Wel eens dat hij wat slungelig is inderdaad, maar vooral knappe kop. Wat bredere schouders en borst zou goed voor m zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nee, vind het altijd zo onzeker slungeltje
Heeft geen onaardige kop maar knap kan ik hem niet vinden.
Hij kijkt ook zo slungelig uit zijn ogenquote:Op zondag 8 maart 2020 06:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel eens dat hij wat slungelig is inderdaad, maar vooral knappe kop. Wat bredere schouders en borst zou goed voor m zijn.
is wel skeetigquote:Op zondag 8 maart 2020 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kijkt ook zo slungelig uit zijn ogen
Ja, smaken verschil he. En die moeten er ook zijn.quote:
Blokkenquote:
Zolang ik jouw smaak maar benquote:Op zondag 8 maart 2020 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, smaken verschil he. En die moeten er ook zijn.
Gewoon bolken Grrrrrrr Als je maar voldoende bolkt komt je vanzelf op 1quote:
Nimmer blokkenquote:
quote:
Ja smaakte lekker hoor, heb een klein beetje kunnen proeven toen je hier op de bank lagquote:
Blokquote:
Deze gurl snapt.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon bolken Grrrrrrr Als je maar voldoende bolkt komt je vanzelf op 1
Sky houdt zelf van veel smaken hoorquote:
Ik dacht al ik mis een stukjequote:Op zondag 8 maart 2020 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja smaakte lekker hoor, heb een klein beetje kunnen proeven toen je hier op de bank lag
Misschien toch nog maar even wat voor je gaat slapen?quote:Op zondag 8 maart 2020 06:47 schreef skysherrif het volgende:
Misschien tochnog maar wat even voor ik even ga slapen, wordt bijna misselijk van de honger
Sollyquote:
Heb je niets in huis das nie bestquote:Op zondag 8 maart 2020 06:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bwoh, ik heb niet eens ontbijt in huis, al denk ik dat ik tegen de tijd dat ik wakker wordt toch meer richting avondeten ga.
Was 0100 thuis ofzo denk ik, toen ik klaar was ben ik met dat voetbalteam mee gaan 'zuipen' haha.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien toch nog maar even wat voor je gaat slapen?
Eten neem ik aan?
Hoe laat was je thuis van je werk Sky?
Nee, iemand die van het leven genietquote:
was maar een grapje tochquote:Op zondag 8 maart 2020 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, iemand die van het leven geniet
Ik zeg nergens dat je met iemand naar bed gaat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |