Die hebben ook wel diplomaten die reizen. Eentje is genoeg om het te laten beginnen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die zijn de enigen die corona vrij zullen zijn natuurlijk
ze hebben eht a lhoor engine lees eensquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:00 schreef engine het volgende:
[..]
Die hebben ook wel diplomaten die reizen. Eentje is genoeg om het te laten beginnen.
Allemaal leugens. Mensen in noord korea zijn superieur en worden niet ziek van "een griepje"quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:00 schreef engine het volgende:
[..]
Die hebben ook wel diplomaten die reizen. Eentje is genoeg om het te laten beginnen.
Ja klopt, het is daar al hevig uitgebroken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:00 schreef engine het volgende:
[..]
je bent zelf superieurquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Allemaal leugens. Mensen in noord korea zijn superieur en worden niet ziek van "een griepje"
Ik ben wel eens uitgemaakt voor een combinatie van superman en jezus. Maar alleen dat laatste klopt maar.quote:
Ohquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ze hebben eht a lhoor engine lees eens
Ik heb dit jaar nog geen panda’s gezien in het echtquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat diepe zwart en die witte vlakkenJe bent een kenster.
Ik heb dit jaar wel een orca gezien, telt dat wel?quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen panda’s gezien in het echt.
Hopelijk van de zomer in België, daar hebben ze een pas geboren tweeling.
Kon ook zijn dat je haags zag zwemmenquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar wel een orca gezien, telt dat wel?
Vorig jaar wel?quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen panda’s gezien in het echt.
Hopelijk van de zomer in België, daar hebben ze een pas geboren tweeling.
In een dierentuin of in het wild?quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar wel een orca gezien, telt dat wel?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kon ook zijn dat je haags zag zwemmen
quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
In een dierentuin of in het wild?
[..]
[ afbeelding ]
Ik had het over orca's, geen zeekoeienquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kon ook zijn dat je haags zag zwemmen
hahaaatjesquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had het over orca's, geen zeekoeien
Kssssjtquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:17 schreef skysherrif het volgende:
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooi @:moemoe
Hoe is het daar, kan je nog wel ergens heen daar in dat quarantaine gebied
Ja, in Ouwehands Dierenpark Rhenenquote:
Ik moet even denken of ik weleens een orca in het wild heb gezien... Misschien wel bij het Dominicaanse Republiek? Kan wel toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb heb nog nooit een orca in het wild gezien. Wel walvissen, dolfijnen en zeekoeien
Zou best kunnen. Ze zitten overal, zelfs op fokquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:22 schreef moemoe het volgende:
Misschien wel bij het Dominicaanse Republiek? Kan wel toch?
Tjeempie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ze zitten overal, zelfs op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |