Ik blijf gewoon blok zeggenquote:
Misschien moet ik als black panther gaan jaquote:Op zondag 8 maart 2020 05:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Maak een bord met de tekst
: "echte panter bolkt stele panter"
:"tjilppppp"
quote:
Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet aan nieuwe dingen wennen. Maar iedereen is welkom hierquote:
Ze is al een trui aan het breien voor bolkequote:Op zondag 8 maart 2020 05:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien moet ik als black panther gaan ja![]()
Bolke & Bolke gaan naar Moentjuh dat weekend trouwens. Zeg dat maar dat tegen haar
Zit wat in. Krijg nog steeds rillingen van #teamuto maar heb me maar aan te passen.quote:Op zondag 8 maart 2020 05:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet aan nieuwe dingen wennen. Maar iedereen is welkom hier
quote:Op zondag 8 maart 2020 05:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet aan nieuwe dingen wennen. Maar iedereen is welkom hier
[..]
Ze is al een trui aan het breien voor bolke
Ik geloof dat ze @bondage al eens heeft gevraagd om haar er weer in te zetten, maar dat is nog niet gebeurdquote:Op zondag 8 maart 2020 05:32 schreef engine het volgende:
@:devzero weet jij of moentje weer meedoet in de stand? Nee toch?
quote:Op zondag 8 maart 2020 05:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof dat je @:bondage al eens heeft gevraagd om haar er weer in te zetten, maar dat is nog niet gebeurd
ja erg hequote:
Tnx Peachquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |