quote:Op zondag 8 maart 2020 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Dev.
En zo is het. Mikey mag van mij winnen. Jij mag van mijn winnen. I
Engine mag winnen. Ik vind het helemaal niet zo belangrijk. Ik heb 1 x gewonnen en tik ik gewoon mee.
Morguh Dotquote:
Ik ben nou wel zo ver dat ik dus een echte sigaret gewoon smerig vind. Dat verbrande spul en alles, dat moet ik echt niet meerquote:Op zondag 8 maart 2020 05:54 schreef engine het volgende:
Wel netjes met dat vapen Grrrrrr....ga zo door!
Mikey mag winnen.... als hij maar wel zijn best doet. En niet loopt te janken dat niemand hem geen punten gunt.quote:Op zondag 8 maart 2020 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Dev.
En zo is het. Mikey mag van mij winnen. Jij mag van mijn winnen. I
Engine mag winnen. Ik vind het helemaal niet zo belangrijk. Ik heb 1 x gewonnen en tik ik gewoon mee.
Hoi Engine. Nog punten kunnen pakken vannacht?quote:
Weet ik toch skeetquote:Op zondag 8 maart 2020 05:57 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Sky🥰 jij mag ook winnen maar wilde jou alleen in een berichtje
Zit hier al nachten aan een stuk. Zijn best doet hij zekerquote:Op zondag 8 maart 2020 05:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Mikey mag winnen.... als hij maar wel zijn best doet. En niet loopt te janken dat niemand hem geen punten gunt.
Er is een reden dat we in de top 3 staanquote:Op zondag 8 maart 2020 05:58 schreef mario390 het volgende:
man man waarom zijn altijd de hier wat top 3 zijn? je zoll en keer uitzetten
Ik weet hetquote:Op zondag 8 maart 2020 05:59 schreef engine het volgende:
[..]
Zit hier al nachten aan een stuk. Zijn best doet hij zeker
ja en ik blijv achter en me werd niks gegunntquote:Op zondag 8 maart 2020 05:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is ene reden dat we in de top 3 staan
Niet meer mee bezig. Na de downtime wel wat gesprokkeld. Was wel gezellig met sos en jippie vannacht en later met de nu aanwezigenquote:Op zondag 8 maart 2020 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Engine. Nog punten kunnen pakken vannacht?
Hoi Mario. Jij dan?
ALs ik hier s'morgens kom zie ik jou ook altijd Marioquote:Op zondag 8 maart 2020 05:58 schreef mario390 het volgende:
man man waarom zijn altijd de hier wat top 3 zijn? je zoll en keer uitzetten
Als je naar school moet en werkt dan heb je ook niet de tijd om echt te winnen lijkt mijquote:Op zondag 8 maart 2020 05:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet ik toch skeet![]()
overwinning zal toch niet voor mij zijn
Even overheen gelezenquote:Op zondag 8 maart 2020 05:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben nou wel zo ver dat ik dus een echte sigaret gewoon smerig vind. Dat verbrande spul en alles, dat moet ik echt niet meer![]()
Zit nu ook met de laagste nicotine vloeistoffen, en merk ook echt dat dat werkt. Waar ik eerst de hele dag aan m'n damper wilde hangen ben ik nu happy met af en toe een pufje.
Nog effe en ik flikker heel de boel bij het grof vuil.
Toch wel anders had hij niet gewonnenquote:Op zondag 8 maart 2020 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je naar school moet en werkt dan heb je ook niet de tijd om echt te winnen lijkt mij
In oktober wel gelukt met meer dan eens 0 uur slaapquote:Op zondag 8 maart 2020 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je naar school moet en werkt dan heb je ook niet de tijd om echt te winnen lijkt mij
Hey Grrrrrrrr Alles goedquote:
O, JIppie ook hier vannacht, leuk.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:00 schreef engine het volgende:
[..]
Niet meer mee bezig. Na de downtime wel wat gesprokkeld. Was wel gezellig met sos en jippie vannacht en later met de nu aanwezigen
Mwoh, doordeweeks niet eens zoveel. Maar als ik in het weekend de hort op ging, minstens 2 pakjes op een avondquote:Op zondag 8 maart 2020 06:04 schreef engine het volgende:
[..]
Even overheen gelezen![]()
Heel netjes![]()
Hoeveel rookte je eerst?
Lekker aan het bolken dus jaquote:
Nee m'n man kwam thuis en zwengelde in de garage de muziek aan.quote:
Dat is een hoop. Ik rookte 2pakjes op een dagquote:Op zondag 8 maart 2020 06:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, doordeweeks niet eens zoveel. Maar als ik in het weekend de hort op ging, minstens 2 pakjes op een avond
Ik eentje maar vind dat al stevig.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een hoop. Ik rookte 2pakjes op een dag
Nog helemaal niet geslapen vannacht?quote:Op zondag 8 maart 2020 06:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Nu zo slapen.
Manlief is tanden aan 't poetsen.
Goed hoor Grrrrrrrrquote:Op zondag 8 maart 2020 05:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben nou wel zo ver dat ik dus een echte sigaret gewoon smerig vind. Dat verbrande spul en alles, dat moet ik echt niet meer![]()
Zit nu ook met de laagste nicotine vloeistoffen, en merk ook echt dat dat werkt. Waar ik eerst de hele dag aan m'n damper wilde hangen ben ik nu happy met af en toe een pufje.
Nog effe en ik flikker heel de boel bij het grof vuil.
Verschrikkelijk man. Slechtste verslaving ever.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Jawel. Ik al 4 uurtjes.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog helemaal niet geslapen vannacht?
Dat is het hem ook. Ik tik soms gewoon niet veel als bepaalde mensen hier zijn om dat ze anders boos zijn dat je ze bolkt dan denk ik laat maar gaan.quote:Op zondag 8 maart 2020 05:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Mikey mag winnen.... als hij maar wel zijn best doet. En niet loopt te janken dat niemand hem geen punten gunt.
Ja, dan is het zo jammer dat je niets binnen haalt. Maar ook daar kan je niets aan doen.quote:Op zondag 8 maart 2020 05:59 schreef engine het volgende:
[..]
Zit hier al nachten aan een stuk. Zijn best doet hij zeker
O toch wel, maar ja geen slaap. Ik zou dat er echt niet voor over hebben.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In oktober wel gelukt met meer dan eens 0 uur slaap
Bedoel er ook niks mee. Maar je bent de enige die er in de buurt staat. Dev post niet genoeg om hem voorbij te gaan. Jij wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan is het zo jammer dat je niets binnen haalt. Maar ook daar kan je niets aan doen.
IN he t begin was er s'nachts best wat te halen
Ik besloot te stoppen een paar dagen voor de deadline van een publicatie tijdens mijn promoveren. Gewoon omdat ik roken een beetje zat was geworden. Mooi stress moment om te stoppenquote:Op zondag 8 maart 2020 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed hoor Grrrrrrrr
Ik ben 10 jaar geleden van het ene moment op het andere moment gestopt. Maar dat had een medische reden.
Met een stok achter de deur is het ook wel makkelijker
Top hoor, zet zo door.
Bolkje hier, bolkje daarquote:
Ben je ook gestopt Dev?quote:Op zondag 8 maart 2020 06:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik besloot te stoppen ongeveer 8 jaar geleden.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik besloot te stoppen een paar dagen voor de deadline van een publicatie tijdens mijn promoveren. Gewoon omdat ik roken een beetje zat was geworden. Mooi stress moment om te stoppen
Good for you, het is ook echt een zinloos gebeuren. Je wordt er niet high van, niet aangeschoten, je bent alleen je verslaving aan het onderhouden en je gezondheid aan het ondergraven. Dom spulquote:Op zondag 8 maart 2020 06:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik besloot te stoppen een paar dagen voor de deadline van een publicatie tijdens mijn promoveren. Gewoon omdat ik roken een beetje zat was geworden. Mooi stress moment om te stoppen
Laap slekker zevdero!quote:Op zondag 8 maart 2020 06:19 schreef devzero het volgende:
Maar goed, over iets minder dan 2 uur gaat hier de zomertijd in - O-![]()
Dev kan wel genoeg posten, heeft hij de vorige keer wel bewezen.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:16 schreef engine het volgende:
[..]
Bedoel er ook niks mee. Maar je bent de enige die er in de buurt staat. Dev post niet genoeg om hem voorbij te gaan. Jij wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |