Laters devquote:Op zondag 8 maart 2020 06:19 schreef devzero het volgende:
Maar goed, over iets minder dan 2 uur gaat hier de zomertijd in - O-![]()
Dan is het helemaal knap om op zo moment te stoppen. Goed hoor.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik besloot te stoppen een paar dagen voor de deadline van een publicatie tijdens mijn promoveren. Gewoon omdat ik roken een beetje zat was geworden. Mooi stress moment om te stoppen
O, hier nog niet 28 maart geloof ik pas.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:19 schreef devzero het volgende:
Maar goed, over iets minder dan 2 uur gaat hier de zomertijd in - O-![]()
Alles kanquote:Op zondag 8 maart 2020 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dev kan wel genoeg posten, heeft hij de vorige keer wel bewezen.
Ik post gewoon, niet om te winnen, let niet op de punten, de minuten en de sec de hele dag.
En Plym kan ook nog wel eens hoog gaan eindigen
Daarom. en zo is het spel ook hequote:Op zondag 8 maart 2020 06:23 schreef engine het volgende:
[..]
Alles kanmaar als je naar de scorelijst kijkt is dat gewoon wat het is. Ook Ply steekt er niet genoeg moeite in om Mikey voorbij te gaan...maar maand is nog lang. Drie weken je best doen en je kunt ook vanaf 0 nog winnen.
Hey Mikeyquote:
goede morgen damequote:
Soms denk ik echt dat wij op een andere wereld wonenquote:Op zondag 8 maart 2020 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom. en zo is het spel ook he
Zowel jij als Mikey hebben zich rot geblokt de vorige maand om mij het moeilijk te maken.En toen Dev nog niet weg was moest ik hem ook iedere dag weer in halen.
EN dan in de nacht haalde hij mij weer in.
Lekker.quote:
Ik ga zo ook eten, dan ff de truffels afmaken.quote:
Kan hier wel een schaaltje neerzetten. Alleen heb je er zo weinig aan.quote:
Nou nee, vind het altijd zo onzeker slungeltjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |