Weet niet hoeveel mensen ze getest hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:44 schreef hemarookworst het volgende:
Taiwan doet het opvallend goed qua beperking van aantal besmettingen
Kom ff vbl sc lullen we daar ff verder ipv COR en hier. Mij te snel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel mensen ze getest hebben.
Zijn een eiland dus kan makkelijk iedereen uit risicogebieden testen en maatregelen nemenquote:Op donderdag 12 maart 2020 02:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel mensen ze getest hebben.
Die zijn de enigen die corona vrij zullen zijn natuurlijkquote:
Die hebben ook wel diplomaten die reizen. Eentje is genoeg om het te laten beginnen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die zijn de enigen die corona vrij zullen zijn natuurlijk
ze hebben eht a lhoor engine lees eensquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:00 schreef engine het volgende:
[..]
Die hebben ook wel diplomaten die reizen. Eentje is genoeg om het te laten beginnen.
Allemaal leugens. Mensen in noord korea zijn superieur en worden niet ziek van "een griepje"quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:00 schreef engine het volgende:
[..]
Die hebben ook wel diplomaten die reizen. Eentje is genoeg om het te laten beginnen.
Ja klopt, het is daar al hevig uitgebroken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:00 schreef engine het volgende:
[..]
je bent zelf superieurquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Allemaal leugens. Mensen in noord korea zijn superieur en worden niet ziek van "een griepje"
Ik ben wel eens uitgemaakt voor een combinatie van superman en jezus. Maar alleen dat laatste klopt maar.quote:
Ohquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ze hebben eht a lhoor engine lees eens
Ik heb dit jaar nog geen panda’s gezien in het echtquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat diepe zwart en die witte vlakkenJe bent een kenster.
Ik heb dit jaar wel een orca gezien, telt dat wel?quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen panda’s gezien in het echt.
Hopelijk van de zomer in België, daar hebben ze een pas geboren tweeling.
Kon ook zijn dat je haags zag zwemmenquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar wel een orca gezien, telt dat wel?
Vorig jaar wel?quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen panda’s gezien in het echt.
Hopelijk van de zomer in België, daar hebben ze een pas geboren tweeling.
In een dierentuin of in het wild?quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar wel een orca gezien, telt dat wel?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kon ook zijn dat je haags zag zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |