SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Een hagenees in mokkum? Wegwezenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
TJILPwanneer kom je naar Amsterdam ?
![]()
Stiekem is hij verliefd op Amsterdamquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Een hagenees in mokkum? WegwezenOoit komt hij daar wonen!
![]()
Nee bedoelde Fipo, meestal telaat ikquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]HAAHS was je dit keer te snel af.. volgende keer is hij voor jou
![]()
An me nooit nietquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Stiekem is hij verliefd op AmsterdamOoit komt hij daar wonen!
![]()
ik had het over die kutkaapquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee bedoelde Fipo, meestal telaat ik![]()
Ah zoquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee bedoelde Fipo, meestal telaat ikmaar dacht dat het akbor ging om de lapo en de kaap
![]()
Wel dusquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah zomaar dacht dat het akbor ging om de lapo en de kaap
![]()
Hey Limoentjuh, leuk. Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja , zo mal is hij welquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is volgens mij reuzegezellig Haags als buurman. Elke dag een sneeuwpop maken![]()
Goedemorgen dottekuhquote:![]()
Ja wel oke met mij, dank u. Beetje te vroeg wakker vandaag maar goed.
En hoe gaat het met jou ?![]()
Ellende he dat vroege wakker zijn. Ik was er al weer om 3.45 uur uit. En dan ben ik daarvoor al uren aan het draaien. Maar goed het is niet anders.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen dottekuh![]()
Ja wel oke met mij, dank u. Beetje te vroeg wakker vandaag maar goed.
En hoe gaat het met jou ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja 6u tochquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Enjoy![]()
Ik wacht nog even, beetje te vroeg voor koffie![]()
Hey Mario, nog wat punten kunnen pakken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik wilde ook nog doorslapen maar was klaarwakker en had geen zin meer te blijven liggen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende he dat vroege wakker zijn. Ik was er al weer om 3.45 uur uit. En dan ben ik daarvoor al uren aan het draaien. Maar goed het is niet anders.
Maarrrrr ik was om 21:00 gaan slapendus is dan te verwachten dat ik vroeg op sta.
Ben jij niet moe als je iedere dag zo weinig slaapt ?![]()
Altijd vrolijk, nou jaaltijd?quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mogguh Mariozo vroeg al aan het dansen?
![]()
dtime verslapen, 1 puntquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mario, nog wat punten kunnen pakken?![]()
Dacht dat jij in het buitenland woonde?quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee hoor het is 06:21 !
Maar ik wacht nog een half uurtje. Ben niet zo van het vroeg ontbijten![]()
Schön"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja soms, gisteren was ik bek en bek af te moe om maar iets te doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik wilde ook nog doorslapen maar was klaarwakker en had geen zin meer te blijven liggen.
Maarrrrr ik was om 21:00 gaan slapendus is dan te verwachten dat ik vroeg op sta.
Ben jij niet moe als je iedere dag zo weinig slaapt ?
Maar over het algemeen gaat het welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaaltijd ? Of bedoel je “nou ja altijd” ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Altijd vrolijk, nou jaaltijd?
Weet niet, ik zie Mario meestal hier niet dansenmaar eerder zorgen maken om puntjes
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Altijd vrolijk, nou jaaltijd?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee joh, in Amsterdamquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:22 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dacht dat jij in het buitenland woonde?![]()
![]()
Oeps. maar slapen is ook lekker toch. Dan heb je het wel nodig anders.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee joh, dat doe ik, ik ben te fanantiekquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaltijd ? Of bedoel je “nou ja altijd” ?
Weet niet, ik zie Mario meestal hier niet dansenmaar eerder zorgen maken om puntjes
IK wil winnen en zeg niet te willen winnen dus als iemand een puntje pakt ben ik helemaal in paniek.
Jij bent er vast ook meer aan gewendquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja soms, gisteren was ik bek en bek af te moe om maar iets te doen.
Maar over het algemeen gaat het wel![]()
Is er niks wat je kan doen of krijgen om beter en langer te slapen ?
Vandaag dan rustig aan doen om bij te komen van gisteren![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh, dat doe ik, ik ben te fanantiek
IK wil winnen en zeg niet te willen winnen dus als iemand een puntje pakt ben ik helemaal in paniek.![]()
![]()
Das waar en @InverHouse is het hiermee eensquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:24 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
De mooiste stad van nederland![]()
was 45 minquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps. maar slapen is ook lekker toch. Dan heb je het wel nodig anders.![]()
Nee, heb van alles al geprobeerd en het gekke is kan geen slaap tabletten van de dokter krijgenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij bent er vast ook meer aan gewend![]()
Is er niks wat je kan doen of krijgen om beter en langer te slapen ?
Vandaag dan rustig aan doen om bij te komen van gisteren
Heb er soms echt om gesmeekt.
Ik slaap wel heel makkelijk in, maar doorslapen is al jaren een probleemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelijk heeft hijquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Das waar en @:inverhouse is het hiermee eens![]()
O en dan net op het moment van downtimequote:
WIe had hem wel dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Devquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en dan net op het moment van downtime
WIe had hem wel dan?![]()
Je hoeft er niet veel voor te doen in ieder geval.. nou ja behalve dan hier zoveel aanwezig zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh, dat doe ik, ik ben te fanantiek
IK wil winnen en zeg niet te willen winnen dus als iemand een puntje pakt ben ik helemaal in paniek.
Ik kan dat niet meerNa een uur of 2 ben ik er ook weer klaar mee. Gaat nog wat worden in mei
Maar ik wist wel dat je fanatiek was! Ik wist het, ik wist het!![]()
![]()
![]()
Lukt jou welquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je hoeft er niet veel voor te doen in ieder geval.. nou ja behalve dan hier zoveel aanwezig zijn.
Ik kan dat niet meerNa een uur of 2 ben ik er ook weer klaar mee. Gaat nog wat worden in mei
![]()
Mooi, is hem gegund.quote:
Was jij er ook plym ??Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
madam hebben ze weer nach vor gelatenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en dan net op het moment van downtime
WIe had hem wel dan?ze zijn echt irritant
![]()
Nee dot, 4u wakker en de boel op zijn kop gebolktquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, is hem gegund.
Was jij er ook plym ??![]()
![]()
Waarom kan je ze niet krijgen? Al wil je daar ook niet afhankelijk van zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb van alles al geprobeerd en het gekke is kan geen slaap tabletten van de dokter krijgen
Ik slaap wel heel makkelijk in, maar doorslapen is al jaren een probleemZijn best gevaarlijke dingen
Lijkt me vervelend om jaren slecht te slapen; en ook nog eens enorm zwaar. Weekje slecht slapen en ik merk het al![]()
Waarom zou ik zeggen net mee te doen voor de punten als ik wel mee doe?quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je hoeft er niet veel voor te doen in ieder geval.. nou ja behalve dan hier zoveel aanwezig zijn.
IK ben op de juiste momenten hier waarschijnlijk
Ik bolk mezelf regelmatig
Ga bij mensen in DM ga jij maar punten pakken ik hou me ff stil
Ja, ik zit hier veel maar nog wel meer
Er is er hier maar een echt fanatiek op punten jacht en dat is Plym![]()
Het boeit mij echt niet
Vorige keer haalde ik gemiddeld 122 punten per dag
Nu soms net aan 50
Snap trouwens dat gezeur er om niet zo, tis bijna of men je weg wil hebben.
Ik had hier lol. punten halen en er niet op uit zijn
Ik bolk wel mensen, precies op een paar sec voor de minuut, gewoon voor de leuk
Soms ook om te pesten. Maar ik laat ook heel veel gaan.
Maar op een of andere manier steekt het mensen die er keer op keer over beginnen.
Ik zal Bondage mailen en vragen mij er uit te halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je geeneens themazepam krijgen van je huisarts? Is een in slaper, gebruik ze af en toe. Werken goed hoorquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb van alles al geprobeerd en het gekke is kan geen slaap tabletten van de dokter krijgen
Ik slaap wel heel makkelijk in, maar doorslapen is al jaren een probleem![]()
Hou op Mario, als je wil dat anderen geen punten pakken zul je zelf moeten blokken. En als jij meer punten wil moet je meer aanwezig zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
madam hebben ze weer nach vor gelatenze zijn echt irritant
En niet alleen hier posten als er 10 anderen mee posten en niemand punten pakt![]()
Gelukkig ben jij niet fanatiekquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:30 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee dot, 4u wakker en de boel op zijn kop gebolktanders had je dat gezeik ook de hele tijd aan kunnen horen
Leert het nooitquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hou op Mario, als je wil dat anderen geen punten pakken zul je zelf moeten blokken. En als jij meer punten wil moet je meer aanwezig zijn
En niet alleen hier posten als er 10 anderen mee posten en niemand punten pakt![]()
Ik hoef ze niet voor altijd, zeg wel eens doe me voor een week, ff lekker slapenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Waarom kan je ze niet krijgen? Al wil je daar ook niet afhankelijk van zijnZijn best gevaarlijke dingen
Lijkt me vervelend om jaren slecht te slapen; en ook nog eens enorm zwaar. Weekje slecht slapen en ik merk het al
Maar eerlijk toen ik net geopereerd was kreeg ik ze wel, alleen toen draaide het ritueel zich om
Kon niet in slaap vallen maar als ik sliep sliep ik door, maar lag eerst een halve nacht te woelen om in slaap te komen
Lig daar niet wakker van hoor, lullen en laten lullen. Doe spelen als ik daar zin in heb.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet fanatiekanders had je dat gezeik ook de hele tijd aan kunnen horen
![]()
Ik maakte maar een grapje over het fanatiek zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou ik zeggen net mee te doen voor de punten als ik wel mee doe?
IK ben op de juiste momenten hier waarschijnlijk
Ik bolk mezelf regelmatig
Ga bij mensen in DM ga jij maar punten pakken ik hou me ff stil
Ja, ik zit hier veel maar nog wel meer
Er is er hier maar een echt fanatiek op punten jacht en dat is Plym![]()
Het boeit mij echt niet
Vorige keer haalde ik gemiddeld 122 punten per dag
Nu soms net aan 50
Snap trouwens dat gezeur er om niet zo, tis bijna of men je weg wil hebben.
Ik had hier lol. punten halen en er niet op uit zijn
Ik bolk wel mensen, precies op een paar sec voor de minuut, gewoon voor de leuk
Soms ook om te pesten. Maar ik laat ook heel veel gaan.
Maar op een of andere manier steekt het mensen die er keer op keer over beginnen.
Ik zal Bondage mailen en vragen mij er uit te halenDaarom die smiley erachter geplaatst
Je hoeft jezelf er niet uit te halen toch, je pakt de punten omdat je hier post. En als anderen dat ook meer deden zouden zij ook meer punten pakken. (Voor de anderen die zeuren om punten heb ik het nu over)![]()
Nope krijg helemaal nietsquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:33 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Kan je geeneens themazepam krijgen van je huisarts? Is een in slaper, gebruik ze af en toe. Werken goed hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee dus ze hebben haar gehopen en nog bijvall geklatschtquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hou op Mario, als je wil dat anderen geen punten pakken zul je zelf moeten blokken. En als jij meer punten wil moet je meer aanwezig zijn
ik mag Mario maar begin dat geklaag wel echt zat te worden.quote:word er moe van en ik ben er niet eens zo vaak
![]()
![]()
Ik snapte dat je er een grapje over makenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje over het fanatiek zijnDaarom die smiley erachter geplaatst
Je hoeft jezelf er niet uit te halen toch, je pakt de punten omdat je hier post. En als anderen dat ook meer deden zouden zij ook meer punten pakken. (Voor de anderen die zeuren om punten heb ik het nu over)
En ik laat ze ook lullen, ik speel toch zoals ik wil.
Ik ga daardoor juist fanatieker worden. Of ik ga me er uit laten halen en tik hier net zoveel als nu.
Jammer dat je je er niet alleen voor de punten uit kan laten halen
Geen punten maar wel blokkendat zou mooi zijn
Was jij mijn dokter maarquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Is toch raar dan? Werken echt goed, een uurtje kort en heftig. Je slaapt met een kwartiertje.
Een hele enkele keer slaap ik door maar zoals je ziet heel zelden
Voordeel is dat als ik ergens naar toe moet nooit een wekker hoeft te zettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook al is ze geholpen dan mag dat gwn! Jij hebt ook vaak punten gekregen van anderen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dus ze hebben haar gehopen en nog bijvall geklatscht
Iedere keer als ik hier ben dan klaag je weer om puntenbegint vervelend te worden Mario
![]()
Marrio wordt ook vaak =getreiterd. Als bepaalde mensen hier niet zijn doet hij gewoon leuk mee. EN er zijn er hier wel meer die binnen komen en gelijk om punten beginnen te vragen. Die posten amper mee en janken om puntenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik mag Mario maar begin dat geklaag wel echt zat te worden.word er moe van en ik ben er niet eens zo vaak
Dat kan welquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snapte dat je er een grapje over maken
En ik laat ze ook lullen, ik speel toch zoals ik wil.
Ik ga daardoor juist fanatieker worden. Of ik ga me er uit laten halen en tik hier net zoveel als nu.
Jammer dat je je er niet alleen voor de punten uit kan laten halen
Geen punten maar wel blokkendat zou mooi zijn
Toen ik eruit gehaald was kon ik ook blokken. Was wel lachen idd. Had het zelf ook niet door dus niemand poste in het begin na mij.. pas na een tijdje werd het bekend dat ik kon blokken
![]()
Lekker dat je dat kan Plym. SLaap lekkerquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:41 schreef PlymouthFury het volgende:
Ik ga nog ff powernap doen. Tot later.tot straks
om dat ze het altijd doen en dat vind ik vervelendquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ook al is ze geholpen dan mag dat gwn! Jij hebt ook vaak punten gekregen van anderen.
Iedere keer als ik hier ben dan klaag je weer om puntenbegint vervelend te worden Mario
![]()
Je hebt mij nog niet begroetquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dat je dat kan Plym. SLaap lekkertot straks
Zonder wrijving geen glans![]()
O dan ga ik dat eens navragen, alleen blokken is voldoende, dat gezeik om punten hoeft voor mij niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat kan welToen ik eruit gehaald was kon ik ook blokken. Was wel lachen idd. Had het zelf ook niet door dus niemand poste in het begin na mij.. pas na een tijdje werd het bekend dat ik kon blokken
Het spel om mensen net op de sec ervoor te blokken vind ik leuk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi Haagsquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet begroetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik weet dat Mario gepest werd, heb het vaak voor hem opgenomen toen. Maar hij kan ook niet iedere keer boos worden op anderen omdat zij wel punten pakken en hij niet.. ik kan daar slecht tegenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marrio wordt ook vaak =getreiterd. Als bepaalde mensen hier niet zijn doet hij gewoon leuk mee. EN er zijn er hier wel meer die binnen komen en gelijk om punten beginnen te vragen. Die posten amper mee en janken om punten
En ik weet dat er andere zijn die ook janken om punten.. of eigenlijk ken ik maar 1 iemand die dat ook doetIedere maand hetzelfde verhaal
![]()
Haags kan beamen dat mario deze nacht erg vrolijk was en veel heeft gelachen om de grappen en grollen van engine, haags, dev en ik!!quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Mario gepest werd, heb het vaak voor hem opgenomen toen. Maar hij kan ook niet iedere keer boos worden op anderen omdat zij wel punten pakken en hij niet.. ik kan daar slecht tegen
En ik weet dat er andere zijn die ook janken om punten.. of eigenlijk ken ik maar 1 iemand die dat ook doetIedere maand hetzelfde verhaal
![]()
Maar ze zijn toch best verslavend ? Denk je dat je het bij een week kan laten? Als je eraan gewend bent zal je ze vaker willen en nodig hebben om te slapenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet voor altijd, zeg wel eens doe me voor een week, ff lekker slapen
Maar eerlijk toen ik net geopereerd was kreeg ik ze wel, alleen toen draaide het ritueel zich om
Kon niet in slaap vallen maar als ik sliep sliep ik door, maar lag eerst een halve nacht te woelen om in slaap te komen![]()
Is wel lachen ja om anderen te blokkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan ga ik dat eens navragen, alleen blokken is voldoende, dat gezeik om punten hoeft voor mij niet.
Het spel om mensen net op de sec ervoor te blokken vind ik leuk.Niemand punten laten pakken
![]()
Dat is waar hij is snel boos, maar dat zijn er wel meer die boos worden als je punten paktquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Mario gepest werd, heb het vaak voor hem opgenomen toen. Maar hij kan ook niet iedere keer boos worden op anderen omdat zij wel punten pakken en hij niet.. ik kan daar slecht tegen
Dat heb ik vorige maand wel gemerkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sadistquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is wel lachen ja om anderen te blokkenNiemand punten laten pakken
EN HALLO LIMOEN![]()
Mooi, maar dat gedoe om de punten moet echt ophouden. Mikey doet dat ook al altijdquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haags kan beamen dat mario deze nacht erg vrolijk was en veel heeft gelachen om de grappen en grollen van engine, haags, dev en ik!!![]()
![]()
O ik zie net dat mario nog even heeft lopen zeiken. Jammer want hij was juist zo zoetjes vannacht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi, maar dat gedoe om de punten moet echt ophouden. Mikey doet dat ook al altijd
Ik zie hem een beetje als het kleine neefje dat op bezoek komt en komt spelen![]()
![]()
Hij is weer wakkerquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
O ik zie net dat mario nog even heeft lopen zeiken. Jammer want hij was juist zo zoetjes vannacht.
Ik zie hem een beetje als het kleine neefje dat op bezoek komt en komt spelenZonder wrijving geen glans![]()
Wat ik van mikey vind zal ik maar niet hier neer zettenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi, maar dat gedoe om de punten moet echt ophouden. Mikey doet dat ook al altijd![]()
![]()
O ja, ik had een hele lange tijd diazepam voor mijn rug,quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch best verslavend ? Denk je dat je het bij een week kan laten? Als je eraan gewend bent zal je ze vaker willen en nodig hebben om te slapen
IK was eigenlijk altijd moe en suf door die dingen
Ben er ook mee gestopt, uit mezelf. Toch te snel afgebouwd, ben er wel heel beroerd van geweest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niemand hier vraagt je om je uit de lijst te gaan, wat ons betreft mag je gewoon weer winnen hoor Dot
Alleen je bent nu gewoon favoriet voor de eerste plek zo staan de zaken en die benoemen we![]()
![]()
HET GAAT MOOI WEER WORDEN LIMOEN WAT VIND JE DAARVANquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bloed is goed! Pijn is fijn! Toch @:dud0r ?
Goedemorgen sky![]()
![]()
Ja, dat is het spel toch ook?quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is wel lachen ja om anderen te blokkenNiemand punten laten pakken
Ik doe deze maand degene die het me de vorige maand moeilijk hebben gemaakt pakken![]()
En als ik zie dat Jippie ingehaald gaat worden blok ik ook,
Jippie mag van mij wel wat dichter bij Plym komen,vind het wel leuk twee vrienden die gelijk op gaan
Ik vind Mario ook een leuke user en moet vaak om hem lachen als hij van die random comments post. Maar dat gedoe om punten!!quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
O ik zie net dat mario nog even heeft lopen zeiken. Jammer want hij was juist zo zoetjes vannacht.
Ik zie hem een beetje als het kleine neefje dat op bezoek komt en komt spelen![]()
![]()
![]()
![]()
Wtfquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:50 schreef skysherrif het volgende:
Niemand hier vraagt je om je uit de lijst te gaan, wat ons betreft mag je gewoon weer winnen hoor Dot
Alleen je bent nu gewoon favoriet voor de eerste plek zo staan de zaken en die benoemen weZonder wrijving geen glans![]()
Ik ga toch mailen, ik wil der uitquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:50 schreef skysherrif het volgende:
Alleen je bent nu gewoon favoriet voor de eerste plek zo staan de zaken en die benoemen we
En alleen blokken dat lijkt me wel watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan je ook bereiken door Plym te laten zakken hequote:Op donderdag 12 maart 2020 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is het spel toch ook?
Ik doe deze maand degene die het me de vorige maand moeilijk hebben gemaakt pakken![]()
En als ik zie dat Jippie ingehaald gaat worden blok ik ook,
Jippie mag van mij wel wat dichter bij Plym komen,vind het wel leuk twee vrienden die gelijk op gaan![]()
![]()
HOE OPquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:52 schreef mario390 het volgende:
na ja ik hoe op, ben er toch bij 150 nu angelangt![]()
![]()
![]()
Ja dat is beetje risico met medicatie. Beetje net alsquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, ik had een hele lange tijd diazepam voor mijn rug,
IK was eigenlijk altijd moe en suf door die dingen
Ben er ook mee gestopt, uit mezelf. Toch te snel afgebouwd, ben er wel heel beroerd van geweest.
antidepressiva, je voelt niks meer als je ze neemt en als je stopt ga je je nog erger voelen![]()
Die bolk ik bij het leven, Denk dat hij niet blij is met mij. En laten zakken kan ik hem niet. Wel tegenhouden. Kan hem geen punten afhalen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat kan je ook bereiken door Plym te laten zakken he
Maar aan de andere kant hoop ik dat hij snel op nr 1 staatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt het toch maar mooi gedaan Marioquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:52 schreef mario390 het volgende:
na ja ik hoe op, ben er toch bij 150 nu angelangt
Steeds een paar punten er bij smokkelen en je haalt iedereen in.
Laat ze maar een poepertje ruiken allemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee plym moet keihard gebolkt wordenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bolk ik bij het leven, Denk dat hij niet blij is met mij. En laten zakken kan ik hem niet. Wel tegenhouden. Kan hem geen punten afhalen.
Maar aan de andere kant hoop ik dat hij snel op nr 1 staat![]()
![]()
MogguhhDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het toch maar mooi gedaan Mario
Steeds een paar punten er bij smokkelen en je haalt iedereen in.
Laat ze maar een poepertje ruiken allemaal: 'DOE DAT MAAR NIET'
: 'DAN FLADDER IK WEG VAN DE STANK HAHAAAATJES'
![]()
Ja wat mot je ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:54 schreef skysherrif het volgende:
@:dotteke @:limoentjuh @:haags_kwartiertje @:dud0r @:noodgang @:mario390![]()
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat is beetje risico met medicatie. Beetje net als
antidepressiva, je voelt niks meer als je ze neemt en als je stopt ga je je nog erger voelen
Dat is ook met pijnstilling voor de rug. Dan denk je o ik kan weer. En dan stop je met de pijnstilling is het dubbel terug.
De ellende hier is dat ik niet tegen veel medicijnen kan, krijg overal last van.
Ik heb al valeriaan gekocht, maar dat helpt ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAloaquote:![]()
Vlieg met me mee.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Naar de regenboogDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Je doet het verkeerdquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]: 'DOE DAT MAAR NIET'
: 'DAN FLADDER IK WEG VAN DE STANK HAHAAAATJES'
![]()
Het moet zo :: 'DOE DAT MAAR NIET' MOOOOO!
: 'DAN FLADDER IK WEG VAN DE STANK HAHAAAATJES' TJILP!
![]()
ben al weeeeeeeeeeeeeegquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd![]()
Het moet zo :: 'DOE DAT MAAR NIET' MOOOOO!
: 'DAN FLADDER IK WEG VAN DE STANK HAHAAAATJES' TJILP!
![]()
![]()
Wat zeg ik, ik bolk hem bij het leven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee plym moet keihard gebolkt wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey 88
Succes sky en dot. Het is een individueel spel, en mensen manipuleren om mij te bolken valt mij een beetje tegen, kinderachtig jullie bah.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zeg ik, ik bolk hem bij het leven.![]()
![]()
: 'VEEEEL TE VRIJJJ WAT MOET IK MET EEN VOGEL ZOALS JIJ' moooo
: 'DIE KOE IS SMOORVERLIEFD OP MIJJJJ' TSJILP
![]()
In mei! En wie noem jij watjequote:Op donderdag 12 maart 2020 06:57 schreef skysherrif het volgende:
@:limoentjuh wanneer ga jij weer eens voor de winst joh watje![]()
![]()
![]()
Ik bolk gewoon iedereen hooor en dot ook, volgens mij begon jij juist met expres mij te bolken en er een strijd van te makenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Succes sky en dot. Het is een individueel spel, en mensen manipuleren om mij te bolken valt mij een beetje tegen, kinderachtig jullie bah.
Dan moet je ook een beetje tegen een stootje kunnen![]()
![]()
![]()
Oh in mei pas?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In mei! En wie noem jij watje![]()
[ afbeelding ]
Als je voor de winst gaat ben je er vaker en dat vind ik leuk![]()
![]()
IK VIND JOU MOOI!quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
HET GAAT MOOI WEER WORDEN LIMOEN WAT VIND JE DAARVAN
WAT VIND JIJ DAARVAN![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Succes sky en dot. Het is een individueel spel, en mensen manipuleren om mij te bolken valt mij een beetje tegen, kinderachtig jullie bah.als ik samen speel met iemand om iemand te bolken dan doe ik dat niet open en bloot hoor
Ik zit te dollen dat weet jij ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wow, knalrood hoofd nuquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
IK VIND JOU MOOI!
WAT VIND JIJ DAARVAN
JE BENT ZELF MOOI![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh in mei pas?
Als je voor de winst gaat ben je er vaker en dat vind ik leukhaha je bent lief. Dank je wel, of je het nou meent of niet maar ik moest hierom lachen
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wow, knalrood hoofd nu
JE BENT ZELF MOOIrode blauwe smurf
![]()
@Grrrrrrrr Sky kan je voortaan helpen met Bolke&Bolkequote:Op donderdag 12 maart 2020 07:03 schreef skysherrif het volgende:
: 'VEEEEL TE VRIJJJ WAT MOET IK MET EEN VOGEL ZOALS JIJ' moooo
: 'DIE KOE IS SMOORVERLIEFD OP MIJJJJ' TSJILP
![]()
![]()
WIE EN WAAROM NOEM JE EEN SMURFquote:
PAS MAAR OP IN MEI GA IK JOU LOEI (MOO ?? )HARD BOLKEN MEVROUWTJE
![]()
Jij manipuleert de hele tijd om mij te blokken tegen users. Maar je doet maar hoor. Linkse streken he.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik bolk gewoon iedereen hooor en dot ook, volgens mij begon jij juist met expres mij te bolken en er een strijd van te maken
Dan moet je ook een beetje tegen een stootje kunnen![]()
![]()
DAT ZIE JE TOCH! IK NOEM JOU EEN SMURF! JIJ SMURFquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
WIE EN WAAROM NOEM JE EEN SMURF
PAS MAAR OP IN MEI GA IK JOU LOEI (MOO ?? )HARD BOLKEN MEVROUWTJE
![]()
Bolk maar los meneertjeIk kan jou wel aan!
![]()
Ik bolk je ook zonder dat Sky het zegt hoor, ik zie het als een groot spel.
Sorryals ik je de verkeerde indruk hebt gegeven
lol jankstraalquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jij manipuleert de hele tijd om mij te blokken tegen users. Maar je doet maar hoor. Linkse streken he.![]()
Wat een harde wind staat hier weer niet normaal bah bah. Regen vind ik dan weer minder erg, maar die windWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jepquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgendan maar zo meedoen he
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ik zucht met je meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolken niet erg, maar jij en sky roepen anderen ook toe om mij dwars te zitten heb ik nog niet gedaan hoor. Zo kinderachtig dat. Maar jullie doen maar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:16 schreef Dotteke het volgende:
Ik bolk je ook zonder dat Sky het zegt hoor, ik zie het als een groot spel.
Sorryals ik je de verkeerde indruk hebt gegeven
![]()
April 26, 2020 - May 3, 2020
Ben ik wel weg zie ik, dus ik mis wel het begin van mei om je te bolken
Heb jij weer geluk!!![]()
Nice.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:19 schreef mario390 het volgende:
everything she schhies..![]()
![]()
somebody tell..Zonder wrijving geen glans![]()
Diepe zuchtDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
WiegeliedDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ik roep niemand op om jou te bolken, ik zat voor mijn gevoel te dollen. Van mij mag je de nr 1 plek overnemen. We zeggen allemaal wel eens we gaan bolken, dat is tegen mij al zo vaak gezegd. Maar ik roep niemand op je te bolken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:19 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Bolken niet erg, maar jij en sky roepen anderen ook toe om mij dwars te zitten heb ik nog niet gedaan hoor. Zo kinderachtig dat. Maar jullie doen maar.
k zeg alleen ik zou het leuk vinden als twee vrienden bij elkaar in de buurt komen
Ik zeg nergens he iedereen Plym bolken hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon iedereen aan de bolk.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Luitjes, mijn grens is hier bereikt, de lol is er van af.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee johquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
Luitjes, mijn grens is hier bereikt, de lol is er van af.
Eejohquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
Luitjes, mijn grens is hier bereikt, de lol is er van af.Zonder wrijving geen glans![]()
Hahaatjes !quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:21 schreef skysherrif het volgende:
April 26, 2020 - May 3, 2020
Ben ik wel weg zie ik, dus ik mis wel het begin van mei om je te bolken
Heb jij weer geluk!!Je geeft het nu al op
![]()
Ik ga dan lekker een weekje op vakantie naaaaaar KROAAAAAAAAAATIEquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaatjes !Je geeft het nu al op
![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-03-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 569 / 3453
2. devzero / 476 / 1652
3. PlymouthFury / 443 / 2819
4. Dr.Mikey / 438 / 2838
5. skysherrif / 363 / 2991
6. engine / 307 / 1770
7. Jippie68 / 268 / 2345
8. aKboR / 265 / 1696
9. dud0r / 241 / 1921
10. FreshFruit / 227 / 1720
11. mario390 / 154 / 1662
12. madam-april / 152 / 1778
13. Mrsloveable / 135 / 1139
14. Nizno / 132 / 1467
15. Mickytjuh / 120 / 1175
16. Filosoofert / 71 / 660
17. Pumpalov / 70 / 557
18. 88-4 / 58 / 411
19. noodgang / 51 / 376
20. SoS87 / 49 / 130SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Heb je daar geen internet dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga dan lekker een weekje op vakantie naaaaaar KROAAAAAAAAAATIE
Maar je loopt beetje vooruit op de zaken skystraks gooit Corona roet in het eten.. En dan bedoel ik dat Kroatië op slot gaat en jij er niet in mag!
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-03-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 569 / 3453
2. devzero / 476 / 1652
3. PlymouthFury / 443 / 2819
4. Dr.Mikey / 438 / 2838
5. skysherrif / 363 / 2991
6. engine / 307 / 1770
7. Jippie68 / 268 / 2345
8. aKboR / 265 / 1696
9. dud0r / 241 / 1921
10. FreshFruit / 227 / 1720
11. mario390 / 154 / 1662
12. madam-april / 152 / 1778
13. Mrsloveable / 135 / 1139
14. Nizno / 132 / 1467
15. Mickytjuh / 120 / 1175
16. Filosoofert / 71 / 660
17. Pumpalov / 70 / 557
18. 88-4 / 58 / 411
19. noodgang / 51 / 376
20. SoS87 / 49 / 13028eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feliz"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat zou wel echt enorm kut zijn jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je daar geen internet dan?
Maar je loopt beetje vooruit op de zaken skystraks gooit Corona roet in het eten.. En dan bedoel ik dat Kroatië op slot gaat en jij er niet in mag!
Is een studiereis met 50 man![]()
![]()
18equote:
Dikke wind hier vannacht ook al
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Harde woei idd.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Eej wat kijk je boosquote:
Te drukDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Die gast spoort niet
Rare mensen op TwitterDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Kijk daar nooit op eigenlijkLet's take the long way home, love is burning slowly
Maar dan ben je hier en kan je mee bolkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zou wel echt enorm kut zijn ja
Is een studiereis met 50 manlaat Kroatië maar op slot gaan
![]()
Niet alleen op twitterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel een mooie troost ja, gezellig een hele maand bolken met de gezelligse userin van fokquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar dan ben je hier en kan je mee bolkenlaat Kroatië maar op slot gaan
![]()
![]()
Ken hem niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hij is niet alleen raar op twitter
deze man zit in de gemeenteraad van den haag lolDat is waarquote:Wie weetquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie troost ja, gezellig een hele maand bolken met de gezelligse userin van fok@moemoe is dat wel idd!
Maar ik kan jullie beide aan![]()
![]()
Bolk![]()
Goedemorgen Limoentjuhquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]@:moemoe is dat wel idd!
Maar ik kan jullie beide aan
Ja oke @moemoe is wel de gezelligste als ze maar gewoon wat vaker komt en niet alleen even vlug voor de downtime![]()
![]()
Volgens mij vinden ze je hier pas tof als je niet te vaak komtquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja oke @:moemoe is wel de gezelligste als ze maar gewoon wat vaker komt en niet alleen even vlug voor de downtime
Mogguh moentjuh![]()
![]()
Mogguh mevrouw liefbaar.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
@:moemoe hoor je dat?
[ afbeelding ]
BRING IT !![]()
GoedemorgenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Goedemorgen dud0rquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:47 schreef dud0r het volgende:
Mogguh moentjuh![]()
![]()
Mogguh mevrouw liefbaar.
Ahh het is weer gifjes tijdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zuiipen ze daar nog zoveel Marioquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:43 schreef mario390 het volgende:
party in brasil
en als de meiden te veel alkohol drinken
werden ze moralisch,huilen
drinken teveelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow jeetjequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
U2quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:50 schreef skysherrif het volgende:
Ik hoop voor iedereen dat deze dag jullie veel geluk en goeds mag brengen![]()
oke. is er ook veel ruzie daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* Dotteke zegt heel voorzichtig, Goedemorgen aKboRWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vrede en alle goeds, zegt mijn mama danquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:50 schreef skysherrif het volgende:
Ik hoop voor iedereen dat deze dag jullie veel geluk en goeds mag brengenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vrede en alle goeds micky!quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vrede en alle goeds, zegt mijn mama dan![]()
Mensen wat zijn olmen..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kom snel weer terug Moentjuhquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar ik moet gaan.
Fijne dag allen en veel plezier hier
@:skysherrif tot de volgende keer
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jammer, tot een volgende keer Limoentjuhquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar ik moet gaan.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GOED! DAN ZUL JE NIET VOORBEREID ZIJN EN WIN IK MAKKELIJKERquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij zo agressief kan zijn![]()
![]()
Doei.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar ik moet gaan.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, tot een volgende keer Limoentjuhwas leuk je gesproken te hebben dot. Tot de volgende keer
![]()
Dag Moenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar ik moet gaan.
[ afbeelding ]Hoi lieverdquote:
Keiharde porno!![]()
Weet dan niemand wat olmen zijn..
Van dat liedjequote:de uil zat in de Olmen, bij het vallen van de nachtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Godverdomme!quote:
Mooie tekst man.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Morgen liefstequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oeps een haags kwootjeOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
VliegverbodDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Neequote:Op donderdag 12 maart 2020 07:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Van dat liedje
[..]Soofquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme!
Mooie tekst man.
Keiharde porno!![]()
Ik hoop dat Spanje niet op slot gaat... Of Nederland..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je bent zelf mooiquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme!
Mooie tekst man.![]()
Iepenbomenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Van dat liedje
[..]![]()
A, fijn zo, je verkoudheid ook weer helemaal over?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
Jawel.. Maar ben al poosje wakker. Was vanmorgen al hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop dat de deur naar jouw slaapkamer niet op slot gaat (voor mijquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik hoop dat Spanje niet op slot gaat... Of Nederland..)
![]()
Nooit!quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoop dat de deur naar jouw slaapkamer niet op slot gaat (voor mij)
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nog een aardig kuchje af en toe maar dat geeft zitruimte in het OV en vergadertafelquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A, fijn zo, je verkoudheid ook weer helemaal over?![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]was leuk je gesproken te hebben dot. Tot de volgende keer
van hetzelfde Limoen
Meer AbbaDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ahh super. Ik heb er gisteren uren van wakker gelegenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Waar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van EU naar Amerika.quote:
Maar VK mag wel nog.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Van Europa naar VS.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Goede vraag welOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: