Gast!quote:
quote:
Siquote:
ja helpt nietquote:
Ja maar echt hooorquote:
Nog effe, dan ben ik er klaar mee.quote:
quote:
Ik rook niet meer, ik vape nu, al een jaar of zo. Ben nu de nicotine aan het afbouwen. Ben very close tot gewoon niet meer vapen dus.quote:Op zondag 8 maart 2020 05:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Anders ik wel. Eigenlijk al een jaar of twee.
Ik was cold turkey gestopt, maar was niet makkelijkquote:Op zondag 8 maart 2020 05:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik rook niet meer, ik vape nu, al een jaar of zo. Ben nu de nicotine aan het afbouwen. Ben very close tot gewoon niet meer vapen dus.
Maar dat was best een zware bevalling. Serieus, ik mag graag zuipen, ik heb heel wat weeds gesmoked in m'n leven, maar nicotine? Die shit is pas écht verslavend.![]()
![]()
Paar keer gedaan, steeds gerelapsedquote:Op zondag 8 maart 2020 05:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was cold turkey gestopt, maar was niet makkelijk
Nog nooit echt een serieuze poging gedaanquote:Op zondag 8 maart 2020 05:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik rook niet meer, ik vape nu, al een jaar of zo. Ben nu de nicotine aan het afbouwen. Ben very close tot gewoon niet meer vapen dus.
Maar dat was best een zware bevalling. Serieus, ik mag graag zuipen, ik heb heel wat weeds gesmoked in m'n leven, maar nicotine? Die shit is pas écht verslavend.![]()
![]()
Morguh Dev.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |