Zucht.. Lijkt me toch wel één van de belangrijkste vragen. Als je je ziekenhuispersoneel niet kunt beschermen heb je straks een nog veel groter probleem.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, onze helden van de media konden eindelijk vragen stellen enkwamen niet verder dan "hoe ziet een dag in Nederland er nu uit dan"
Daar is allemaal geen bewijs voor.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:40 schreef polderturk het volgende:
Deze arts vertelt dat je veel moet luchten. Hij geeft aan dat het virus er 20 minuten over doet om zich te hechten aan je lichaam. Als je de lucht ververst, kan het virus moeilijk hechten.
Ook adviseert hij je neus te wassen met een zoutoplossing. Per 100 ml water 1 theelepel zout. Dit verkleint de kans op een infectie tot 40%. Zout bestaat uit Natrium-Chloride. Het chloride gedeelte werkt desinfecterend.
Een beetje thermometer geeft zelf aan of het goed of fout zit tegenwoordig.quote:
Uh, natuurlijk wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Is niet echt nieuws voor ons hier toch?
Ik heb ook nog geen enkel mondkapje gezien.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Volgens mij maakt hier echt niemand zich druk, nog geen enkel leeg schap gezien.
Oef, jah, excuses, sla hier en daar wel eens een topic over.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Al gepost.
Maar op een aantal punten toch haaks op het NL beleid, vooral qua testen.
Tja, slaat wel weer alles natuurlijk. Ik zou als Vlaming toch langzamerhand een beetje ongeduldig worden hoor, of gewoon emigreren, naar NL.quote:
Dat spoelen doe ik bij elke verkoudheid, en mijn ervaring is dat het de klachten fors vermindert.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:40 schreef polderturk het volgende:
Deze arts vertelt dat je veel moet luchten. Hij geeft aan dat het virus er 20 minuten over doet om zich te hechten aan je lichaam. Als je de lucht ververst, kan het virus moeilijk hechten.
Ook adviseert hij je neus te wassen met een zoutoplossing. Per 100 ml water 1 theelepel zout. Dit verkleint de kans op een infectie tot 40%. Zout bestaat uit Natrium-Chloride. Het chloride gedeelte werkt desinfecterend.
Nee, dit wisten wij al rond derde week januari.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Is niet echt nieuws voor ons hier toch?
Euh, je hebt daar zelfs hulpmiddelen voor.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:42 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Zout gaan snuiven met zn allen. Hoe verzin je het?
Ja maar hoe kun je nou niet weten wat een standaard lichaamstemperatuur isquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:42 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een beetje thermometer geeft zelf aan of het goed of fout zit tegenwoordig.
Dat laatste was me al duidelijk nadat de vliegvelden etc gewoon vrolijk open bleven sinds half januari al.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:42 schreef _I het volgende:
[..]
Oef, jah, excuses, sla hier en daar wel eens een topic over.![]()
Scholen dicht, maar vooral dat in heel europa containment niet meer lukt.
Leuk dat je filmpje van de speld deeltquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:40 schreef polderturk het volgende:
Paar dingetjes waren uitverkocht bij buurt-Appie, zoals sanitaire zeep, verder alles aanwezig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:40 schreef Silverdigger2 het volgende:
Graag fotos van de lege supermarkten![]()
Ik heb genoeg noodles en rijst voor 2 weken rijst met kip en noodles met spek
Dat leek mij wel duidelijk. Overal lopen de aantallen besmettingen op.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:42 schreef _I het volgende:
[..]
Ik dacht dat snot nou juist geen symptoom van corona was. Als je veel snot hebt is het gewoon een verkoudheid, had ik gelezen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat spoelen doe ik bij elke verkoudheid, en mijn ervaring is dat het de klachten fors vermindert.
Bestaat er ook niet-sanitaire zeep? Is het dan nog wel zeep?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Paar dingetjes waren uitverkocht bij buurt-Appie, zoals sanitaire zeep, verder alles aanwezig.
Bij de Kruidvat de paracetamol. Alsof dat helpt tegen een virus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Paar dingetjes waren uitverkocht bij buurt-Appie, zoals sanitaire zeep, verder alles aanwezig.
Stad-dorp?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, snap ik, bedoelde het ook niet vervelend dat het al gepost wasquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:42 schreef _I het volgende:
[..]
Ze houden het niet eens meer geheim. We zullen het moeten ondergaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat leek mij wel duidelijk. Overal lopen de aantallen besmettingen op.
Merkel die gisteren zei dat 70% vd Duitsers het virus gaan krijgen.
tegen koortsquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij de Kruidvat de paracetamol. Alsof dat helpt tegen een virus.
Is bovedien slecht voor je algehele weerstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |