Eindelijk weer hoge kaplaarzen door de straat JAAAAAAAAAquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil jij het leger patrouillerend door de straten om iedereen binnen te houden?
Dan kan ik dadelijk net zo goed goedkoop op vakantie als ik van mijn koorts af ben.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:50 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Houd ze gewoon rustig thuis. Er komt geen spijbelambtenaar langs.
Bijna drie weken geen voetbal. Een zwart gapend gat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoals altijd,helemaal niks![]()
Nee man gewoon werken en het voetbal missen
Ehm.. niet opgelet? Bijvoorbeeld het schrappen van de grootschalige evenementen en bijeenkomsten betekent nogal wat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:50 schreef PSVCL het volgende:
geen maatregelen dus...niks gezegd in dat half uur
Goed idee. Overtreders op het gezicht met traangas bespuiten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil jij het leger patrouillerend door de straten om iedereen binnen te houden?
Is toch snel gegaan in 2 dagen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:24 schreef ToT het volgende:
Dus de RIVMgoden vinden het passend om nu verdere maatregelen te nemen?
Zijn we in de volgende fase van hun geweldige stappenplan beland?
Normaal personeel thuis blijven bij klachtenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:52 schreef Discombobulate het volgende:
Iedereen blijft thuis met klachten of iedereen blijft thuis met klachten + koorts?
Bruno zei namelijk eerst het eerste en daarna, een paar minuten later, nog met koorts erbij.
Wat is Bruno ook een sneu mannetje als je 'm zo bekijkt.
Als ik daar moet zijn, dan de leerlingen ook!quote:
en dat het tot 31 maart geldt, dan in het land al verlorenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:51 schreef _I het volgende:
[..]
Daar zullen de ziekenhuizen wel volstromen en in de rest van het land nog niet. Ze zoeken de max van de ziekenhuiscapaciteit.
Heel bizar dat je weet dat je maatregelen na 6 dagen pas effect hebben en je in de afgelopen 6 dagen 3 x van strategie bent veranderd.
Nu moet je gaan praten met je vrouwquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bijna drie weken geen voetbal. Een zwart gapend gat.
En ook geen PL in Rotterdam. Het grote verlies van het voetvolk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bijna drie weken geen voetbal. Een zwart gapend gat.
Premier Rutte ziet nog geen reden om scholen te sluiten. Onder jongeren zijn er tot nu toe weinig besmettingen en scholieren zijn minder vatbaar. "Bovendien zou de maatschappelijk ontwrichting bij het sluiten van scholen wel zeer groot zijn", zei de premier. Hij wees erop dat als de scholieren thuis moeten blijven, ook hun ouders thuis moeten blijven. "En die werken ook in de zorg waar we ze hard nodig hebben." Wel adviseert de premier het bezoek aan ouderen te beperken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:52 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Heel goed dat scholen open blijven
Ja, Brabant heft zichzelf op en bestaat over 24 uur niet meer...quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:52 schreef AToontje87 het volgende:
Begreep ik het nou goed dat er gezegd werd dat er voor Brabant nog aanvullende maatregelen komen?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eindelijk weer hoge kaplaarzen door de straat JAAAAAAAAA
Als het een maand per provincie duurt, zitten we nog wel even thuis.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en dat het tot 31 maart geldt, dan in het land al verloren
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt verplicht naar concert van Guus Meeuwis.
Er zouden toch geen straffen komen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt verplicht naar concert van Guus Meeuwis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |