quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Altijd vrolijk, nou jaaltijd?
Nee joh, in Amsterdamquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:22 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dacht dat jij in het buitenland woonde?
Oeps. maar slapen is ook lekker toch. Dan heb je het wel nodig anders.quote:
Nee joh, dat doe ik, ik ben te fanantiekquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaltijd ? Of bedoel je “nou ja altijd” ?
Weet niet, ik zie Mario meestal hier niet dansenmaar eerder zorgen maken om puntjes
Jij bent er vast ook meer aan gewendquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja soms, gisteren was ik bek en bek af te moe om maar iets te doen.
Maar over het algemeen gaat het wel
quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh, dat doe ik, ik ben te fanantiek
IK wil winnen en zeg niet te willen winnen dus als iemand een puntje pakt ben ik helemaal in paniek.
Das waar en @InverHouse is het hiermee eensquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:24 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
De mooiste stad van nederland
was 45 minquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps. maar slapen is ook lekker toch. Dan heb je het wel nodig anders.
Nee, heb van alles al geprobeerd en het gekke is kan geen slaap tabletten van de dokter krijgenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij bent er vast ook meer aan gewend![]()
Is er niks wat je kan doen of krijgen om beter en langer te slapen ?
Vandaag dan rustig aan doen om bij te komen van gisteren
Gelijk heeft hijquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Das waar en @:inverhouse is het hiermee eens
O en dan net op het moment van downtimequote:
Devquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en dan net op het moment van downtime
WIe had hem wel dan?
Je hoeft er niet veel voor te doen in ieder geval.. nou ja behalve dan hier zoveel aanwezig zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh, dat doe ik, ik ben te fanantiek
IK wil winnen en zeg niet te willen winnen dus als iemand een puntje pakt ben ik helemaal in paniek.
Lukt jou welquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je hoeft er niet veel voor te doen in ieder geval.. nou ja behalve dan hier zoveel aanwezig zijn.
Ik kan dat niet meerNa een uur of 2 ben ik er ook weer klaar mee. Gaat nog wat worden in mei
Maar ik wist wel dat je fanatiek was! Ik wist het, ik wist het!![]()
Mooi, is hem gegund.quote:
madam hebben ze weer nach vor gelatenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en dan net op het moment van downtime
WIe had hem wel dan?
Nee dot, 4u wakker en de boel op zijn kop gebolktquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, is hem gegund.
Was jij er ook plym ??
Waarom kan je ze niet krijgen? Al wil je daar ook niet afhankelijk van zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb van alles al geprobeerd en het gekke is kan geen slaap tabletten van de dokter krijgen
Heb er soms echt om gesmeekt.
Ik slaap wel heel makkelijk in, maar doorslapen is al jaren een probleem
Waarom zou ik zeggen net mee te doen voor de punten als ik wel mee doe?quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je hoeft er niet veel voor te doen in ieder geval.. nou ja behalve dan hier zoveel aanwezig zijn.
Ik kan dat niet meerNa een uur of 2 ben ik er ook weer klaar mee. Gaat nog wat worden in mei
Maar ik wist wel dat je fanatiek was! Ik wist het, ik wist het!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |