Hee vriend wat krijgen we nou?!quote:Op zondag 8 maart 2020 07:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee 1e niet. Maar nu vroeg wakker. Dan kijk ik naar de stand en denk, engine ligt binnen handbereik. Ga ik focussen op diegene voor me. Verders ff lekker bekken toch.
quote:Op zondag 8 maart 2020 07:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het escaleert volledig uit de hand wel ja.
Gewoon doen wat je leuk vindt. Doe ik ook.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee 1e niet. Maar nu vroeg wakker. Dan kijk ik naar de stand en denk, engine ligt binnen handbereik. Ga ik focussen op diegene voor me. Verders ff lekker bekken toch.
Ik kan dit niet zomaar laten gebeuren.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja jij gemene taktik manman an, punkte pakken als ik slaap conjos.
Haha, ik blijf in je buurt. Mogge ook vriend.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan dit niet zomaar laten gebeuren.
BLOK
Kun je nog wel slapen, of droom je ondertussen over DTSquote:Op zondag 8 maart 2020 07:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja jij gemene taktik manman an, punkte pakken als ik slaap conjos.
Goedemorgenquote:Op zondag 8 maart 2020 07:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Haha, ik blijf in je buurt. Mogge ook vriend.
Ja lachen belangrijk, het is ook leuk zo hier. Leve de lol, al genoeg ellende in de wereldquote:Op zondag 8 maart 2020 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je leuk vindt. Doe ik ook.
Maar ik moet wel om je lachen, das altijd beter dan om je huilen toch?
GA er niet voorbij hoor, ff plek 5 verstevigen.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:11 schreef Dotteke het volgende:
Pak hem Engine verslap niet nu is het je kans ff doorbijten
Daarom en ik weet dat jij er tegen kan. Of denk te weten dat je er tegen kan.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja lachen belangrijk, het is ook leuk zo hier. Leve de lol, al genoeg ellende in de wereld
Ja die woorden ken ik van je, ik trap er niet meer inquote:Op zondag 8 maart 2020 07:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
GA er niet voorbij hoor, ff plek 5 verstevigen.
Lach overal om hoor. Schelden hou ik niet echt van.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom en ik weet dat jij er tegen kan. Of denk te weten dat je er tegen kan.
Dat kan je niet van iedereen zeggen.
Af en toe wel lekkerquote:Op zondag 8 maart 2020 07:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Lach overal om hoor. Schelden hou ik niet echt van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |