Neuh, maar ik sla het ontbijt sowieso over omdat ik nog moet gaan slapenquote:
Gezellig toch, dan nu zo lekker ontbijten en je roes uitslapenquote:Op zondag 8 maart 2020 06:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was 0100 thuis ofzo denk ik, toen ik klaar was ben ik met dat voetbalteam mee gaan 'zuipen' haha.
quote:
Ook al zo nachtbraker.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neuh, maar ik sla het ontbijt sowieso over omdat ik nog moet gaan slapen
Morguh Plym. En de downtime gepakt vannacht?quote:
Jammer dat ik nu niet in rotterdam ben, kon ik over 5 min enkel e straat over steken en ws er al een bakker openquote:Op zondag 8 maart 2020 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig toch, dan nu zo lekker ontbijten en je roes uitslapen
Geen idee, en jij hebt ze toch niet nodig, je staat in de top 20 zelfs in de top 10quote:
Ochtendbrakerquote:
Ja, dan moet je naar Rotterdam gaan.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jammer dat ik nu niet in rotterdam ben, kon ik over 5 min enkel e straat over steken en ws er al een bakker open
Ook goedquote:
Ach, je doet er niemand te kort mee neem ik aan.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En de laatste maanden heb ik me echt gedragen qua nachtbraken hier. Alleen vandaag loopt het weer een ietwat uit de hand.
quote:Op zondag 8 maart 2020 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook goed
[..]
Ach, je doet er niemand te kort mee neem ik aan.
Moet toch kunnen voor een keer.
Loopt vreselijk uit de klauwquote:Op zondag 8 maart 2020 06:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En de laatste maanden heb ik me echt gedragen qua nachtbraken hier. Alleen vandaag loopt het weer een ietwat uit de hand.
Net het weerquote:Op zondag 8 maart 2020 06:59 schreef Dotteke het volgende:
Plym ik neem jou niet meer serieus met wat je wil Veranderd met de dag
Het escaleert volledig uit de hand wel ja.quote:
Nee 1e niet. Maar nu vroeg wakker. Dan kijk ik naar de stand en denk, engine ligt binnen handbereik. Ga ik focussen op diegene voor me. Verders ff lekker bekken toch.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:02 schreef Dotteke het volgende:
Ja, das waar.
Je bent in korte tijd DTSV
Ik lig in een deuk om jou. Maar ik gun het je wel hoor.
Misschien heb je dan rust als je een keer 1ste geworden bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |