abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191972647
quote:
3s.gif Op donderdag 12 maart 2020 02:34 schreef devzero het volgende:

[..]

Het onderwerp interesseert me niet zo, niets principieels tegen oorlog of zo.
NBA seizoen geschorst, volgens mij is NBA de grootste sportcompetitie in de wereld qua geld.

Dan weet je wel dat het echt klaar is voorlopg met evenementen.
pi_191972648
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 02:29 schreef Jippie68 het volgende:
Ik wens jullie nog een fijne nacht met elkaar!

[ afbeelding ]
Weltrusten Jippie :W
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_191972650
Eens met TT
@Limoentjuh
pi_191972651
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2020 02:35 schreef skysherrif het volgende:

[..]

NBA seizoen geschorst, volgens mij is NBA de grootste sportcompetitie in de wereld qua geld.

Dan weet je wel dat het echt klaar is voorlopg met evenementen.
Hoorde het op de radio. Zal wel veel boze alt-right reacties op leveren dat het een complot is
pi_191972661
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2020 02:35 schreef devzero het volgende:

[..]

Hoorde het op de radio. Zal wel veel boze alt-right reacties op leveren dat het een complot is
Een complot tege nwie eigenlijk :@
pi_191972663
Dit is een uitgelezen kans om af te komen van Soros en Bader Ginsburg beter kan niet.
pi_191972664
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2020 02:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Een complot tege nwie eigenlijk :@
Tegen vrijheid en het recht om wapens te mogen dragen natuurlijk
  donderdag 12 maart 2020 @ 02:37:50 #33
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_191972665
heb besteld: Mortal Kombat XL - Xbox One (nieuw)
Aantal dagen tot bezorging: 2
Mijn ervaring: Recent voor de eerste keer een game besteld bij Gameshop Twente.

Om een lang verhaal kort te maken, bestelling werd keurig binnen de gestelde tijd geleverd, echter was het spel dat als nieuw te koop werd aangeboden niet nieuw (officiële seal van Xbox ontbrak, kleine beschadigingen hoes en 1 krasje op de disc). Na ontvangst gelijk gebeld, nadat de eerste 2x maal niet werd opgenomen, kreeg ik de derde maal een medewerker aan de lijn.

Vervolgens het probleem uitgelegd, mij werd vervolgens verteld dat deze game vanuit een andere leverancier werd geleverd dan normaal, en de leverancier had de webshop verzekerd dat deze game nieuw was. Ik gaf vervolgens aan dat ik het nogal vreemd vind dat wanneer ik een spel als "nieuw" bestel, deze vervolgens zonder officiële Xbox seal ontvang, en ik vroeg of dit de gebruikelijke gang van zaken is.

De medewerker gaf vervolgens aan dat niet gebruikelijk is, maar dat dit sporadisch kan voorkomen. Ik vind dit nogal wat, aangezien dit impliceert dat wanneer een bestelling geplaatst wordt bij Gameshop Twente voor een nieuw product, het zomaar zou kunnen dat je een tweedehands product krijgt toegestuurd, oftewel het biedt geen enkele garantie dat daadwerkelijk een nieuw product verstuurd wordt.

Ik kreeg twee voorstellen om dit op te lossen:

- Het product retour sturen
- Het verschil in bedrag tussen tweedehands en nieuw vergoed krijgen (deze optie heb ik gekozen)

Beoordeling:

Algemeen : 60% Terugbetaling netjes ontvangen binnen de gestelde termijn
Verzending: 100%, geen opmerkingen.
Communicatie: 50%, aangezien er geen enkele disclaimer c.q. communicatie op de site staat dat een "nieuw" product als zodanig wordt verkocht als men in de veronderstelling is dat het nieuw is, ondanks dat dat niet zo hoeft te zijn (als ik dit op voorhand had geweten had ik hier simpelweg niet besteld). Ik werd overigens wel keurig te woord gestaan telefonisch, vandaar dat deze op 50% staat i.p.v. 10%.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_191972669
quote:
9s.gif Op donderdag 12 maart 2020 02:37 schreef devzero het volgende:

[..]

Tegen vrijheid en het recht om wapens te mogen dragen natuurlijk
Ze willen nadat ze eerder al orkanen hebben verjaagd met hun wapens nu op de corona virussen in de lucht schieten? :o
pi_191972674
Sean Hannity: Biden was van plan om miljoenen Europeanen te importeren om voor hem te stemmen en President Trump heeft daar een stokje voor gestoken door de grenzen te sluiten
pi_191972681
Genot
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_191972684
quote:
12s.gif Op donderdag 12 maart 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
Sean Hannity: Biden was van plan om miljoenen Europeanen te importeren om voor hem te stemmen en President Trump heeft daar een stokje voor gestoken door de grenzen te sluiten
_O_
pi_191972692
SportsReUp twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:34:42 Rudy Gobert thought it was funny to touch every single mic and recorder in the media room.

Now, he has Coronavirus and the entire NBA season is suspended

https://t.co/A22U5AgmBi reageer retweet
lol
pi_191972709
Taiwan doet het opvallend goed qua beperking van aantal besmettingen
Uw ADH vitamine Worst
  donderdag 12 maart 2020 @ 02:45:11 #40
268260 Dr.Mikey
pi_191972712
Geef ik niet aan

01-05-2015Review voor Gameshop Twente

Sinds weken wacht ik op GTA 5 van hun te kopen. De game is gewoon uit. Kun je overal kopen. Maar niet hier. Waarom wil ik per se van hun kopen? Omdat wij eerder iets kochten wat gewoon slecht was en teruggaven en dus een tegoed bon van hun hebben. Wat?? Geen refunds? Alleen tegoed bon zelfs met min 5 euro? Ok. Jullie hebben de spel niet aanwezig? Ok. Vind ik moeilijk te geloven maar ok. Maar behandel jouw klanten dan tenminste dat ze niet als afval bij jullie voelen! In deze winkel wordt je meestal door onvriendelijke tieners geholpen, de mensen aan de service-hotline weten van niks en kunnen jou geen informatie geven, over beschikbaarheidsdatums of wat dan ook (ook niet van spelen die al uit zijn). En net heb ik hun gebeld op hun 0900 nummer (15 cent/minuut) en bleef MINUTENLANG gezegd krijgen "Er is nog 1 gesprek voor u". Zon 10 min lang. Dan hing ik niet op maar belde met een andere telefoon dezelfde nummer en NOG STEEDS zegt de automatische stem "Er is nog 1 gesprek voor u" LOL, zouden dat niet 2 moeten zijn dan? Behalve als jullie gewoon deze message blijven laten doorspelen en men kan blijven wachten tot kerst! Noemen jullie dat klantenservice? Dat is meer dan belachelijk. Wat een waardeloze bedriegers winkel. Jullie kunnen blij zijn dat ik andere dingen te doen heb en niet de politie inschakel. NOOIT HIER KOPEN! PRIJZEN ZIJN HETZELFDE OF ZELFS SLECHTER DAN OVERAL. KOOP ERGENS ONLINE DAN HEB JE GEEN LAST VAN DEZE OPLICHTERS!
R.I.P DTS.
  donderdag 12 maart 2020 @ 02:45:43 #41
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_191972715
Zwitserland
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_191972718
Ja ik ga allemaal even uitprinten om morgen rustig te lezen bij het poepen Mikey
Uw ADH vitamine Worst
pi_191972722
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 02:44 schreef hemarookworst het volgende:
Taiwan doet het opvallend goed qua beperking van aantal besmettingen
Weet niet hoeveel mensen ze getest hebben.
pi_191972727
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2020 02:46 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Kom ff vbl sc lullen we daar ff verder ipv COR en hier. Mij te snel.
AFCA!
pi_191972729
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2020 02:46 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zijn een eiland dus kan makkelijk iedereen uit risicogebieden testen en maatregelen nemen
Uw ADH vitamine Worst
pi_191972738
Hongkong doet het ook goed in het beperken van aantal gevallen, maar die hebben lessen geleerd uit SARS destijds
Uw ADH vitamine Worst
pi_191972753
Hoe doet noord Korea het?
  donderdag 12 maart 2020 @ 02:53:18 #48
268260 Dr.Mikey
pi_191972754
Dieser Laden war eine echte Zumutung!!!
Die Preise in dem Laden sind extrem überteuert!!! Für uralte Ps2 Spiele wollen die zum teil noch 40 Euro.. Als ich heute 2 PS2 Spiele dort verkaufen wollte, boten sie mir, (ohne die Spiele wie sonst überall üblich einzuscannen, um dem eigentlichen Wert festzustellen) ganze 3 Euro an... Als ich mehrmals darauf hinwies, das sie die spiele bitte einscannen würden, wurde der Mitarbeiter immer unfreundlicher und unverschämter... Daraufhin habe ich schnell noch mal geguckt, wie viel der Laden denn für diese 2 Spiele verlangt... Zusammen ganze 53 Euro ... Wenn das mal nicht eine himmelsschreiende Unverschämtheit ist weiß ich auch nicht... Des weiteren ist die Qualität der spiele auch nicht grad die beste. Letztes Jahr erwarb ich dort ein Ps2 Spiel mit einem riesigen Kratzer auf der CD.. Als ich das Spiel am nächsten Tag reklamieren wollte, haben die auch noch dreist behauptet, das Spiel könnte nie und nimmer vom Gameshop Twente kommen, und haben mich ohne Umtausch weggeschickt... Die absolute Höhe! Dieser Laden hat mich das letzte Mal gesehen
R.I.P DTS.
pi_191972758
quote:
2s.gif Op donderdag 12 maart 2020 02:53 schreef engine het volgende:
Niet goed schijnt, ondervoede militairen sneuvelen bij bosjes.
pi_191972760
quote:
2s.gif Op donderdag 12 maart 2020 02:53 schreef engine het volgende:
Die zijn de enigen die corona vrij zullen zijn natuurlijk
Uw ADH vitamine Worst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')