Ik ook. Toch voor de zekerheid. En we hadden hier een paar weken terug al een goeie griep dus we hadden nog wat voorraad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ha, gisteren nog 3x 50 gescoord, 3 pakjes was het max per klant
Ik gisteren 4 bij de Etos. Maar, 2 voor mij en 2 voor mijn moeder. Echt.quote:
Mijn werkgever heeft dat advies nog niet gegeven. Ik snap wat jullie bedoelen, maar ik wil eerst dat advies zien. Dat volgt straks wel via een interne mail denk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, of je thuis wil blijven werken. Ongeacht of je klachten hebt.
De overheid geeft dat advies zojuist, pipo.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft dat advies nog niet gegeven. Ik snap wat jullie bedoelen, maar ik wil eerst dat advies zien. Dat volgt straks wel via een interne mail denk.
Zou in principe ingezet kunnen worden om dat soort werk te doen mochten er tekorten ontstaan bij de radiologie. Zit wel in onze opleiding in ieder geval, maar denk dat ik straks ook hard nodig ben op eigen afdeling als een deel van het personeel besmet raakt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:50 schreef _I het volgende:
[..]
Moet jij straks allemaal longfoto's maken?
Paracetamol for the win! Daarnaast ook ibuprofen mocht paracetamol niet voldoende zijn zoals het bestrijden van kiespijn en pijn bij tandvleesontsteking.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:49 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Paracetamol is één van de weinig essentiële medicijnen die je standaard in huis moet hebbenVeilig en werkt goed koortsverlagend wat bij flinke koorts en een haperend zorgsysteem zomaar eens levensreddend zou kunnen blijken te zijn.
Ja dat weet ik, pannekoek. Ik zeg alleen dat ik het bericht van de werkgever afwacht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De overheid geeft dat advies zojuist, pipo.
De overheid >>>>> je werkgever.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft dat advies nog niet gegeven. Ik snap wat jullie bedoelen, maar ik wil eerst dat advies zien. Dat volgt straks wel via een interne mail denk.
Alle zeilen zullen wel bij moeten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zou in principe ingezet kunnen worden om dat soort werk te doen mochten er tekorten ontstaan bij de radiologie. Zit wel in onze opleiding in ieder geval, maar denk dat ik straks ook hard nodig ben op eigen afdeling als een deel van het personeel besmet raakt.
Ik snap heel goed dat ze bij zorgmedewerkers zeggen dat je moet gaan werken als je geen koorts hebt. Als ik echter met milde klachten en geen koorts een paar collega's besmet zijn wij nog verder van huis, dus weet niet zo goed hoe ze dit het beste kunnen aanpakken.
Misschien vaker testen ofzo ....
Zojuist hier in de supermarkt was het wc-papier op en de vriezer waar de diepvriespizza's liggen was ook zo goed als leegquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:54 schreef Elan het volgende:
Alle kinderparacetamol is zo goed als uitverkocht,zetpillen.
Als je kleintjes heb lopen dus ff snel scoren als je ze ziet.
Gezelligquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
3 MINUTEN GELEDEN
Stevige kritiek microbiologen op RIVM
Als Nederland nu niet meteen doorpakt in het beteugelen van het aantal coronabesmettingen, zullen de gevolgen niet te overzien zijn. Dat schrijft de Nederlandse Vereniging voor Medische Microbiologie vandaag aan het RIVM, na de aankondiging van extra maatregelen in het hele land. De artsen stellen dat nu niet optreden uiteindelijk tot meer schade zal leiden. "Alleen drastische maatregelen in de beginfase kunnen het risico voor burgers beperken."
De artsen hebben data van het virus bestudeerd uit andere bronnen en concluderen dat informatie op de RIVM-site "ernstig achterloopt en niet compleet is". Ze verwijten het RIVM niet voldoende op coronacontacten te testen.
NOS
Waarom? Wat gaan zij doen, zeggen dat de overheid stom is en dat je absoluut niet thuis mag werken terwijl dat wel kan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, pannekoek. Ik zeg alleen dat ik het bericht van de werkgever afwacht.
Wtf is er mis met jullie? Mag een mens even wennen en twijfelen?
en volgende week als de paniek van de persconferentie weer gedaalt is liggen de vakken weer vol..quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zojuist hier in de supermarkt was het wc-papier op en de vriezer waar de diepvriespizza's liggen was ook zo goed als leeg
Daar zal het ook echt elke dag vollopen met bezoekersquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:56 schreef Zipportal het volgende:
Drents Museum sluit per direct de deuren om coronavirus
https://www.rtvdrenthe.nl(...)euren-om-coronavirus
Werk je in Nederland? Dan moet je voorlopig thuis werken als je die mogelijkheid hebt. Daar is geen interne mail voor nodig. Dit geldt dus zowel voor zieke als voor gezonde mensen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:52 schreef Cronometer het volgende:
Waar is hier?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zojuist hier in de supermarkt was het wc-papier op en de vriezer waar de diepvriespizza's liggen was ook zo goed als leeg
wat wij al langer zeggen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
3 MINUTEN GELEDEN
Stevige kritiek microbiologen op RIVM
Als Nederland nu niet meteen doorpakt in het beteugelen van het aantal coronabesmettingen, zullen de gevolgen niet te overzien zijn. Dat schrijft de Nederlandse Vereniging voor Medische Microbiologie vandaag aan het RIVM, na de aankondiging van extra maatregelen in het hele land. De artsen stellen dat nu niet optreden uiteindelijk tot meer schade zal leiden. "Alleen drastische maatregelen in de beginfase kunnen het risico voor burgers beperken."
De artsen hebben data van het virus bestudeerd uit andere bronnen en concluderen dat informatie op de RIVM-site "ernstig achterloopt en niet compleet is". Ze verwijten het RIVM niet voldoende op coronacontacten te testen.
NOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |