Hey Limoentjuh, leuk. Alles goed?quote:
Ja , zo mal is hij welquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is volgens mij reuzegezellig Haags als buurman. Elke dag een sneeuwpop maken
Goedemorgen dottekuhquote:
Ellende he dat vroege wakker zijn. Ik was er al weer om 3.45 uur uit. En dan ben ik daarvoor al uren aan het draaien. Maar goed het is niet anders.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen dottekuh![]()
Ja wel oke met mij, dank u. Beetje te vroeg wakker vandaag maar goed.
En hoe gaat het met jou ?
Ja 6u tochquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Enjoy![]()
Ik wacht nog even, beetje te vroeg voor koffie
Hey Mario, nog wat punten kunnen pakken?quote:
Ja ik wilde ook nog doorslapen maar was klaarwakker en had geen zin meer te blijven liggen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende he dat vroege wakker zijn. Ik was er al weer om 3.45 uur uit. En dan ben ik daarvoor al uren aan het draaien. Maar goed het is niet anders.
Altijd vrolijk, nou jaaltijd?quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mogguh Mariozo vroeg al aan het dansen?
dtime verslapen, 1 puntquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mario, nog wat punten kunnen pakken?
Dacht dat jij in het buitenland woonde?quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee hoor het is 06:21 !
Maar ik wacht nog een half uurtje. Ben niet zo van het vroeg ontbijten
Ja soms, gisteren was ik bek en bek af te moe om maar iets te doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik wilde ook nog doorslapen maar was klaarwakker en had geen zin meer te blijven liggen.
Maarrrrr ik was om 21:00 gaan slapendus is dan te verwachten dat ik vroeg op sta.
Ben jij niet moe als je iedere dag zo weinig slaapt ?
Jaaltijd ? Of bedoel je “nou ja altijd” ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Altijd vrolijk, nou jaaltijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |