Welkom in Nederland.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:55 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat mensen het verschil tussen crisismanagment en lange-termijn beleid niet snappen...
Weet het. Maar ben benieuwd in hoe verre lichamelijk zou meespelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen idee maar dat hoeft niet om besmet te raken natuurlijk.
Ik weet niet of ik Corona heb maar dikke kans dat ik via mijn kinderen ben aangestokenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar ze besmetten hun ouders/overige familie wel.
Ik zal die veiligheidsvoorschriften in acht nemen. 😷quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als ze niet met het OV komt en je haar geen hand geeft 👍
Mooi filmpje over aantallen buiten China.twitter:ggukloona twitterde op donderdag 12-03-2020 om 15:56:28covid19 cancel your world tour #coronavirusNederland https://t.co/c9t1SsGfh0 reageer retweet
Vooral met het mooie weer zit er zo overal 100 mensen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:57 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja, want daar zitten niet zo snel 100+ mensen werd gesuggereerd.
Well guess what.. restaurant waar ik wel eens bijbeun echt wel dus. Die zullen wel goed balen. Geen idee hoe die het gaan doen (en zitten in Brabant.. afwachten wat aanvullende maatregelen gaan doen).
ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:59 schreef weetjewel5 het volgende:
zijn nu alle evenementen met >100 mensen afgelast?
Vraag me af hoe dat bij bijvoorbeeld bruiloften gaat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:59 schreef weetjewel5 het volgende:
zijn nu alle evenementen met >100 mensen afgelast?
Niet meer dan 100 inclusief bemanning, denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:59 schreef merdobach het volgende:
Ik vlieg over 3 dagen naar Kenia, zitten meer dan 200 mensen op die vlucht. Hoe werkt dat?
Hou dit soort dingen gewoon lekker op je groepsapp.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:59 schreef StephanL het volgende:
Mooi filmpje over aantallen buiten China.twitter:ggukloona twitterde op donderdag 12-03-2020 om 15:56:28covid19 cancel your world tour #coronavirusNederland https://t.co/c9t1SsGfh0 reageer retweet
Die krijgen wel een plek op de IC.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:56 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hebben Trump, Bernie en Biden elkaar nog ontmoet daarna
Over 2 weken allemaal op de IC.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:59 schreef merdobach het volgende:
Ik vlieg over 3 dagen naar Kenia, zitten meer dan 200 mensen op die vlucht. Hoe werkt dat?
Vo is per direct kinderopvang geworden!quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:59 schreef Dekatria het volgende:
Werkend in het onderwijs heb ik met ongeloof de persco zitten kijken. Bizar.
Gastenlijst veranderen en vragen hoeveel personeel er rond loopt in de trouwzaal.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:00 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat bij bijvoorbeeld bruiloften gaat.
Yannick is witheet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk krijgen we nog duiding van Kok Ton Kas.
Ok dankjewel, zal je advies in acht nemen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:00 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Hou dit soort dingen gewoon lekker op je groepsapp.
Zorg dat je nooit meer dan 90 stoelen in totaal ergens neerzet. Dan houd je ook rekening met die kleine aantallen staande mensen. Komt goed.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:57 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja, want daar zitten niet zo snel 100+ mensen werd gesuggereerd.
Well guess what.. restaurant waar ik wel eens bijbeun echt wel dus. Die zullen wel goed balen. Geen idee hoe die het gaan doen (en zitten in Brabant.. afwachten wat aanvullende maatregelen gaan doen).
Verboden dus zullen de verhuurders van de ruimtes wel annuleren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:00 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat bij bijvoorbeeld bruiloften gaat.
Zo moeilijk is het allemaal niet inderdaad. Bedenk wat je gepland hebt de komende tijd en kijk in hoeverre dat nu nog kan. Besluit dan om af te lasten of aan te passen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Gastenlijst veranderen en vragen hoeveel personeel er rond loopt in de trouwzaal.
Zou ik dit kunnen claimen bij mijn annuleringsverzekering. Aangezien overheid nu duidelijk zegt 100+ is no-go.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet meer dan 100 inclusief bemanning, denk ik.
Aal.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef Slayage het volgende:
İs het een record trouwens hoe snel dit topic gaat?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef Cronometer het volgende:
Ik snap het advies niet. Heb wat last van mijn longen sinds vanmorgen en snotter een beetje. Daar blijf je toch niet voor thuis? Mijn manager ziet me al aankomen.
Dan wel thuis blijven en een naamsverandering naar Coronameter aanvragenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef Cronometer het volgende:
Ik snap het advies niet. Heb wat last van mijn longen sinds vanmorgen en snotter een beetje. Daar blijf je toch niet voor thuis? Mijn manager ziet me al aankomen.
Volgens mij ging het WK topic nog sneller.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef Slayage het volgende:
Zeg tegen je manager dat je niemand aan wilt steken en daarom thuis gaat werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef Cronometer het volgende:
Maak het bespreekbaar metje managerquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef Cronometer het volgende:
Nu dus wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef Cronometer het volgende:
Drugsdealers hebben daar ook geen schijn van kans.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:02 schreef El-Stinho het volgende:
In de Filipijnse hoofdstad Manilla worden vergaande maatregelen genomen om de uitbraak van het coronavirus in te perken. Grote openbare bijeenkomsten zijn de komende maand verboden en de scholen gaan vier weken dicht. Ook alle binnenlandse reizen naar de hoofdstad - per vliegtuig, boot of trein - worden geschrapt. Wie zich niet aan de regels houdt, riskeert een gevangenisstraf, zo zei president Rodrigo Duterte.
Duterte trekt de teugels stevig aan @:Poepz0r @:zipportal
Dat is wel de opdracht die je gekregen hebt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef Cronometer het volgende:
Wat snap je er in hemelsnaam niet aan?? Door dit soort domme mensen gaat dit land nog eens naar de klote.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef Cronometer het volgende:
REcord is volgens mij nog steeds een 3FM live topic rondom dat glazen huis gebeuren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef Slayage het volgende:
Je manager vindt het vast erger als de hele afdeling straks ziek is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef Cronometer het volgende:
Dit volgt over een uurtje.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef Netflixed het volgende:
Veiligheidsregio's: nog geen idee over aanvullende maatregelen voor Brabant
https://www.omroepbrabant(...)regelen-voor-Brabant
Whahahaquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:04 schreef influcted het volgende:
[..]
Dan wel thuis blijven en een naamsverandering naar Coronameter aanvragen
jep egoïsme ten topquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:04 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Wat snap je er in hemelsnaam niet aan?? Door dit soort domme mensen gaat dit land nog eens naar de klote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |