Alle schoolpauzes zijn afgelast.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
geen bijeenkomsten met >100 personen. Ben benieuwd hoe de schoolpauzes eruit gaan zien. De aula dichtgooien bij 101 leerlingen?
Zijn gewoon lunchpakketjes aan het uitdelen, niets aan de hand.quote:
Daar moet je ook nu juist niet heengaan. Volgende week, als half nederland gestrekt ligt, lijkt me een beter moment.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En supermarkten, waar nu iedereen gaat hamsteren.
Je weet het niet idd, maar ik ga niet naar de dokter iig, gewoon even uitzieken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb zelf ook sinds gisterochtend last van keelpijn. Geen risicogebied hier maar waarschijnlijk wel klanten in de winkel gehad die uit Brabant komen of in Italie zijn geweest, kan haast niet anders.
Nouja had ook 3 zieke collega's die twee weken geleden verkouden waren en griep hadden. Misschien hebben die me wel aangestoken.
In Brabant zijn de meeste schappen ook vol, dus dat met het hamsteren zal wel meevallen!quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En supermarkten, waar nu iedereen gaat hamsteren.
En die collega's leven nog ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb zelf ook sinds gisterochtend last van keelpijn. Geen risicogebied hier maar waarschijnlijk wel klanten in de winkel gehad die uit Brabant komen of in Italie zijn geweest, kan haast niet anders.
Nouja had ook 3 zieke collega's die twee weken geleden verkouden waren en griep hadden. Misschien hebben die me wel aangestoken.
Weet bijna zeker dat het dit weekend een gekkenhuis zal worden..quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In Brabant zijn de meeste schappen ook vol, dus dat met het hamsteren zal wel meevallen!
Die reporters staan te dicht op elkaarquote:
1m25 toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:29 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Die reporters staan te dicht op elkaarTwee meter afstand toch?
Vraag bij manager gelegd, ik ben benieuwd wat die zegt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:24 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dit moment is wel een uitzonderingsgeval om thuis te blijven als je je ziek voelt.
Ja. Als je tijd hebt, kan je het beste op vrijdagavond boodschappen doen. Dan is het een stuk rustiger en zijn de schappen net bijgevuld.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat het dit weekend een gekkenhuis zal worden..
Nee, NRW heeft evenementen verboden (>1000) sinds gisteren. Maar ik verwacht wel dat er nog meer maatregelen komen, net als in NLD.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Duitsland ook al op slot eigenlijk.
Ben benieuwd naar dat pakketje aanvullende maatregelen.. dan zal de pleuris wel uitbreken inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat het dit weekend een gekkenhuis zal worden..
Waarmee aansmeren?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:30 schreef Nober het volgende:
Bij de jumbo stond er een vrouw hun nieuwe pas aan te smeren.
ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeiden ze dat in de persco? Ook zonder klachten? Echt?
Ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, lijkt me verstandig besluit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |