Ik blijf gewoon blok zeggenquote:
Misschien moet ik als black panther gaan jaquote:Op zondag 8 maart 2020 05:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Maak een bord met de tekst
: "echte panter bolkt stele panter"
:"tjilppppp"
quote:
Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet aan nieuwe dingen wennen. Maar iedereen is welkom hierquote:
Ze is al een trui aan het breien voor bolkequote:Op zondag 8 maart 2020 05:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien moet ik als black panther gaan ja![]()
Bolke & Bolke gaan naar Moentjuh dat weekend trouwens. Zeg dat maar dat tegen haar
Zit wat in. Krijg nog steeds rillingen van #teamuto maar heb me maar aan te passen.quote:Op zondag 8 maart 2020 05:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet aan nieuwe dingen wennen. Maar iedereen is welkom hier
quote:Op zondag 8 maart 2020 05:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet aan nieuwe dingen wennen. Maar iedereen is welkom hier
[..]
Ze is al een trui aan het breien voor bolke
Ik geloof dat ze @bondage al eens heeft gevraagd om haar er weer in te zetten, maar dat is nog niet gebeurdquote:Op zondag 8 maart 2020 05:32 schreef engine het volgende:
@:devzero weet jij of moentje weer meedoet in de stand? Nee toch?
quote:Op zondag 8 maart 2020 05:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof dat je @:bondage al eens heeft gevraagd om haar er weer in te zetten, maar dat is nog niet gebeurd
ja erg hequote:
Tnx Peachquote:
Gast!quote:
quote:
Siquote:
ja helpt nietquote:
Ja maar echt hooorquote:
Nog effe, dan ben ik er klaar mee.quote:
quote:
Ik rook niet meer, ik vape nu, al een jaar of zo. Ben nu de nicotine aan het afbouwen. Ben very close tot gewoon niet meer vapen dus.quote:Op zondag 8 maart 2020 05:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Anders ik wel. Eigenlijk al een jaar of twee.
Ik was cold turkey gestopt, maar was niet makkelijkquote:Op zondag 8 maart 2020 05:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik rook niet meer, ik vape nu, al een jaar of zo. Ben nu de nicotine aan het afbouwen. Ben very close tot gewoon niet meer vapen dus.
Maar dat was best een zware bevalling. Serieus, ik mag graag zuipen, ik heb heel wat weeds gesmoked in m'n leven, maar nicotine? Die shit is pas écht verslavend.![]()
![]()
Paar keer gedaan, steeds gerelapsedquote:Op zondag 8 maart 2020 05:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was cold turkey gestopt, maar was niet makkelijk
Nog nooit echt een serieuze poging gedaanquote:Op zondag 8 maart 2020 05:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik rook niet meer, ik vape nu, al een jaar of zo. Ben nu de nicotine aan het afbouwen. Ben very close tot gewoon niet meer vapen dus.
Maar dat was best een zware bevalling. Serieus, ik mag graag zuipen, ik heb heel wat weeds gesmoked in m'n leven, maar nicotine? Die shit is pas écht verslavend.![]()
![]()
Morguh Dev.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |