Ja ik weet dat Mario gepest werd, heb het vaak voor hem opgenomen toen. Maar hij kan ook niet iedere keer boos worden op anderen omdat zij wel punten pakken en hij niet.. ik kan daar slecht tegenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marrio wordt ook vaak =getreiterd. Als bepaalde mensen hier niet zijn doet hij gewoon leuk mee. EN er zijn er hier wel meer die binnen komen en gelijk om punten beginnen te vragen. Die posten amper mee en janken om punten
Haags kan beamen dat mario deze nacht erg vrolijk was en veel heeft gelachen om de grappen en grollen van engine, haags, dev en ik!!quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Mario gepest werd, heb het vaak voor hem opgenomen toen. Maar hij kan ook niet iedere keer boos worden op anderen omdat zij wel punten pakken en hij niet.. ik kan daar slecht tegen
En ik weet dat er andere zijn die ook janken om punten.. of eigenlijk ken ik maar 1 iemand die dat ook doetIedere maand hetzelfde verhaal
Maar ze zijn toch best verslavend ? Denk je dat je het bij een week kan laten? Als je eraan gewend bent zal je ze vaker willen en nodig hebben om te slapenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet voor altijd, zeg wel eens doe me voor een week, ff lekker slapen
Maar eerlijk toen ik net geopereerd was kreeg ik ze wel, alleen toen draaide het ritueel zich om
Kon niet in slaap vallen maar als ik sliep sliep ik door, maar lag eerst een halve nacht te woelen om in slaap te komen
Is wel lachen ja om anderen te blokkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan ga ik dat eens navragen, alleen blokken is voldoende, dat gezeik om punten hoeft voor mij niet.
Het spel om mensen net op de sec ervoor te blokken vind ik leuk.
Dat is waar hij is snel boos, maar dat zijn er wel meer die boos worden als je punten paktquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Mario gepest werd, heb het vaak voor hem opgenomen toen. Maar hij kan ook niet iedere keer boos worden op anderen omdat zij wel punten pakken en hij niet.. ik kan daar slecht tegen
En ik weet dat er andere zijn die ook janken om punten.. of eigenlijk ken ik maar 1 iemand die dat ook doetIedere maand hetzelfde verhaal
Sadistquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is wel lachen ja om anderen te blokkenNiemand punten laten pakken
Mooi, maar dat gedoe om de punten moet echt ophouden. Mikey doet dat ook al altijdquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haags kan beamen dat mario deze nacht erg vrolijk was en veel heeft gelachen om de grappen en grollen van engine, haags, dev en ik!!
O ik zie net dat mario nog even heeft lopen zeiken. Jammer want hij was juist zo zoetjes vannacht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi, maar dat gedoe om de punten moet echt ophouden. Mikey doet dat ook al altijd
Hij is weer wakkerquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
O ik zie net dat mario nog even heeft lopen zeiken. Jammer want hij was juist zo zoetjes vannacht.
Ik zie hem een beetje als het kleine neefje dat op bezoek komt en komt spelen
Wat ik van mikey vind zal ik maar niet hier neer zettenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi, maar dat gedoe om de punten moet echt ophouden. Mikey doet dat ook al altijd
O ja, ik had een hele lange tijd diazepam voor mijn rug,quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch best verslavend ? Denk je dat je het bij een week kan laten? Als je eraan gewend bent zal je ze vaker willen en nodig hebben om te slapen
HET GAAT MOOI WEER WORDEN LIMOEN WAT VIND JE DAARVANquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bloed is goed! Pijn is fijn! Toch @:dud0r ?
Goedemorgen sky
Ja, dat is het spel toch ook?quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is wel lachen ja om anderen te blokkenNiemand punten laten pakken
Ik vind Mario ook een leuke user en moet vaak om hem lachen als hij van die random comments post. Maar dat gedoe om punten!!quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
O ik zie net dat mario nog even heeft lopen zeiken. Jammer want hij was juist zo zoetjes vannacht.
Ik zie hem een beetje als het kleine neefje dat op bezoek komt en komt spelen
Wtfquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:50 schreef skysherrif het volgende:
Niemand hier vraagt je om je uit de lijst te gaan, wat ons betreft mag je gewoon weer winnen hoor Dot
Alleen je bent nu gewoon favoriet voor de eerste plek zo staan de zaken en die benoemen we
Ik ga toch mailen, ik wil der uitquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:50 schreef skysherrif het volgende:
Niemand hier vraagt je om je uit de lijst te gaan, wat ons betreft mag je gewoon weer winnen hoor Dot
Alleen je bent nu gewoon favoriet voor de eerste plek zo staan de zaken en die benoemen we
Dat kan je ook bereiken door Plym te laten zakken hequote:Op donderdag 12 maart 2020 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is het spel toch ook?
Ik doe deze maand degene die het me de vorige maand moeilijk hebben gemaakt pakken![]()
En als ik zie dat Jippie ingehaald gaat worden blok ik ook,
Jippie mag van mij wel wat dichter bij Plym komen,vind het wel leuk twee vrienden die gelijk op gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |