me wel voorstellen dat zaken als discotheken en cafés verplicht dicht moeten de komende tijd.
Vraag me alleen wel af voor hoe langEr zullen de komende tijd wel veel en veel meer gevallen bekend worden gemaakt en de vraag is maar in hoeverre het zin heeft alles te sluiten.
Bij mij ligt het ook vaak aan mijn netwerk als ik niet meer thuis kan werken. Vliegt die VPN er weer uit..quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook onmogelijk. Zal misschien aan mijn netwerk liggen, maar ik ken echt niemand die thuis kan werken.
[..]
Kan er niet bij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
https://content1a.omroep.(...)npak_coronavirus.pdf
225 topics aan kritiek overzichtelijk samengevat in 3 kantjes A4-papier.![]()
Hulde aan deze Medische Microbiologen!
Nee zeker niet, maar dit is duidelijk. Goed dat ze dat doen vanuit jullie kantoor, bij ons is er niks over gezegd en gaat iedereen waarschijnlijk gewoon werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik haalde het idd ook niet zo duidelijk uit de persco, maar de info op de site is wel duidelijk ja.
Kantoor van m'n werk is iig gesloten sowieso 1 week. Ik moet dus thuiswerken.
403 Forbiddenquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
Yep, is waarschijnlijk geheim..... 403 Forbidden nginx/1.17.7quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ja ik zit ook in de trein met meer dan 100 mensen...quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
evenementen met meer dan 100 man, een beetje café zitten wel 100 man op vrijdagavond.
Kun je over twisten of het een evenement is, bij de kroeg in het dorp was er morgen een feest gepland met dj etc. feest gaat niet door, kroeg wel gewoon open.
Heel dom om dat te doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:11 schreef wpor het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar dit is duidelijk. Goed dat ze dat doen vanuit jullie kantoor, bij ons is er niks over gezegd en gaat iedereen waarschijnlijk gewoon werken.
ruim 30% in Nederland, volgens De standaard. In België is het veel minder.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook onmogelijk. Zal misschien aan mijn netwerk liggen, maar ik ken echt niemand die thuis kan werken.
[..]
Ik heb echt geen flauw idee hoor. Het lijkt me alleen onwaarschijnlijk dat een echt groot percentage thuis kan werken.
Ja, we hebben het hier voorspeld. Maar absoluut geen gevoel van "Zie je wel" .quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Het verschil is dat het RIVM en de overheid niet op basis van onderbuikgevoelens (ook al kloppen die later) kunnen handelen. Ze moeten dat doen op inzichten gestoeld op feiten en trends.
De trends waren echt al veel langer duidelijk zichtbaar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Het verschil is dat het RIVM en de overheid niet op basis van onderbuikgevoelens (ook al kloppen die later) kunnen handelen. Ze moeten dat doen op inzichten gestoeld op feiten en trends.
Jawel, misschien toch maar even doen dan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Heel dom om dat te doen.
Kun je het bespreken?
Gelukkig paracetamol in huis. Sterkte.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:15 schreef Maver24 het volgende:
Mijn vriendin is nog minimaal tot volgende week vrijdag thuis. Ik heb hoofdpijn vandaag en mijn vriendin is ook niet zo lekker. Het zal toch niet 🙄🙄
paracetemol en vit c erin gooienquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:15 schreef Maver24 het volgende:
Mijn vriendin is nog minimaal tot volgende week vrijdag thuis. Ik heb hoofdpijn vandaag en mijn vriendin is ook niet zo lekker. Het zal toch niet 🙄🙄
quote:
quote:
Ik heb 'm even gedownload en geüpload: https://docdro.id/Zlj3LOkquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:12 schreef Vallon het volgende:
Yep, is waarschijnlijk geheim..... 403 Forbidden nginx/1.17.7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |