je mag niet liegen, hequote:Op donderdag 12 maart 2020 15:57 schreef nelsonwarm het volgende:
[..]
Indien men geen symptomen vertoont, is de kans op overdragen van het virus nihil tot zeer beperkt.
Niet-zorgpersoneel met klachten van de bovenste luchtwegen (met of zonder koorts) moet thuis blijven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:52 schreef Discombobulate het volgende:
Iedereen blijft thuis met klachten of iedereen blijft thuis met klachten + koorts?
Bruno zei namelijk eerst het eerste en daarna, een paar minuten later, nog met koorts erbij.
je houdt niet van je familie?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Wil je de hele samenleving ontwrichten?
Ik vind de maatregelen wel ok. Wel vreemd dat ze niks over de luchtvaart hebben gezegd.
Ditquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je manager vindt het vast erger als de hele afdeling straks ziek is.
Jawel, tm 31 maart.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
De witte Chinees meldt dat het amateurvoetbal eruit ligt maar dat is toch niet zo
werken zul je!quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:59 schreef Dekatria het volgende:
Werkend in het onderwijs heb ik met ongeloof de persco zitten kijken. Bizar.
twitter:weddenopsport twitterde op donderdag 12-03-2020 om 12:39:57Bij de wedkantoren kan straks alleen nog maar gewed worden op E-Sports #Corona reageer retweet
Op de gemiddelde voetbalclub lopen meer dan 100 mensen rond.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
De witte Chinees meldt dat het amateurvoetbal eruit ligt maar dat is toch niet zo
Jawel. vanochtend vroeg al bekend.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe kom je daarbij ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:57 schreef nelsonwarm het volgende:
[..]
Indien men geen symptomen vertoont, is de kans op overdragen van het virus nihil tot zeer beperkt.
Waarom precies? Oprechte vraag (en mijn vrouw is docent).quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:59 schreef Dekatria het volgende:
Werkend in het onderwijs heb ik met ongeloof de persco zitten kijken. Bizar.
Dat zou echt huge zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
https://twitter.com/FCAfkicken/status/1238116970085711875
Volgens L'Equipe maakt de UEFA komende dinsdag bekend dat het het EK van 2020 verplaatst wordt naar 2021!
twitter:JoopSoesan twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:03:24@bpschut @jasonwalters85 In Israel komt vanavond de aankondiging dat scholen de komende 5 weken dicht gaan. reageer retweet
Mijn andere manager was vorige week verkouden. Had dezelfde klachten. Waar ik woon zijn bijna geen besmettingen. Ik neem Corona wel serieus, hoor. Maar heb vaker last van mijn longen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:04 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Wat snap je er in hemelsnaam niet aan?? Door dit soort domme mensen gaat dit land nog eens naar de klote.
Die man net op de persco zei dat kleinschalige wedstrijden gewoon door kunnen gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jawel. vanochtend vroeg al bekend.
De KNVB heeft alle amateurvoetbalcompetities in Nederland stilgelegd tot 1 april vanwege het coronavirus.Dit betekent dat er zowel komende zaterdag en zondag als de twee weekeinde daarop 21 /22 en 28/29 maart) niet gevoetbald wordt op amateurniveau.quote:
Dat is niet niks.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:08 schreef Ryan3 het volgende:
Scholen in Israël 5 weken dicht.twitter:JoopSoesan twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:03:24@:bpschut @:jasonwalters85 In Israel komt vanavond de aankondiging dat scholen de komende 5 weken dicht gaan. reageer retweet
Ik zit (gelukkig) nog niet op m’n oude Top2000-snelheidquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef Slayage het volgende:
İs het een record trouwens hoe snel dit topic gaat?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Witte Chinees. Wedden dat hij patiënt zero is geweest
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Witte Chinees. Wedden dat hij patiënt zero is geweest
Ja ik kan het verder nergens vinden en die man zei wat anders.. Maar goed.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
De KNVB heeft alle amateurvoetbalcompetities in Nederland stilgelegd tot 1 april vanwege het coronavirus.Dit betekent dat er zowel komende zaterdag en zondag als de twee weekeinde daarop 21 /22 en 28/29 maart) niet gevoetbald wordt op amateurniveau.
Eerder deze week werd bekend dat alle Brabantse clubs niet in actie zouden komen, maar die maatregel geldt nu voor alle amateurvoetbalteams in Nederland.
In België werd deze maatregel donderdagochtend ook al genomen. Ook mag er bij onze zuiderburen tot die tijd niet getraind worden door voetbalclubs.
https://www.gelderlander.(...)://www.google.co.uk/
De witte Chinees neem ik niet zo serieus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Het wordt gewoon nu op het journaal gezegd.
Idd.....typisch.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Dus de scholen fungeren nu als kinderopvang ....
het gaat erom dat je anderen niet besmetquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef Cronometer het volgende:
Ik snap het advies niet. Heb wat last van mijn longen sinds vanmorgen en snotter een beetje. Daar blijf je toch niet voor thuis? Mijn manager ziet me al aankomen.
Maar of het nou heel nuttig is als je het wel als opvang gebruikt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan hè. Idem Denemarken btw. In NL is het kennelijk niet mogelijk.
De UEFA komt volgende week dinsdag bij elkaar:quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:09 schreef Rewimo het volgende:
Er komt een conferentie over het EK, zeggen ze net op NPO1. Insteek is het verplaatsen van het EK naar 2021.
Ik snap het.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het gaat erom dat je anderen niet besmet
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:08 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mijn andere manager was vorige week verkouden. Had dezelfde klachten. Waar ik woon zijn bijna geen besmettingen. Ik neem Corona wel serieus, hoor. Maar heb vaker last van mijn longen.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:11 schreef -0- het volgende:
[..]
Maar of het nou heel nuttig is als je het wel als opvang gebruikt.
Kenniseconomie is alles hierquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan hè. Idem Denemarken btw. In NL is het kennelijk niet mogelijk.
Probeer het eens op een nettere manier, josti.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:12 schreef AToontje87 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit kan toch gewoon niet waar zijn...
Iemand anders die nog moeite in dit hopeloos geval wil steken? Ik ga er verder niet meer op in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |