haags_kwartetje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ben benieuwd wat voor shortcuts. Indirect kun je een zwart gat "bekijken" (gravitational lenses), maar verder zou ik het niet weten.quote:Op zondag 8 maart 2020 04:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meh, er zijn wel shortcuts te bedenken om meer te begrijpen van hoe de werkelijkheid in elkaar zit. Of dat voldoende is om ooit alles te snappen is dan weer een tweede.![]()
Sara is het met coronavirus besmette meisje uit Bleiburg waarmee mario heeft lopen vozen op het gemaskerd bal![]()
Gaat wel gebeuren ja. Maar we hebben nog 23 dagen en hij moet wel een beetje moeite doen hoorquote:Op zondag 8 maart 2020 04:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
MIKEY MIKEY, JE WORDT DE KAMPIOEN!1!!
@:Dr.Mikey![]()
![]()
Ohja, ik wist dat hij flink had lopen bekken met een corona-meisje, maar niet dat ze Sara heettequote:Op zondag 8 maart 2020 04:53 schreef skysherrif het volgende:
Sara is het met coronavirus besmette meisje uit Bleiburg waarmee mario heeft lopen vozen op het gemaskerd bal![]()
![]()
Een zwart gat direct bekijken gaat niet gebeuren. Maar er gebeurt genoeg op quantumonderzoek en astronomisch onderzoek dat ik wel verwacht dat dat ooit nog wel eens gaat rijmen met elkaar. Of iig meer gaat rijmen dan we nu kunnen doen. En hoe verder we daar mee komen, hoe onwaarschijnlijker het klassieke 'singulariteitsmodel' lijkt.quote:Op zondag 8 maart 2020 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor shortcuts. Indirect kun je een zwart gat "bekijken" (gravitational lenses), maar verder zou ik het niet weten."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik kreeg nog laat bezoek was niet eens leuk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
weer de politie op bezoek?quote:Op zondag 8 maart 2020 04:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik kreeg nog laat bezoek was niet eens leuk.Ik ben benieuwd, niets mis met oude theorieën vervangen/aanvullen met iets nieuws (als het ook echt klopt)quote:Op zondag 8 maart 2020 04:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een zwart gat direct bekijken gaat niet gebeuren. Maar er gebeurt genoeg op quantumonderzoek en astronomisch onderzoek dat ik wel verwacht dat dat ooit nog wel eens gaat rijmen met elkaar. Of iig meer gaat rijmen dan we nu kunnen doen. En hoe verder we daar mee komen, hoe onwaarschijnlijker het klassieke 'singulariteitsmodel' lijkt.![]()
collegas die uit waren geweest en met elkaar gezoend hadden belde of ze nog kon konden had beter nee gezegd.quote:Op zondag 8 maart 2020 05:00 schreef devzero het volgende:
[..]
weer de politie op bezoek?
[..]
Ik ben benieuwd, niets mis met oude theorieën vervangen/aanvullen met iets nieuws (als het ook echt klopt)They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Von jer bölken bölken bölken!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
l
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker rocken toch."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
lollercopterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TJILP!
hebben ze waarschijnlijk me nog corona gegeven ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja wel eensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
museums bezoeken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toch?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Beter niets doen dan zoals Morrissey wordenquote:Op zondag 8 maart 2020 05:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Johny Marr is wel een baas, maar hij heeft weinig nieuws gedaan na de smiths![]()
![]()
Heel erg goed punt. Wat een engerd is dat gewordenquote:Op zondag 8 maart 2020 05:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beter niets doen dan zoals Morrissey worden![]()
Ben ik weerEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
ik eerstquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op zondag 8 maart 2020 05:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beter niets doen dan zoals Morrissey worden![]()
![]()
Dit gaat niet werken zo. Even schema maken.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ga ze in juni weer zien op Graspop. Zin anquote:Op zondag 8 maart 2020 05:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Steel Panther. Ik zou ze keihard aanklagen bolken
Maak een bord met de tekstquote:Op zondag 8 maart 2020 05:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ga ze in juni weer zien op Graspop. Zin an
: "echte panter bolkt stele panter"
:"tjilppppp"
![]()
ik moet toch winnen maatjequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BlokEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik blijf gewoon blok zeggenquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Eventueel blockEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Misschien moet ik als black panther gaan jaquote:Op zondag 8 maart 2020 05:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Maak een bord met de tekst
: "echte panter bolkt stele panter"
:"tjilppppp"
![]()
Bolke & Bolke gaan naar Moentjuh dat weekend trouwens. Zeg dat maar dat tegen haar
@devzero weet jij of moentje weer meedoet in de stand? Nee toch?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet aan nieuwe dingen wennen. Maar iedereen is welkom hierquote:Ze is al een trui aan het breien voor bolkequote:Op zondag 8 maart 2020 05:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien moet ik als black panther gaan ja![]()
Bolke & Bolke gaan naar Moentjuh dat weekend trouwens. Zeg dat maar dat tegen haar![]()
![]()
Zit wat in. Krijg nog steeds rillingen van #teamuto maar heb me maar aan te passen.quote:Op zondag 8 maart 2020 05:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet aan nieuwe dingen wennen. Maar iedereen is welkom hierEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op zondag 8 maart 2020 05:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet aan nieuwe dingen wennen. Maar iedereen is welkom hier
[..]
Ze is al een trui aan het breien voor bolke![]()
Ik geloof dat ze @bondage al eens heeft gevraagd om haar er weer in te zetten, maar dat is nog niet gebeurdquote:Op zondag 8 maart 2020 05:32 schreef engine het volgende:
@:devzero weet jij of moentje weer meedoet in de stand? Nee toch?![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 05:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof dat je @:bondage al eens heeft gevraagd om haar er weer in te zetten, maar dat is nog niet gebeurd
Ja dacht ik al.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ja erg hequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kut weer niksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tnx Peachquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
je moet me wel helpen marioThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Kut kaart van m'n kamer weer eens vergeten
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Gast!quote:
quote:
Even naar buiten geweest om te rokenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Lekker smoken toch"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Siquote:
Gebeurd me minstens 1x per week.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ja helpt nietquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
net gerooktThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van de immerbolk toch."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hoerennicotine
Dit was het nieuws kijken
Ja maar echt hooorquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nog effe, dan ben ik er klaar mee.quote:
quote:![]()
Anders ik wel. Eigenlijk al een jaar of twee.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik rook niet meer, ik vape nu, al een jaar of zo. Ben nu de nicotine aan het afbouwen. Ben very close tot gewoon niet meer vapen dus.quote:Op zondag 8 maart 2020 05:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Anders ik wel. Eigenlijk al een jaar of twee.
Maar dat was best een zware bevalling. Serieus, ik mag graag zuipen, ik heb heel wat weeds gesmoked in m'n leven, maar nicotine? Die shit is pas écht verslavend.![]()
![]()
Ik was cold turkey gestopt, maar was niet makkelijkquote:Op zondag 8 maart 2020 05:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik rook niet meer, ik vape nu, al een jaar of zo. Ben nu de nicotine aan het afbouwen. Ben very close tot gewoon niet meer vapen dus.
Maar dat was best een zware bevalling. Serieus, ik mag graag zuipen, ik heb heel wat weeds gesmoked in m'n leven, maar nicotine? Die shit is pas écht verslavend.![]()
![]()
![]()
![]()
Paar keer gedaan, steeds gerelapsedquote:Op zondag 8 maart 2020 05:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was cold turkey gestopt, maar was niet makkelijk. Maar goed, nu rookt er geen hond meer dus denk dat ik het nu wel ga redden.
Nog nooit echt een serieuze poging gedaanquote:Op zondag 8 maart 2020 05:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik rook niet meer, ik vape nu, al een jaar of zo. Ben nu de nicotine aan het afbouwen. Ben very close tot gewoon niet meer vapen dus.
![]()
![]()
Wiet lukt me makkelijk om vanaf te blijven. Rook als ik thuis ben en als ik weg ben weken niet zonder eraan te denken. Bier is soms lastiger
Wel netjes met dat vapen Grrrrrr....ga zo door!
Morguh Dev.quote:
En zo is het. Mikey mag van mij winnen. Jij mag van mijn winnen. I
Engine mag winnen. Ik vind het helemaal niet zo belangrijk. Ik heb 1 x gewonnen en tik ik gewoon mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh allemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 8 maart 2020 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Dev.
Engine mag winnen. Ik vind het helemaal niet zo belangrijk. Ik heb 1 x gewonnen en tik ik gewoon mee.![]()
![]()
Morguh Dotquote:
Morguh Sky🥰 jij mag ook winnen maar wilde jou alleen in een berichtjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben nou wel zo ver dat ik dus een echte sigaret gewoon smerig vind. Dat verbrande spul en alles, dat moet ik echt niet meerquote:Op zondag 8 maart 2020 05:54 schreef engine het volgende:
Wel netjes met dat vapen Grrrrrr....ga zo door!![]()
Zit nu ook met de laagste nicotine vloeistoffen, en merk ook echt dat dat werkt. Waar ik eerst de hele dag aan m'n damper wilde hangen ben ik nu happy met af en toe een pufje.
Nog effe en ik flikker heel de boel bij het grof vuil.
Mikey mag winnen.... als hij maar wel zijn best doet. En niet loopt te janken dat niemand hem geen punten gunt.quote:Op zondag 8 maart 2020 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Dev.
Engine mag winnen. Ik vind het helemaal niet zo belangrijk. Ik heb 1 x gewonnen en tik ik gewoon mee.![]()
Hoi Engine. Nog punten kunnen pakken vannacht?quote:
Hoi Mario. Jij dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik toch skeetquote:Op zondag 8 maart 2020 05:57 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Sky🥰 jij mag ook winnen maar wilde jou alleen in een berichtje![]()
overwinning zal toch niet voor mij zijn![]()
Zit hier al nachten aan een stuk. Zijn best doet hij zekerquote:Op zondag 8 maart 2020 05:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Mikey mag winnen.... als hij maar wel zijn best doet. En niet loopt te janken dat niemand hem geen punten gunt.
Er is een reden dat we in de top 3 staanquote:Op zondag 8 maart 2020 05:58 schreef mario390 het volgende:
man man waarom zijn altijd de hier wat top 3 zijn? je zoll en keer uitzetten![]()
![]()
Van je Dotte Dotte Dotte!![]()
Ik weet hetquote:Op zondag 8 maart 2020 05:59 schreef engine het volgende:
[..]
Zit hier al nachten aan een stuk. Zijn best doet hij zeker![]()
![]()
ja en ik blijv achter en me werd niks gegunntquote:Op zondag 8 maart 2020 05:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is ene reden dat we in de top 3 staan![]()
![]()
Niet meer mee bezig. Na de downtime wel wat gesprokkeld. Was wel gezellig met sos en jippie vannacht en later met de nu aanwezigenquote:Op zondag 8 maart 2020 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Engine. Nog punten kunnen pakken vannacht?
Hoi Mario. Jij dan?
ALs ik hier s'morgens kom zie ik jou ook altijd Marioquote:Op zondag 8 maart 2020 05:58 schreef mario390 het volgende:
man man waarom zijn altijd de hier wat top 3 zijn? je zoll en keer uitzettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je naar school moet en werkt dan heb je ook niet de tijd om echt te winnen lijkt mijquote:Op zondag 8 maart 2020 05:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet ik toch skeet![]()
overwinning zal toch niet voor mij zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even overheen gelezenquote:Op zondag 8 maart 2020 05:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben nou wel zo ver dat ik dus een echte sigaret gewoon smerig vind. Dat verbrande spul en alles, dat moet ik echt niet meer![]()
Zit nu ook met de laagste nicotine vloeistoffen, en merk ook echt dat dat werkt. Waar ik eerst de hele dag aan m'n damper wilde hangen ben ik nu happy met af en toe een pufje.
Nog effe en ik flikker heel de boel bij het grof vuil.![]()
Heel netjes![]()
Hoeveel rookte je eerst?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Toch wel anders had hij niet gewonnenquote:Op zondag 8 maart 2020 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je naar school moet en werkt dan heb je ook niet de tijd om echt te winnen lijkt mij
Sowieso school is één grote vakantie
In oktober wel gelukt met meer dan eens 0 uur slaapquote:Op zondag 8 maart 2020 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je naar school moet en werkt dan heb je ook niet de tijd om echt te winnen lijkt mij![]()
![]()
Hey Grrrrrrrr Alles goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, JIppie ook hier vannacht, leuk.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:00 schreef engine het volgende:
[..]
Niet meer mee bezig. Na de downtime wel wat gesprokkeld. Was wel gezellig met sos en jippie vannacht en later met de nu aanwezigen
Ik denk dat je niet met punten bezig moet zijn
Gewoon veel zijn, veel tikken dan komen ze vanzelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwoh, doordeweeks niet eens zoveel. Maar als ik in het weekend de hort op ging, minstens 2 pakjes op een avondquote:Op zondag 8 maart 2020 06:04 schreef engine het volgende:
[..]
Even overheen gelezen![]()
Heel netjes![]()
Hoeveel rookte je eerst?
Lekker aan het bolken dus jaquote:
Nee m'n man kwam thuis en zwengelde in de garage de muziek aan.quote:
En de hond Blafte toen hij thuis kwamOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is een hoop. Ik rookte 2pakjes op een dagquote:Op zondag 8 maart 2020 06:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, doordeweeks niet eens zoveel. Maar als ik in het weekend de hort op ging, minstens 2 pakjes op een avond![]()
Ik eentje maar vind dat al stevig.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een hoop. Ik rookte 2pakjes op een dagEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nu zo slapen.
Manlief is tanden aan 't poetsen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nog helemaal niet geslapen vannacht?quote:Op zondag 8 maart 2020 06:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Nu zo slapen.
Manlief is tanden aan 't poetsen.![]()
Goed hoor Grrrrrrrrquote:Op zondag 8 maart 2020 05:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben nou wel zo ver dat ik dus een echte sigaret gewoon smerig vind. Dat verbrande spul en alles, dat moet ik echt niet meer![]()
Nog effe en ik flikker heel de boel bij het grof vuil.
Ik ben 10 jaar geleden van het ene moment op het andere moment gestopt. Maar dat had een medische reden.
Met een stok achter de deur is het ook wel makkelijker
Top hoor, zet zo door.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verschrikkelijk man. Slechtste verslaving ever.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een hoop. Ik rookte 2pakjes op een dag
Maar ik zweer je nog steeds: ik genoot van bijna elke peuk.
Jawel. Ik al 4 uurtjes.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog helemaal niet geslapen vannacht?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is het hem ook. Ik tik soms gewoon niet veel als bepaalde mensen hier zijn om dat ze anders boos zijn dat je ze bolkt dan denk ik laat maar gaan.quote:Op zondag 8 maart 2020 05:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Mikey mag winnen.... als hij maar wel zijn best doet. En niet loopt te janken dat niemand hem geen punten gunt.
Ik kom s'morgens al bijna en uur later, van de week al een keer 2 uur later dan anders.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
They see me bolkin', they hatin' ."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, dan is het zo jammer dat je niets binnen haalt. Maar ook daar kan je niets aan doen.quote:Op zondag 8 maart 2020 05:59 schreef engine het volgende:
[..]
Zit hier al nachten aan een stuk. Zijn best doet hij zeker
IN he t begin was er s'nachts best wat te halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O toch wel, maar ja geen slaap. Ik zou dat er echt niet voor over hebben.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In oktober wel gelukt met meer dan eens 0 uur slaapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bedoel er ook niks mee. Maar je bent de enige die er in de buurt staat. Dev post niet genoeg om hem voorbij te gaan. Jij wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan is het zo jammer dat je niets binnen haalt. Maar ook daar kan je niets aan doen.
IN he t begin was er s'nachts best wat te halenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Einde analyse DTS.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik besloot te stoppen een paar dagen voor de deadline van een publicatie tijdens mijn promoveren. Gewoon omdat ik roken een beetje zat was geworden. Mooi stress moment om te stoppenquote:Op zondag 8 maart 2020 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed hoor Grrrrrrrr
Ik ben 10 jaar geleden van het ene moment op het andere moment gestopt. Maar dat had een medische reden.
Met een stok achter de deur is het ook wel makkelijker
Top hoor, zet zo door.![]()
Lekker bolken toch bolkers!![]()
Bolkje hier, bolkje daarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je ook gestopt Dev?quote:Op zondag 8 maart 2020 06:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een hoop. Ik rookte 2pakjes op een dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik besloot te stoppen ongeveer 8 jaar geleden.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik besloot te stoppen een paar dagen voor de deadline van een publicatie tijdens mijn promoveren. Gewoon omdat ik roken een beetje zat was geworden. Mooi stress moment om te stoppenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Alleen nog ff het juiste moment vinden.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Good for you, het is ook echt een zinloos gebeuren. Je wordt er niet high van, niet aangeschoten, je bent alleen je verslaving aan het onderhouden en je gezondheid aan het ondergraven. Dom spulquote:Op zondag 8 maart 2020 06:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik besloot te stoppen een paar dagen voor de deadline van een publicatie tijdens mijn promoveren. Gewoon omdat ik roken een beetje zat was geworden. Mooi stress moment om te stoppen
Laap slekker zevdero!quote:Op zondag 8 maart 2020 06:19 schreef devzero het volgende:
Maar goed, over iets minder dan 2 uur gaat hier de zomertijd in - O-![]()
![]()
Dev kan wel genoeg posten, heeft hij de vorige keer wel bewezen.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:16 schreef engine het volgende:
[..]
Bedoel er ook niks mee. Maar je bent de enige die er in de buurt staat. Dev post niet genoeg om hem voorbij te gaan. Jij wel.
Ik post gewoon, niet om te winnen, let niet op de punten, de minuten en de sec de hele dag.
En Plym kan ook nog wel eens hoog gaan eindigenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laters devquote:Op zondag 8 maart 2020 06:19 schreef devzero het volgende:
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dan is het helemaal knap om op zo moment te stoppen. Goed hoor.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik besloot te stoppen een paar dagen voor de deadline van een publicatie tijdens mijn promoveren. Gewoon omdat ik roken een beetje zat was geworden. Mooi stress moment om te stoppenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, hier nog niet 28 maart geloof ik pas.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:19 schreef devzero het volgende:
Slaap lekker Dev
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles kanquote:Op zondag 8 maart 2020 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dev kan wel genoeg posten, heeft hij de vorige keer wel bewezen.
Ik post gewoon, niet om te winnen, let niet op de punten, de minuten en de sec de hele dag.
En Plym kan ook nog wel eens hoog gaan eindigenmaar als je naar de scorelijst kijkt is dat gewoon wat het is. Ook Ply steekt er niet genoeg moeite in om Mikey voorbij te gaan...maar maand is nog lang. Drie weken je best doen en je kunt ook vanaf 0 nog winnen.
hoiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Daarom. en zo is het spel ook hequote:Op zondag 8 maart 2020 06:23 schreef engine het volgende:
[..]
Alles kanmaar als je naar de scorelijst kijkt is dat gewoon wat het is. Ook Ply steekt er niet genoeg moeite in om Mikey voorbij te gaan...maar maand is nog lang. Drie weken je best doen en je kunt ook vanaf 0 nog winnen.
Zowel jij als Mikey hebben zich rot geblokt de vorige maand om mij het moeilijk te maken.En toen Dev nog niet weg was moest ik hem ook iedere dag weer in halen.
EN dan in de nacht haalde hij mij weer in.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mikeyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
goede morgen damequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Soms denk ik echt dat wij op een andere wereld wonenquote:Op zondag 8 maart 2020 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom. en zo is het spel ook he
Zowel jij als Mikey hebben zich rot geblokt de vorige maand om mij het moeilijk te maken.En toen Dev nog niet weg was moest ik hem ook iedere dag weer in halen.
EN dan in de nacht haalde hij mij weer in.![]()
Ik heb je zeker proberen te blokken maar niet om het je moeilijk te maken. Je stond het grootste gedeelte van de maand honderden punten voor...ik wist allang dat je gewonnen had.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Lekker.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ga zo ook eten, dan ff de truffels afmaken.quote:
Dan aankleden, douchen heb ik al gedaan, maar ouwe kleren aan want blijf het een kliederboel vinden die chocolade smelten en de truffel er in dompelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wil ook truffels
Kan hier wel een schaaltje neerzetten. Alleen heb je er zo weinig aan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou nee, vind het altijd zo onzeker slungeltjequote:
Heeft geen onaardige kop maar knap kan ik hem niet vinden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kenknie.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wel eens dat hij wat slungelig is inderdaad, maar vooral knappe kop. Wat bredere schouders en borst zou goed voor m zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nee, vind het altijd zo onzeker slungeltje
Heeft geen onaardige kop maar knap kan ik hem niet vinden.![]()
Hij kijkt ook zo slungelig uit zijn ogenquote:Op zondag 8 maart 2020 06:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel eens dat hij wat slungelig is inderdaad, maar vooral knappe kop. Wat bredere schouders en borst zou goed voor m zijn.
is wel skeetigquote:Op zondag 8 maart 2020 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kijkt ook zo slungelig uit zijn ogen![]()
Ja, smaken verschil he. En die moeten er ook zijn.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon bolken toch?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Blokkenquote:
Zolang ik jouw smaak maar benquote:Op zondag 8 maart 2020 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, smaken verschil he. En die moeten er ook zijn.![]()
![]()
Gewoon bolken Grrrrrrr Als je maar voldoende bolkt komt je vanzelf op 1quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nimmer blokkenquote:![]()
Immer bolken!
quote:
Ja smaakte lekker hoor, heb een klein beetje kunnen proeven toen je hier op de bank lagquote:
Blokquote:
Deze gurl snapt.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon bolken Grrrrrrr Als je maar voldoende bolkt komt je vanzelf op 1"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Sky houdt zelf van veel smaken hoorquote:
Bij de een gaat hij ontbijten, bij de ander koffie drinken. Met een ander lekker uit eten,.
Tis een man die van alles snoepjes wil proeven
Ik dacht al ik mis een stukjequote:Op zondag 8 maart 2020 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja smaakte lekker hoor, heb een klein beetje kunnen proeven toen je hier op de bank lag![]()
![]()
Bwoh, ik heb niet eens ontbijt in huis, al denk ik dat ik tegen de tijd dat ik wakker wordt toch meer richting avondeten ga."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Misschien toch nog maar even wat voor je gaat slapen?quote:Op zondag 8 maart 2020 06:47 schreef skysherrif het volgende:
Misschien tochnog maar wat even voor ik even ga slapen, wordt bijna misselijk van de honger
Eten neem ik aan?
Hoe laat was je thuis van je werk Sky?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sollyquote:
Heb je niets in huis das nie bestquote:Op zondag 8 maart 2020 06:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bwoh, ik heb niet eens ontbijt in huis, al denk ik dat ik tegen de tijd dat ik wakker wordt toch meer richting avondeten ga.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was 0100 thuis ofzo denk ik, toen ik klaar was ben ik met dat voetbalteam mee gaan 'zuipen' haha.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien toch nog maar even wat voor je gaat slapen?
Eten neem ik aan?
Hoe laat was je thuis van je werk Sky?![]()
Nee, iemand die van het leven genietquote:
Ik zeg nergens dat je met iemand naar bed gaat toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
was maar een grapje tochquote:Op zondag 8 maart 2020 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, iemand die van het leven geniet
Ik zeg nergens dat je met iemand naar bed gaat toch?![]()
![]()
Neuh, maar ik sla het ontbijt sowieso over omdat ik nog moet gaan slapenquote:
Gezellig toch, dan nu zo lekker ontbijten en je roes uitslapenquote:Op zondag 8 maart 2020 06:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was 0100 thuis ofzo denk ik, toen ik klaar was ben ik met dat voetbalteam mee gaan 'zuipen' haha.
quote:
Ook al zo nachtbraker.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neuh, maar ik sla het ontbijt sowieso over omdat ik nog moet gaan slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Plym. En de downtime gepakt vannacht?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer dat ik nu niet in rotterdam ben, kon ik over 5 min enkel e straat over steken en ws er al een bakker openquote:Op zondag 8 maart 2020 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig toch, dan nu zo lekker ontbijten en je roes uitslapen![]()
![]()
Geen idee, en jij hebt ze toch niet nodig, je staat in de top 20 zelfs in de top 10quote:
Wat zelfs in de top 5Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ochtendbrakerquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, dan moet je naar Rotterdam gaan.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jammer dat ik nu niet in rotterdam ben, kon ik over 5 min enkel e straat over steken en ws er al een bakker openWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En de laatste maanden heb ik me echt gedragen qua nachtbraken hier. Alleen vandaag loopt het weer een ietwat uit de hand.
Ook goedquote:
Ach, je doet er niemand te kort mee neem ik aan.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En de laatste maanden heb ik me echt gedragen qua nachtbraken hier. Alleen vandaag loopt het weer een ietwat uit de hand.
Moet toch kunnen voor een keer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 8 maart 2020 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook goed
[..]
Ach, je doet er niemand te kort mee neem ik aan.
Moet toch kunnen voor een keer.Zoisda
Plym ik neem jou niet meer serieus met wat je wil Veranderd met de dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Loopt vreselijk uit de klauwquote:Op zondag 8 maart 2020 06:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En de laatste maanden heb ik me echt gedragen qua nachtbraken hier. Alleen vandaag loopt het weer een ietwat uit de hand.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Net het weerquote:Op zondag 8 maart 2020 06:59 schreef Dotteke het volgende:
Plym ik neem jou niet meer serieus met wat je wil Veranderd met de dag![]()
Ja, das waar.
Je bent in korte tijd DTSV
Ik lig in een deuk om jou. Maar ik gun het je wel hoor.
Misschien heb je dan rust als je een keer 1ste geworden bent.
Het escaleert volledig uit de hand wel ja.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee 1e niet. Maar nu vroeg wakker. Dan kijk ik naar de stand en denk, engine ligt binnen handbereik. Ga ik focussen op diegene voor me. Verders ff lekker bekken toch.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:02 schreef Dotteke het volgende:
Ja, das waar.
Je bent in korte tijd DTSV
Ik lig in een deuk om jou. Maar ik gun het je wel hoor.
Misschien heb je dan rust als je een keer 1ste geworden bent.![]()
Moet je mee oppassenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee vriend wat krijgen we nou?!quote:Op zondag 8 maart 2020 07:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee 1e niet. Maar nu vroeg wakker. Dan kijk ik naar de stand en denk, engine ligt binnen handbereik. Ga ik focussen op diegene voor me. Verders ff lekker bekken toch.
quote:Op zondag 8 maart 2020 07:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het escaleert volledig uit de hand wel ja.![]()
Gewoon doen wat je leuk vindt. Doe ik ook.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee 1e niet. Maar nu vroeg wakker. Dan kijk ik naar de stand en denk, engine ligt binnen handbereik. Ga ik focussen op diegene voor me. Verders ff lekker bekken toch.
Maar ik moet wel om je lachen, das altijd beter dan om je huilen toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan dit niet zomaar laten gebeuren.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja jij gemene taktik manman an, punkte pakken als ik slaap conjos.
BLOKEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Haha, ik blijf in je buurt. Mogge ook vriend.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan dit niet zomaar laten gebeuren.
BLOK![]()
Bolluk."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kun je nog wel slapen, of droom je ondertussen over DTSquote:Op zondag 8 maart 2020 07:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja jij gemene taktik manman an, punkte pakken als ik slaap conjos.
Ik zie het al helemaal voor me
Plym zijn vrouw wil wel wat die heeft er zin in
Plym denkt moet dat nu, maar oke hij wil van het gezeur af en geeft haar haar zin
In zijn hoofd denkt hij schiet op schiet op, ik wil naar ONS DTS spelen en daar scoren![]()
![]()
En op het moment dat hij denkt dat hij op 1 staat komt hij van blijdschap.... mag je zelf invullen
![]()
Goedemorgenquote:Op zondag 8 maart 2020 07:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Haha, ik blijf in je buurt. Mogge ook vriend.
Pak hem Engine verslap niet nu is het je kans ff doorbijten
Ja lachen belangrijk, het is ook leuk zo hier. Leve de lol, al genoeg ellende in de wereldquote:Op zondag 8 maart 2020 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je leuk vindt. Doe ik ook.
Maar ik moet wel om je lachen, das altijd beter dan om je huilen toch?![]()
BLOK BLOK BLOKEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
GA er niet voorbij hoor, ff plek 5 verstevigen.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:11 schreef Dotteke het volgende:
Pak hem Engine verslap niet nu is het je kans ff doorbijten![]()
Daarom en ik weet dat jij er tegen kan. Of denk te weten dat je er tegen kan.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja lachen belangrijk, het is ook leuk zo hier. Leve de lol, al genoeg ellende in de wereld
Dat kan je niet van iedereen zeggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BLOKEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja die woorden ken ik van je, ik trap er niet meer inquote:Op zondag 8 maart 2020 07:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
GA er niet voorbij hoor, ff plek 5 verstevigen.![]()
Maar laat zien wat je kan, ik volg jullie welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lach overal om hoor. Schelden hou ik niet echt van.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom en ik weet dat jij er tegen kan. Of denk te weten dat je er tegen kan.
Dat kan je niet van iedereen zeggen.![]()
Af en toe wel lekkerquote:Op zondag 8 maart 2020 07:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Lach overal om hoor. Schelden hou ik niet echt van.
I AM HERE TO WAKE YOU UPEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ook niet, en dat grove gedoe al helemaal niet en depressief gelul hou ik ook niet van.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Lach overal om hoor. Schelden hou ik niet echt van.
Lachen en lol maken is leuk op en forum. Serieuze zaken zijn voor het echt leven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb me klapdeuren dicht hoorquote:
quote:
Zo is dat.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, en dat grove gedoe al helemaal niet en depressief gelul hou ik ook niet van.
Lachen en lol maken is leuk op en forum. Serieuze zaken zijn voor het echt leven.![]()
Ook niet alles te serieus nemen.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, en dat grove gedoe al helemaal niet en depressief gelul hou ik ook niet van.
Lachen en lol maken is leuk op en forum. Serieuze zaken zijn voor het echt leven.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ff dan, maar niet dag in dag uit afgesprokenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ben nu niet depriquote:Op zondag 8 maart 2020 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ff dan, maar niet dag in dag uit afgesproken![]()
25 graden ofzo valt meeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Doe je maar in R&P.quote:
Ik ga meuren als een moeder mensen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig maar skeetquote:
Slaap lekkerquote:
Grrrrrrroetjes maatquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeeejquote:
Geen ideequote:Op zondag 8 maart 2020 07:27 schreef skysherrif het volgende:
Wtf hoezo mag inverhouse geen punten krijgen wat voor bullshit is dat.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2020 07:28:13 ]![]()
Mag wel. In april.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:27 schreef skysherrif het volgende:
Wtf hoezo mag inverhouse geen punten krijgen wat voor bullshit is dat.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Jaquote:Op zondag 8 maart 2020 07:28 schreef skysherrif het volgende:
Morgen even kijken of ik kan regelen dat hij er gewoon weer in kan hoor.![]()
daaromquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-03-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dr.Mikey / 369 / 2264
2. Dotteke / 350 / 2097
3. devzero / 321 / 950
4. engine / 253 / 1255
5. PlymouthFury / 234 / 1713
6. FreshFruit / 205 / 1446
7. aKboR / 190 / 1094
8. skysherrif / 171 / 1639
9. Jippie68 / 167 / 1568
10. dud0r / 156 / 1340
11. madam-april / 101 / 1385
12. Nizno / 94 / 919
13. Mickytjuh / 82 / 939
14. mario390 / 78 / 1001
15. Pumpalov / 64 / 481
16. Filosoofert / 57 / 569
17. Grrrrrrrr / 43 / 302
18. SoS87 / 41 / 95
19. Mrsloveable / 37 / 663
20. 00wildchild / 27 / 146SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Kijk tot je scheel ziet wat mij betreftquote:Op zondag 8 maart 2020 07:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan ga ik wel even kijken of hij er gewoon in kan.
Moet jij wetenquote:Op zondag 8 maart 2020 07:30 schreef engine het volgende:
[..]
Kijk tot je scheel ziet wat mij betreft![]()
Sowieso
20 p tekort, ff inhalen vandaag. Bedankt monitor. Let's bolkquote:Op zondag 8 maart 2020 07:30 schreef engine het volgende:
[..]
Kijk tot je scheel ziet wat mij betreft
Forum Opties Forumhop: Hop naar: