Omdat ik geen bevestiging van mijn bestelling had gekregen heb ik de volgende dag telefonisch contact opgenomen. Daar werd ik te woord gestaan door iemand die moeilijk praatte. Dat is an sich geen probleem, maar als die persoon de telefoon beantwoordt wordt dat wel een probleem. Het telefoongesprek wordt er nodeloos langdradig van en de communicatie loopt niet lekker. Maar goed, om mijn geld niet verloren te laten gaan geef ik alle gegevens telefonisch nog eens door, zodat de telefonist de gegevens bij mijn order kan invoeren.
Als dan blijkt dat de straatnaam (Vlinderlaan) na 3 keer nog steeds niet begrepen wordt en gevraagd wordt of ik de straatnaam wil spellen komt bij mij de stoom uit de oren. Zowat elk intelligent systeem heeft tegenwoordig de mogelijkheid om op basis van een eenvoudige postcode-huisnummercombinatie de straatnaam erbij te halen. Gelukkig woon ik niet op de Goidschalxoordsedijk of de Burgemeester Jonkheer Quarles van Uffordlaan. Nadat ik ook mijn voornaam, achternaam, volledige mailadres en telefoonnummer (hoezo, nummerherkenning) had mogen spellen waren we tien minuten verder en ging het artikel verstuurd worden.
Eerlijk is eerlijk, dat is ook meteen gebeurd en tien minuten later had ik verzendbevestiging in de mailbox.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.