Je doet het verkeerdquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]: 'DOE DAT MAAR NIET'
: 'DAN FLADDER IK WEG VAN DE STANK HAHAAAATJES'
ben al weeeeeeeeeeeeeegquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd![]()
Het moet zo :: 'DOE DAT MAAR NIET' MOOOOO!
: 'DAN FLADDER IK WEG VAN DE STANK HAHAAAATJES' TJILP!
Wat zeg ik, ik bolk hem bij het leven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee plym moet keihard gebolkt worden
Succes sky en dot. Het is een individueel spel, en mensen manipuleren om mij te bolken valt mij een beetje tegen, kinderachtig jullie bah.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zeg ik, ik bolk hem bij het leven.
In mei! En wie noem jij watjequote:Op donderdag 12 maart 2020 06:57 schreef skysherrif het volgende:
@:limoentjuh wanneer ga jij weer eens voor de winst joh watje
Ik bolk gewoon iedereen hooor en dot ook, volgens mij begon jij juist met expres mij te bolken en er een strijd van te makenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Succes sky en dot. Het is een individueel spel, en mensen manipuleren om mij te bolken valt mij een beetje tegen, kinderachtig jullie bah.
Oh in mei pas?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In mei! En wie noem jij watje![]()
[ afbeelding ]
IK VIND JOU MOOI!quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
HET GAAT MOOI WEER WORDEN LIMOEN WAT VIND JE DAARVAN
quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Succes sky en dot. Het is een individueel spel, en mensen manipuleren om mij te bolken valt mij een beetje tegen, kinderachtig jullie bah.
Wow, knalrood hoofd nuquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
IK VIND JOU MOOI!
WAT VIND JIJ DAARVAN
quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh in mei pas?
Als je voor de winst gaat ben je er vaker en dat vind ik leuk
quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wow, knalrood hoofd nu
JE BENT ZELF MOOI
@Grrrrrrrr Sky kan je voortaan helpen met Bolke&Bolkequote:Op donderdag 12 maart 2020 07:03 schreef skysherrif het volgende:
: 'VEEEEL TE VRIJJJ WAT MOET IK MET EEN VOGEL ZOALS JIJ' moooo
: 'DIE KOE IS SMOORVERLIEFD OP MIJJJJ' TSJILP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |