Jij manipuleert de hele tijd om mij te blokken tegen users. Maar je doet maar hoor. Linkse streken he.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik bolk gewoon iedereen hooor en dot ook, volgens mij begon jij juist met expres mij te bolken en er een strijd van te maken
Dan moet je ook een beetje tegen een stootje kunnen![]()
DAT ZIE JE TOCH! IK NOEM JOU EEN SMURF! JIJ SMURFquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
WIE EN WAAROM NOEM JE EEN SMURF
PAS MAAR OP IN MEI GA IK JOU LOEI (MOO ?? )HARD BOLKEN MEVROUWTJE
lol jankstraalquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jij manipuleert de hele tijd om mij te blokken tegen users. Maar je doet maar hoor. Linkse streken he.
Jepquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgendan maar zo meedoen he
Ik zucht met je meequote:
Bolken niet erg, maar jij en sky roepen anderen ook toe om mij dwars te zitten heb ik nog niet gedaan hoor. Zo kinderachtig dat. Maar jullie doen maar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:16 schreef Dotteke het volgende:
Ik bolk je ook zonder dat Sky het zegt hoor, ik zie het als een groot spel.
Sorryals ik je de verkeerde indruk hebt gegeven
Nice.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:19 schreef mario390 het volgende:
everything she schhies..![]()
![]()
somebody tell..
Ik roep niemand op om jou te bolken, ik zat voor mijn gevoel te dollen. Van mij mag je de nr 1 plek overnemen. We zeggen allemaal wel eens we gaan bolken, dat is tegen mij al zo vaak gezegd. Maar ik roep niemand op je te bolken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:19 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Bolken niet erg, maar jij en sky roepen anderen ook toe om mij dwars te zitten heb ik nog niet gedaan hoor. Zo kinderachtig dat. Maar jullie doen maar.
Nee johquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
Luitjes, mijn grens is hier bereikt, de lol is er van af.
Eejohquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
Luitjes, mijn grens is hier bereikt, de lol is er van af.
Hahaatjes !quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:21 schreef skysherrif het volgende:
April 26, 2020 - May 3, 2020
Ben ik wel weg zie ik, dus ik mis wel het begin van mei om je te bolken
Heb jij weer geluk!!
Ik ga dan lekker een weekje op vakantie naaaaaar KROAAAAAAAAAATIEquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaatjes !Je geeft het nu al op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |