HOE OPquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:52 schreef mario390 het volgende:
na ja ik hoe op, ben er toch bij 150 nu angelangt
Ja dat is beetje risico met medicatie. Beetje net alsquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, ik had een hele lange tijd diazepam voor mijn rug,
IK was eigenlijk altijd moe en suf door die dingen
Ben er ook mee gestopt, uit mezelf. Toch te snel afgebouwd, ben er wel heel beroerd van geweest.
Die bolk ik bij het leven, Denk dat hij niet blij is met mij. En laten zakken kan ik hem niet. Wel tegenhouden. Kan hem geen punten afhalen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat kan je ook bereiken door Plym te laten zakken he
Je hebt het toch maar mooi gedaan Marioquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:52 schreef mario390 het volgende:
na ja ik hoe op, ben er toch bij 150 nu angelangt
Nee plym moet keihard gebolkt wordenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bolk ik bij het leven, Denk dat hij niet blij is met mij. En laten zakken kan ik hem niet. Wel tegenhouden. Kan hem geen punten afhalen.
Maar aan de andere kant hoop ik dat hij snel op nr 1 staat
quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het toch maar mooi gedaan Mario
Steeds een paar punten er bij smokkelen en je haalt iedereen in.
Laat ze maar een poepertje ruiken allemaal
Ja wat mot je ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:54 schreef skysherrif het volgende:
@:dotteke @:limoentjuh @:haags_kwartiertje @:dud0r @:noodgang @:mario390
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat is beetje risico met medicatie. Beetje net als
antidepressiva, je voelt niks meer als je ze neemt en als je stopt ga je je nog erger voelen
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAloaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |