Ja, zeker een kans idd. Ik heb nu zo'n 5 dagen verkoudheidsverschijnselen en ook een beetje koorts iig. Hoesten neemt wel af. Ik zat een vrij lange tijd naast iemand uit Limburg afgelopen donderdag die echt snip- en snipverkouden was. (Kan net zo goed mild seizoensgriepje zijn natuurlijk, had er eigenlijk ook mee doorgelopen).quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar als je alle familieleden meetelt die het RIVM niet test zit je hier op hetzelfde percentage waarschijnlijk.
Brood en spelen houdt het volk rustig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar de F1 gaat gewoon door dus?
Bijzonder wel
Ze geven hiermee wel weer een onduidelijk signaal af.quote:
Hier nog wel genoeg rijst etc.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:21 schreef RipCity het volgende:
Geen pasta of rijst en noodles en toiletpapier meer zojuist in supermarket hier.
Vrouw voor me zei: voelt als het einde vd wereld dus ik heb voor de zekerheid maar wat biscuits gekocht![]()
Ik mijd al mijn hele leven sociale contacten, born for thisquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:18 schreef PippenScottie het volgende:
Voor introverten als ik zijn dit heerlijke maatregelen.
Nee hoor. Ik bedoel, die zijn een grote risicogroep wb infectie en verspreiding.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Iedereen boven 45 een ster op de jas naaien?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Iedereen boven 45 een ster op de jas naaien?
Dit moment is wel een uitzonderingsgeval om thuis te blijven als je je ziek voelt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Probeer het eens op een nettere manier, josti.
Als Ajacied bent ik het hier niet mee eens.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:24 schreef Treinhoer het volgende:
Balen dat het voetbal ook allemaal stopt. Logisch wel, maar balen.
Nederland is een land dat zelden vanwege externe omstandigheden uni's laat sluiten. Tot zover ik weet moeten de dijken breken voordat uni's echt dichtgaan. Het was dan ook bijzonder om te zien wat de overheid van plan is tijdens corona, maar ik had al verwacht dat uni's open zouden blijven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:22 schreef Jane het volgende:
Middelbare scholen blijven dus ook open, maar daar geldt dat argument van de ouders die dan moeten thuisblijven toch niet voor, neem ik aan?
Een middelbare scholier heeft toch niet constant toezicht nodig?
En supermarkten, waar nu iedereen gaat hamsteren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
geen bijeenkomsten met >100 personen. Ben benieuwd hoe de schoolpauzes eruit gaan zien. De aula dichtgooien bij 101 leerlingen?
Kijk bij dat soort lieve vrouwen moet je vragen of je langs kan op de koffie. 👍quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:21 schreef RipCity het volgende:
Geen pasta of rijst en noodles en toiletpapier meer zojuist in supermarket hier.
Vrouw voor me zei: voelt als het einde vd wereld dus ik heb voor de zekerheid maar wat biscuits gekocht![]()
Daar zal het wel op neer komen denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
geen bijeenkomsten met >100 personen. Ben benieuwd hoe de schoolpauzes eruit gaan zien. De aula dichtgooien bij 101 leerlingen?
Ja, sowieso thuiswerken als het kan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is het nou de bedoeling om ook zonder klachten thuis te werken als je kunt? Lees daar wisselende dingen over.
Heb zelf ook sinds gisterochtend last van keelpijn. Geen risicogebied hier maar waarschijnlijk wel klanten in de winkel gehad die uit Brabant komen of in Italie zijn geweest, kan haast niet anders.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, zeker een kans idd. Ik heb nu zo'n 5 dagen verkoudheidsverschijnselen en ook een beetje koorts iig. Hoesten neemt wel af. Ik zat een vrij lange tijd naast iemand uit Limburg afgelopen donderdag die echt snip- en snipverkouden was. (Kan net zo goed mild seizoensgriepje zijn natuurlijk, had er eigenlijk ook mee doorgelopen).
Engelsen. Dus krijg je een kopje zwarte thee met melk erin. Eigenlijk hetzelfde als koffie dusquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:25 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Kijk bij dat soort lieve vrouwen moet je vragen of je langs kan op de koffie. 👍
niet alle klassen gelijk met pauzequote:Op donderdag 12 maart 2020 16:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
Ik zie de nummertjes en rijen (meter afstand) al voor mij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En supermarkten, waar nu iedereen gaat hamsteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |