Kan je geeneens themazepam krijgen van je huisarts? Is een in slaper, gebruik ze af en toe. Werken goed hoorquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb van alles al geprobeerd en het gekke is kan geen slaap tabletten van de dokter krijgen
Heb er soms echt om gesmeekt.
Ik slaap wel heel makkelijk in, maar doorslapen is al jaren een probleem
Hou op Mario, als je wil dat anderen geen punten pakken zul je zelf moeten blokken. En als jij meer punten wil moet je meer aanwezig zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
madam hebben ze weer nach vor gelatenze zijn echt irritant
Gelukkig ben jij niet fanatiekquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:30 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee dot, 4u wakker en de boel op zijn kop gebolkt
Leert het nooitquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hou op Mario, als je wil dat anderen geen punten pakken zul je zelf moeten blokken. En als jij meer punten wil moet je meer aanwezig zijn
En niet alleen hier posten als er 10 anderen mee posten en niemand punten pakt
Ik hoef ze niet voor altijd, zeg wel eens doe me voor een week, ff lekker slapenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Waarom kan je ze niet krijgen? Al wil je daar ook niet afhankelijk van zijnZijn best gevaarlijke dingen
Lijkt me vervelend om jaren slecht te slapen; en ook nog eens enorm zwaar. Weekje slecht slapen en ik merk het al
Lig daar niet wakker van hoor, lullen en laten lullen. Doe spelen als ik daar zin in heb.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet fanatiekanders had je dat gezeik ook de hele tijd aan kunnen horen
Ik maakte maar een grapje over het fanatiek zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou ik zeggen net mee te doen voor de punten als ik wel mee doe?
IK ben op de juiste momenten hier waarschijnlijk
Ik bolk mezelf regelmatig
Ga bij mensen in DM ga jij maar punten pakken ik hou me ff stil
Ja, ik zit hier veel maar nog wel meer
Er is er hier maar een echt fanatiek op punten jacht en dat is Plym![]()
Het boeit mij echt niet
Vorige keer haalde ik gemiddeld 122 punten per dag
Nu soms net aan 50
Snap trouwens dat gezeur er om niet zo, tis bijna of men je weg wil hebben.
Ik had hier lol. punten halen en er niet op uit zijn
Ik bolk wel mensen, precies op een paar sec voor de minuut, gewoon voor de leuk
Soms ook om te pesten. Maar ik laat ook heel veel gaan.
Maar op een of andere manier steekt het mensen die er keer op keer over beginnen.
Ik zal Bondage mailen en vragen mij er uit te halen
Nope krijg helemaal nietsquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:33 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Kan je geeneens themazepam krijgen van je huisarts? Is een in slaper, gebruik ze af en toe. Werken goed hoor
nee dus ze hebben haar gehopen en nog bijvall geklatschtquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hou op Mario, als je wil dat anderen geen punten pakken zul je zelf moeten blokken. En als jij meer punten wil moet je meer aanwezig zijn
En niet alleen hier posten als er 10 anderen mee posten en niemand punten pakt
ik mag Mario maar begin dat geklaag wel echt zat te worden.quote:
Ik snapte dat je er een grapje over makenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje over het fanatiek zijnDaarom die smiley erachter geplaatst
Je hoeft jezelf er niet uit te halen toch, je pakt de punten omdat je hier post. En als anderen dat ook meer deden zouden zij ook meer punten pakken. (Voor de anderen die zeuren om punten heb ik het nu over)
Was jij mijn dokter maarquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Is toch raar dan? Werken echt goed, een uurtje kort en heftig. Je slaapt met een kwartiertje.
Ook al is ze geholpen dan mag dat gwn! Jij hebt ook vaak punten gekregen van anderen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dus ze hebben haar gehopen en nog bijvall geklatscht
Marrio wordt ook vaak =getreiterd. Als bepaalde mensen hier niet zijn doet hij gewoon leuk mee. EN er zijn er hier wel meer die binnen komen en gelijk om punten beginnen te vragen. Die posten amper mee en janken om puntenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik mag Mario maar begin dat geklaag wel echt zat te worden.word er moe van en ik ben er niet eens zo vaak
Dat kan welquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snapte dat je er een grapje over maken
En ik laat ze ook lullen, ik speel toch zoals ik wil.
Ik ga daardoor juist fanatieker worden. Of ik ga me er uit laten halen en tik hier net zoveel als nu.
Jammer dat je je er niet alleen voor de punten uit kan laten halen
Geen punten maar wel blokkendat zou mooi zijn
Lekker dat je dat kan Plym. SLaap lekkerquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:41 schreef PlymouthFury het volgende:
Ik ga nog ff powernap doen. Tot later.
om dat ze het altijd doen en dat vind ik vervelendquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ook al is ze geholpen dan mag dat gwn! Jij hebt ook vaak punten gekregen van anderen.
Iedere keer als ik hier ben dan klaag je weer om puntenbegint vervelend te worden Mario
Je hebt mij nog niet begroetquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dat je dat kan Plym. SLaap lekkertot straks
O dan ga ik dat eens navragen, alleen blokken is voldoende, dat gezeik om punten hoeft voor mij niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat kan welToen ik eruit gehaald was kon ik ook blokken. Was wel lachen idd. Had het zelf ook niet door dus niemand poste in het begin na mij.. pas na een tijdje werd het bekend dat ik kon blokken
Hoi Haagsquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet begroet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |